0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Використання системи відносної сольмізації у розвитку музичних здібностей молодших школярів» (ID:525198)

Тип роботи: магістерська
Сторінок: 119
Рік виконання: 2018
Вартість: 450
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 І. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МУЗИЧНОГО РОЗВИТКУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ РЕЛЯТИВНОЇ СИСТЕМИ 1.1. Музичний розвиток учнів молодшого шкільного віку та його особливості 6 1.2. Музичні здібності як індивідуально-психологічні особливості особистості 25 1.3.До історії використання методу відносної сольмізації в українській та зарубіжній музичній педагогіці 45 1.4. Діагностика рівня музичного розвитку молодших школярів 55 ІІ. ШЛЯХИ МУЗИЧНОГО РОЗВИТКУ ШКОЛЯРІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ СИСТЕМИ ВІДНОСНОЇ СОЛЬМІЗАЦІЇ 2.1. Розвиток музичного слуху дітей за релятивною системою на початковому етапі навчання 60 2.2.Експрементальна перевірка ефективності методів ритмічної сольміза-ції при формуванні ритмічного чуття молодших школярів у процесі музичної діяльності……………………………………………..79 2.3 Аналіз результатів дослідження……………………………………….101 2.4. Творча діяльність школярів молодшого шкільного віку на уроках му-зичногомистецтва…………………………………………………………105 ВИСНОВКИ 111 ЛІТЕРАТУРА 115 ДОДАТКИ 119
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Одним із стратегічних напрямків, визначених державними документами – Законом України “Про освіту”, національною доктриною розвитку освіти України XXI ст., концепцією національного виховання є створення умов для виховання і навчання творчо розвиненої особистості. Перед педагогічною наукою постає завдання в опрацюванні теоретичних і практичних питань в галузі музичної освіти, узагальнення вітчизняного і зарубіжного досвіду, що зумовлено метою привнесення елементів, які спри-ятимуть творчому самовираженню дітей молодшого шкільного віку на поча-тковому етапі музичної освіти. Початок ХХІ століття означений пошуком нового світобачення, нових перспектив розвитку і, відповідно до цього, нового педагогічного світорозу-міння, в природі якого не тільки глибокий аналіз дійсності, її найскладніших проблем, але й передбачення та окреслення образу майбутнього. Триває болісний процес переоцінки цінностей, долання усталених сте-реотипів, які заважають по-новому бачити проблему становлення людини як компетентної особистості, спроможної створити свій життєвий проект, від-повідально ставитися до життя, впевнено приймати виклики нового століття. Інтенсивне реформування освіти в Україні зумовлює наполегливі по-шуки шляхів трансформування освітнього процесу на гуманістичних засадах. Одним із проявів трансформування є інноваційні педагогічні ідеї, що перед-бачають якісно нові перетворення як цілісного педагогічного процесу, так і його складових, що приводять до істотного підвищення його результативнос-ті. Тому основну ідею реформування системи можна сформулювати так: ефе-ктивність навчання може бути поліпшена завдяки проектуванню і поширенню інноваційних освітніх систем і технологій.