0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Вплив різних національних культур на формування особистості підлітка засобом народно-сценічного танцю (ID:458388)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 40
Рік виконання: 2020
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………….……………3 РОЗДІЛ 1. ПІДЛІТКОВИЙ ВІК. РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ ТА ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНО-КУЛЬТУРНОЇ ІДЕНТИЧОСТІ ПІДЛІТКІВ….………………………………………………..5 1.1. Підлітковий вік. Розвиток особистості в підлітковому віці та фактори, що впливають нього…………………………………………………… …5 1.2. Особливості формування національно-культурної ідентичності підлітків у сучасних умовах………………………………… ………….12 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1………………………………………………….18 РОЗДІЛ 2. ТАНЦЮВАЛЬНИЙ ФОЛЬКЛОР НАРОДІВ СВІТУ. ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ САМОСВІДОМОСТІ ПІДЛІТКІВ ЗАСОБАМИ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДНОГО ТАНЦЮ ………………..19 2.1 . Дослідження танцювального фольклору народів світу……………...19 2.2 . Народно-сценічний танець як засіб формування творчого потенціалу особистості підлітка……………………………………………………...24 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2………………………………………………….34 РОЗДІЛ 3. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ САМОСВІДОМОСТІ ПІДЛІТКІВ ЗАСОБАМИ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДНОГО ТАНЦЮ………………………………………………………..35 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ…………….………...........……...…….……….…...40 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ..………...….…………...…...…….42 ДОДАТКИ……………………………………………………………………….45
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 1. Басина Е. З. Роль идентификации в формировании альтруистических установок личности / Е. З. Басина, Е. Е. Насиновская // Вестник Моск. ун-та. Серия 14. Психология. – 1977. – № 4. – С. 33–41. 2. Бойко О. С. Художній образ в українському народно-сценічному танці: Автореферат. к. мистецтвознавства, спец. : 26.00.01 – теорія й історія культури / О. С. Бойко. – К. : Київський нац. ун-т культури і мистецтв, 2008. – 19 с. 3. Валлон А. Психическое развитие ребенка / А. Валлон. – СПб.: Питер, 2001. – 208 с. 4. Василенко К. Ю. Лексика українського народно-сценічного танцю / К. Ю. Василенко. – [3-тє вид]. – К. : Мистецтво, 1996. – 496 с. 5. Василенко К. Ю. Український танець: [підручник] / К. Ю. Василенко. – К. : ІПК ПК, 1997. – 282 с. 6. Верховинець В. М. Теорія українського народного танцю / В. М. Верховинець. – К. : Муз. Україна, 1990. – 150 с. 7. Вишневський О. Сучасне українське виховання / О. Вишневський. – Л., 1996. – 233 с. 8. Вікова і педагогічна психологія / О. В. Скрипченко, Л. В. До-линська, 3. В. Огороднійчук та ін. – 2-е вид., допов. – К.: Каравела, 2009. – 400 с. 9. Габович М. Душой исполненный полет / М. Габович. – М. : Молодая гвардия, 1996. – 176 с. 10. Голдрич О. Хореографія: посібник з основ хореографічного мистецтва та композиції танцю / О. Голдрич. – Львів : Край, 2003. – 160 с. 11. Зайцев Є. В. Основи народно-сценічного танцю / Є. В. Зайцев, Ю. В. Колесніченко. – Вінниця : Нова книга, 2009. – 413 с. 12. Колногузенко Б. М. Хореографічне мистецтво / Б. М. Колногузенко. – Х. : ХДАК, 2008. – 224 с. 13. Кон И. С. Психология юношеского возраста / И. С. Кон. – М. : Просвещение, 1979. – 175 с. 14. Мухина В. С. Возрастная психология. Феноменология развития / В. С. Мухина. – М., 2007. – 640 с. 15. Настюков Г. А. Народный танец на самодеятельной сцене / Г. А. Настюков. – Москва : ПРОФИЗДАТ, 1976. – 64 с. 16. Національна доктрина розвитку освіти в Україні у ХХІ столітті // Вісн. Київ. обл. держ. адміністрації. – 2002. – № 8. – С. 4. 17. Національний заслужений академічний ансамбль танцю України ім. П. П. Вірського // Мистецький Олімп України / авт.-упоряд. В. В. Болгов. – К. : Укр. вид. консорціум : [б. в.], 2008 – 2009. – 423 с. 18. Новерр Ж. Ж. Письма о танце / Ж. Ж. Новерр. : [пер. с фр. под ред. А. А. Гвоздева]. – [2-е изд., испр.] – СПб. : Издательство «Лань» ; «Издательство ПЛАНЕТА МУЗЫКИ», 2007. – 384 с. 19. Огієнко І. Наука про рідномовні обов’язки / Іван Огієнко. – Львів: Фенікс, 1995. 17.Петровский А. В. Личность. Деятельность. Коллектив / А. В. Петровский. – М. : Политиздат, 1982. – 255 с. 20. Поливанова К. Н. Психология возрастных кризисов : учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений / К. Н. Поливанова. – М.: Академия, 2000. – 184 с. 21. Поліщук В. М. Вікова та педагогічна психологія / В. М. Поліщук. – Суми, 2007. – 330 с. 22. Сайко Э. В. Идентификация как способ социального бытия и идентичность как форма субъективного самоосуществления / Э. В. Сайко // Мир психологии. – 2004. – № 2. – С. 28–37. 23. Українські народні танці / за ред. А. І. Гуменюка і П. П. Вірського. – К. : Наук. думка, 1969. – 615 с. 24. Філіпчук Г. Національна ідентичність: культурно-освітній вимір: Монографія / ГригорійФіліпчук. – Чернівці: Друк Арт, 2016. – 304 с. 25. Фриз П. І. Хореографічна культура як чинник творчого розвитку особистості дитини : автореферат дис. ... канд. мистецтвознав. : 17.00.01 / П. І. Фриз ; Львів. нац. муз. акад. ім. М. В. Лисенка. – Львів, 2007. – 18 с. 26. Шкільна І. М. Виховання відповідальності як вияву моральної самосвідомості у старших підлітків / І. М. Шкільна // Матеріали YII Міжнародного фестивалю педагогічних інновацій у 2-х т. Т.1 / [Упор. Назаренко Г.А.]. – Черкаси : ЧОІПОПП, 2015. – С. 180–186