0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Головні наративи. Морфологічна одиниця української культури: кіно (ID:588169)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 13
Рік виконання: 2022
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1. Історія змін українських наративів в кіно Розділ 2. Сучасний стан справа Висновок Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Як відомо кожному українцю, і не тільки, 24 лютого 2022 року росія розпочала повномасштабний наступ на Українські території. Це не були несподівані або імпульсивні дії влади окупанта, а радше продуманий і ретельно підготовлений план, що впроваджувався, як мінімум, з моменту повернення Україною незалежності у 1991 році. Сусідня держава всі роки свого існування проводила нищівну політику для української ідентичності. А оскільки, з появою певної більш-менш толерантної і розвиненої міжнародної спільноти відкрито репресувати Україну вже не було доступним для росії без втрати корисних зв’язків, то розпочалось приховане поневолення мізків українських громадян і толерування всього російського і створення міфу «братських народів», створення спільного культурного простору на основі мови спілкування. В зв’язку з усім вище зазначеним, сьогодні питання українських наративів в культурі і масових медіа є як ніколи актуальним. Метою дослідження є дослідити історію і сучасний стан справ в сфері українських аутентичних наративів з метою виявлення прогалин, що уповільнюють протистояння загарбнику в інформаційній війні і створенню окремого від загарбницького культурного простору. Об’єктом дослідження є наративи і морфологічні одиниці в культурі. Предметом є наративи українському кіно Першими критичними відгуками на декомунізаційні закони, їхній вплив на суспільне життя України були статті К. Дронової і Є. Стадного, Г. Койнаш, В. Кулика, Д. Марплза , О. Мотиля, А. Умланда. Згодом вийшли статті, де розглянуто хід декомунізації в Україні (М. П’єцух, В. Артюха, Д. Сінченка, М. Тахтаулової) РОЗДІЛ 1. ІСТОРІЯ ЗМІН УКРАЇНСЬКИХ НАРАТИВІВ В КІНО Сучасний світ створено з наративів, які містяться у кіно, книгах, газетах, розмовах. Наративи дозволяють відрізнити добрі і погані вчинки, розглянути, проаналізувати ситуацію, оцінити події. Конфлікт між добром і злом є глибинним конфліктом в наших уявленнях світу. Кіно активно відтворює потрібну модель світу, оскільки воно додатково володіє гедоністичними функціями, бо нам приємно дивитися й дізнаватися про розвиток подій саме таким чином. Саме кіно є сьогодні основним джерелом породження й утримання віртуального простору.