0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Методичні особливості вивчення творів архітектури на уроці художньої культури в ЗОШ (ID:43557)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 49
Рік виконання: 2022
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
Вступ РОЗДІЛ І. Методологічні основи предмету в об’єкті. 1.1. Уточнення категорій (основні поняття дослідження). Уточнення категорій «твір архітектурного мистецтва» та «урок художньої культури» 1.2. Історія дослідження предмету в об’єкті. Проаналізувати стан розробки проблеми презентації архітектурного твору на уроці мистецтва в ЗОШ. 1.3. Принципи та методи дослідження. Виявити принципи та методи дослідження. РОЗДІЛ ІІ. Теоретичні аспекти вивчення предмету в об’єкті. 2.1. Об’єкт: загальна характеристика. Надати загальну характеристику уроку художньої культури як складової галузі естетичної культури. 2.2. Сутність, зміст, класифікація предмету. Розкрити засоби, прийоми, методи та технології презентації твору архітектурного мистецтва. 2.3. Значення предмету для об’єкта. Методичні проблеми презентації твору архітектури в ЗОШ. Розробити рекомендації щодо знайомства з архітектурним твором на уроці мистецтва. РОЗДІЛ ІІІ. Праксикологія факторів впливу предмету на об’єкт. 3.1. Проблеми існування предмету в об’єкті. 3.2. Оптимізація предмету в процесі об’єкту (рекомендація щодо вирішення проблем дослідження). Висновки Список літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Тел/вайбер: 0688454004