0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Міфологія як форма світосприйняття (ID:339204)

Тип роботи: бакалаврська
Сторінок: 40
Рік виконання: 2019
Вартість: 700грн
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………… РОЗДІЛ І. Загальна характеристика міту 1.1Особливості мітологічного розуміння світу………………..6 1.2Функції ритуалу………………………………………………. РОЗДІЛ ІІ. Трансформації мітологічного сюжету………… 2.1 Десакралізація міфічного…………………………………… 2.2 Міфологія у Середньовіччі................................... РОЗДІЛ ІІІ Мітологічний спадок у літературі………………. 3.1 Переосмислення героїчного епосу у літературі ХХ століття….. 3.2 Структурні елементи міту у фентезі………………………………..
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Наступною іманентною міфологічною функцією є сакральна, або функція ієрофанії. Для мітологічної свідомості характерним є пошук значення феномену чи речі, але не в тому, що ми знаємо як їхні дійсні якості, а радше – як символічні. Прикладом такого розуміння є поняття ієрофанії у Еліаде чи метафори (алегорії) у Фрейденберг. Суть алегорії у тому, що якість має сенс не сама по собі, а лише по відношенню до певного змісту, який їй присвоюють. Загалом, це не надто відрізняється від ієрофанії, яка визначається абстрагованим семантичним навантаженням від своїх дійсних особливостей. Культ мегалітів є одним з таких втілень ієрофанії (алегорії), бо для мітологічної людини камінь є тим, чим людина володіти не може – безсмерттям. Можливо, тому у скандинавській мітології йотунни, з якими смертні часто вступають у конфлікти, є кам’яними. Звісно, важливо відзначити і те, що ієрофанія дещо відмінна від алегорії, бо ієрофанія синкретична, а алегорія, вже потребує існування речі не лише у символічному розумінні, але і незалежного від нього. Для мітологічної форми світосприйняття незалежне існування речі в принципі немає значення, оскільки для того, щоб бути усвідомленим, вона має бути включена у систему. Щоб знати щось, необхідно знати звідки воно походить, це знання рівносильно можливості використання, влади над чимось. Повторення історії виникнення одночасно є і повторенням самого виникнення. Те саме стосується і найменування. Наприклад, у скандинавській мітології існує два імені для вовка – ulv (ulfur), як звичайне позначення, та як лиходійної сили – vargr. Загалом, для мітологічної свідомості слово сприймається як наділене фізичними особливостями. Кассірер наголошує на важливості слова при конструюванні дійсності, оскільки мітологічна свідомість розуміє одиничне через загальне, у цьому ще раз підкреслюється її універсалістський характер. Відповідно, слово є світом у мініатюрі.