0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Міжпредметні зв’язки як засіб активізації музичного виховання учнів (ID:797066)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 41
Рік виконання: 2023
Вартість: 450
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ І. МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ’ЯЗКИ, ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ МУЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ ПРОБЛЕМИ 1.1 Проблема музичного виховання у музично-педагогічній науці 1.2 Питання міжпредметних зв’язків у загальні та мистецькій педагогіці та форми їх організації 1.3 Досвід використання міжпредметних зв’язків у європейській системі освіти Висновки до першого розділу РОЗДІЛ ІІ. ВИКОРИСТАННЯ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ НА УРОКАХ МУЗИЧОГО МИСТЕЦТВА У КОНТЕКСТІ АКТИВІЗАЦІЇ МУЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ШКОЛЯРІВ 2.1. Міжпредметні зв’язки уроків музичного мистецтва з предметами природничо-математичного циклу 2.2 Міжпредметні зв’язки уроків музичного мистецтва з предметами суспільно-гуманітарного та естетичного циклів Висновки до другого розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність дослідження. Величезну роль у процесі виховання творчо-активної людини відіграє мистецтво. Завдяки іманентним якостям, воно сприяє цілісному розвитку особистості: її духовного світу, світогляду, морально-естетичних ставлень, потреб і творчих здібностей. Мистецтво є по-справжньому творчою діяльністю тому, що творчість виступає тут не тільки як спосіб діяльності, а й як мета. Саме в цьому полягає здатність мистецтва виробляти потребу в творчості, бути каталізатором творчих можливостей особистості, створювати імпульс до творчої діяльності. Музичне мистецтво в образно-звуковій формі відображає й узагальнює досвід емоційного ставлення до навколишньої дійсності. Тому саме в музичній діяльності дитина має можливість найкраще реалізувати притаманну їй потребу в самовираженні. Залучення школяра до різних видів музичної діяльності створює широкі можливості для проявів та розвитку його творчої активності. Відтак, навчальні заклади повинні забезпечити високу якість педагогічного процесу, всебічний розвиток і виховання підростаючого покоління відповідно до нових завдань і потреб суспільства, що в свою чергу вимагає внесення істотних змін у процес навчання і виховання школярів. Проблема міжпредметних зв’язків в останні роки у світлі завдань всебічного розвитку особистості школяра набула принципово важливого значення та знайшла достатньо широке висвітлення в історії педагогічної думки, зокрема у працях А. Дістерверга, Я. Коменського, Дж. Локка, І. Песталоцці, К. Ушинського та ін. Всі вони підходили до проблеми міжпредметних зв’язків з різних позицій. Ідея міжпредметних зв'язків у педагогіці не нова, але в останні роки в світлі завдань всебічного розвитку особистості школяра набула принципово важливого значення. У сучасній педагогіці міжпредметні зв'язки переросли в проблему інтегрованого пізнання. У процесі інтегрованого навчання створюється цілісна система наукових знань, яким притаманний високий ступінь усвідомлення, мобільності та міцності. Всі галузі сучасної науки тісно зв'язані між собою, тому й шкільні навчальні предмети не можуть бути ізольованими один від одного.