Феномен "масового мистецтва" (ID:411095)
Зміст
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи масового мистецтва як елемента масової культури 5
1.1. Суть масового мистецтва 5
1.2. Масове мистецтво як елемент масової культури 9
Розділ 2. Розвиток масового мистецтва у сучасному світі 13
2.1. Види масового мистецтва 13
2.2. Особливості масового мистецтва в сучасному світі 17
Розділ 3. Перспективи та вплив масового мистецтва на суспільство 22
Висновок 28
Список використаної літератури 30
Зразок роботи
Список використаної літератури
1. Александрова Е. Ю. Массовая культура: экономические возможности и риски. Вісник економіки транспорту і промисловості. 2019. № 65. С. 212-219.
2. Безклубенко С. Д. Теорія культури: Навч. посіб. / С.Д. Безклубенко К. : КНУКіМ, 2002. 324 с.
3. Бурдье П. Рынок символической продукции. URL: http://bourdieu.name/book/export/html/51.
4. Вовкун В. В. Масове мистецтво як міфотворчість (природа творчого процесу). Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури. 2013. Вип. 30. С. 41-46.
5. Горбачева А. Массовое искусство и цифровая революция. URL: https://nsuem.ru/scientific-activities/publishing-nsuem/chelovek-ru/n12/pdf/%D0%93%D0%BE%D1%80%D0%B1%D0%B0%D1%87%D0%B5%D0%B2%D0%B0.pdf
6. Горностаєва М. В. Социальная динамика эстетического вкуса в условиях совмещения высокой и массовой культур URL: www.isras.ru/abstract.../1209202952.pdf
7. Гундорова Т. І. «Сільський гламур» і глобалізаційний кіч. URL: dt.ua/CULTURE/silskiy_glamur_i_globalizasiyniy_kich-60693.html.
8. Дацкевич И. Феномен массовой культуры. URL: https://polutona.ru/books/datskevich-fenomen-p1.pdf
9. Демографический переход. URL: http://www.lomonosov-fund.ru/enc/ru/encyclopedia:0129590.
10. Демографический переход. URL: http://ru.wikipedia.org/wiki/.
11. Дикань В.Л. «Етичні основи бізнесу». Навчальний посібник. Харків: УкрДАЗТ, 2012. 316 с.
12. Доній Н. Є. Ціннісна динаміка масової культури: автореф. дис... канд. філософських наук: 09.00.08 Київський національний ун-т ім. Т.Г. Шевченка. К., 2007. 16 с.
13. Драбчук Ю. П. Масова культура та свідомість людей: вплив та наслідки . Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури. 2014. Вип. 33. С. 163-169.
14. Элбрейт Дж. К. Экономические теории и цели общества. URL: http://books.efaculty.kiev.ua/isekvc/4/g7/.
15. Китибаева А.И. Проблема демократизации искусства // Материалы научно-практической конференции (19 ноября 2019 г.) / Анапский филиал ФГБОУ ВО «Московский педагогический государственный университет». - Краснодар : Издательский Дом Юг, 2019. С.53 – 56.
16. Киященко Н. И. Массовая культура и массовое искусство как глобальная проблема XXI века. URL: http://www.read.in.ua/book208136/.
17. Козловски П. Культура постмодерна. М. : Республика, 1997. 240 с.
18. Компанієць В. В. Управління розвитком соціально-економічних систем у духовно-моральному та соціокультурному вимірі. Частина 2. Якість управління соціально-економічними системами: духовно-моральні та культурні пріоритети (на прикладі залізничного транспорту): монографія. Харків: УкрДАЗТ, 2012. 296 с.
19. Костина А.В. Массовая культура как феномен постиндустриального общества. М.: OZON, 2016. 352 с.
20. Кремінь Василь. Філософія людиноцентризму як теоретична складова національної ідеї. Міжнародний суспільно-політичний тижневик «Дзеркало тижня». 13-19 травня 2005 р. С. 4.
21. Лютий Т. В. Культура масова і популярна: теорії та практики. Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України К., 2007. 124 с.
22. Макар О.Р. Масова культура та естетичний смак. Культура народов Причерноморья. 2012. № 235. С. 149-154.
23. Марцинковская Т.Д. Искусство в современном мире — новые формы и новые старые механизмы воздействия. Культурно-историческая психология. 2007. Том 3. № 2. С. 56–61.
24. Массовая культура. URL: https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0 %B0%D1%81%D1%81%D0%BE%D0%B2 %D0%B0%D1%8F_%D0%BA%D 1%83%D 0%BB%D1%8C%D1%82%D1%83%D1%80 %D0%B0.
25. Массовая культура: за и против (беседа). URL: magazines.russ.ru/neva/2003/9/kult - pr. html
26. Массовая культура и ее отличительные особенности. Материалы IV Международной студенческой научной конференции «Студенческий научный форум» URL: https://scienceforum.ru/2012/artide/2012001623">https://sciencefor um.ru/ 2012/article/2012001623.
27. Мозговий М. Деякі параметри взаємодії масового мистецтва і публіки. Студії мистецтвознавчі. К.: ІМФЕ НАН України, 2009. № 4(28). С. 34-42.
28. Никитина И. В. Культура. Искусство и обыденное сознание в социокультурной реальности современной западной цивилизации. URL: http://ecsocman.hse.ru/data/2010/12/15/1214861798/Nikitina.pdf.
29. Оленіна О. Ю. Функціонально-рольова специфіка сучасного мистецтва. Гуманітарний часопис. 2011. № 3. С. 5-11.
30. Прилуцька А. Є. Масова культура як соціально-ціннісна детермінанта сучасної художньої культур. Гуманітарний часопис. 2013. № 4. С. 26-32.
31. Синецкий С. Б., Синецкая Т. М. Искусство и интеллектуализация общества: новый старый смысл культурной политики (начало) // Вестник ЧГАКИ. 2014. №3 (39). URL: https://cyberleninka.ru/article/n/iskusstvo-i-intellektualizatsiya-obschestva-novyy-staryy-smysl-kulturnoy-politiki-nachalo.
32. Сторі Джон. Теорія культури та масова культура. Акма, 2005. С. 95.
33. Устименко-Косоріч О.А. Масова та елітарна культура: проблеми взаємодії: навч. посіб. для студ. зі спец. 8.02020401 «Музичне мистецтво». Умань: ФОП Жовтий О. О., 2015. 175 с.
34. Фархатдинов Н. Г. Искусство как товар: старые и новые исследовательские перспективы // Экономическая социология. 2011. №3. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/iskusstvo-kak-tovar-starye-i-novye-issledovatelskie-perspektivy.
35. Философский словарь / Под ред. И.Т. Фролова. 7-е изд., перераб. и доп. М.: Республика, 2001. 719 с.
36. Фромм Э. Здоровое общество / Э. Фромм; пер. с англ. Т. Банкетовой. - М. : АСТ; АСТ МОСКВА, 2009. 539 с.
37. Хайдеггер М. Бытие и время. Харьков: Фолио, 2003. 503 с.
38. Hall Stuart & Whannel Paddy. Popular Arts / Stuart Hall, Paddy Whannel. London: Hutchinson, 1964. Р. 15.
39. Moulin R. 1994. The Construction of Art Values. International Sociology. 9 (1): Р. 5-12.
Інші роботи з даної категорії: