0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Гра як складова художньо-педагогічної технології у навчанні мистецтв (ID:40429)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 58
Рік виконання: 2011
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ І. Теоретичні аспекти дослідження гри як навчально-виховного засобу 1.1. Теорії гри 1.2. Гра як провідний вид діяльності учнів РОЗДІЛ ІІ. Дослідження особливостей використання гри як складової художньо-педагогічної технології у навчанні мистецтва 2.1. Нові аспекти у вивченні світової художньої культури в старших класах 2.2. Уроки “Світової художньої культури” із використанням гри як засіб створення мистецького простору особистості старшокласника в загальноосвітній школі 2.3. Активізація пізнавальної та творчо-пошукової діяльності учнів за допомогою використання ігрових засобів на уроках “Світової художньої культури” 2.4. Ігровий тренінг як засіб розвитку мистецьких здібностей старшокласників на уроках “Світової художньої культури” РОЗДІЛ ІІІ. Дослідження особливостей використання гри як складової художньо-педагогічної технології у навчанні мистецтва на основі розробки планів-конспектів уроків зі “Світової художньої культури” 3.1. План-конспект уроку-гри зі “Світової художньої культури” на тему “Що?”, “Де?”, “Коли?” для 6-го класу 3.2. План-конспект уроку зі “Світової художньої культури” на тему “Театр у Давній Греції” для 8-го класу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову