0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Реалізація моделі святкової культури у локальних місцевих фестивалях (ID:885149)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 60
Рік виконання: 2014
Вартість: 3000
Купити цю роботу
Зміст
Розділ І. Свято як феномен видовищної культури. 1.1. Культурологічні моделі пояснення святкової культури. 1.2. Основні поняття і терміни видовищної культури. 1.3. Класифікація форм видовищної культури. Розділ ІІ. Фестиваль національних культур як синтез форм і видів видовищної культури. 2.1. Поняття «фестиваль», його види і форми. 2.2. Драматургія та режисура фестивалів. Розділ ІІІ. ОБЖД. 3.1. Інструкція з безпеки проведення культурно – масових заходів 3.2 . Вимоги безпеки перед початком та під час заходу 3.3 . Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях Висновки Список використаної літератури Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми очевидна –– розвивається ринок соціальних та культурних послуг, якість яких постійно змінюється. Нові напрямки розвитку і криза в соціально-культурній сфері відбивається в цілому на стані культури, освіти і, відповідно, на інтелектуальному житті суспільства. Оцінюючи ті процеси в соціально-культурної діяльності, які, безсумнівно, пов'язані з перебудовою і самі сприяють розбудові духовної сфери суспільства, не можна не відзначити і такого явища як підвищення за останні роки інтересу суспільства до масових свят, фестивалів, театральних постановок, ландшафтних вистав, різних форм видовищного мистецтва. Видовища дають можливість найбільш доступному пізнання, який відповідає потребам, стилю життя сучасної людини. В даний час організація регіональних масових свят зазнає кризу. Адже вони не приносять великого доходу, а навпаки вимагають дуже істотних витрат. Організація даних заходів, особливо в регіональному масштабі, неможлива без допомоги уряду, громадських організацій та інших зацікавлених людей . Поняття «фестиваль» зустрічається в самих різних текстах, що належать до соціальних та гуманітарних наук. Вже у стародавніх авторів можуть бути вичленовані опису свят, як релігійних, так світських і домашніх, які служать підставою для соціально-гуманітарної реконструкції та рефлексії феномену свята. Поняття «фестиваль» докладно розроблено як у зарубіжній, так і в сучасній вітчизняній етнографії, культурології, соціології, суспільствознавства та інших соціальних і гуманітарних науках. Проблемою культурно масового свята, так чи інакше, займалися Ауербах Е., Бодріяр Ж., Бродель Ф., Гідденс Е., Леві-Стросс К., Мосс М., Роуз Ф., Тэрнер Ст., Фромм Е., Фрезер Дж. Д., Фуко М., Гейзінга Й., Хюбнер К., Еліаде М. та ін. У вітчизняній літературі серйозному аналізу піддав ідею свята М.М. Бахтін у своєй роботі про творчість Рабле. Серед вітчизняних дослідників слід назвати таких авторів, як С.С. Аверинцев, Бєлкін А.А., Гагін В.М., Колеснікова А. В., Котылев А. Ю., Левінсон А.Г., Лихачов Д.С., Мазаєв А.І., Нестерук М.М., Пропп В.Я., Рубцова А.О., Соколов Э.В., Созіна Е. К., Стратанович Р.Р., Сокир В. Н., Фрейденберг О.М., Епштейн М.Н. та ін. Однак при всьому різноманітті вивчення свята в літературі, технології організації регіональних свят, фестивалів залишаються не освяченими. В даний час у мережі Інтернет з'явилося багато сайтів, присвячених організації свят. Однак тут, насамперед, розглядаються свята в масштабах будь-якої установи (дитячий садок, школа, робота). Організація свят в масштабах міста, а тим більше регіону залишається незачепленою. Масові заходи подібного масштабу можуть стати способом залучення туристів в регіон. Тому так важливо в наш час знати і грамотно застосовувати технології організації масових регіональних свят. Сучасні культурно-масові заходи оперують такими режисерськими виразними засобами, як дуже укрупнена масова сцена, де зайнято дуже багато учасників, піротехніка, голосова та музична фонограми. Приклад такого масштабного масового свята – нові форми проведення масових заходів: фестивалі, карнавали, танцювальні шоу. Тому, для того, що б знати, як організовувати і проводити святкові заходи, до яких, безумовно, належать і фестивалі, необхідно знати історію виникнення свят, етапи їх розвитку та особливості існування в різних культурно-історичних епохах, а також, враховувати тенденції розвитку сучасної святкової культури у великих містах і окремих регіонах. Проблема дослідження феномену фестивалів в наш час полягає в наявності суперечностей між потребами сучасного населення країни (а це, в першу чергу молодь), духовної та культурної їх готовність сприймати нові форми святкової культури, а з іншого боку – це можливості міських, регіональних, обласних структур (не тільки фінансові) у здійсненні організації та проведення таких заходів. Ще одна важлива проблема – це підготовка професійних кадрів для організації та проведення подібних видовищ. Мета нашого дослідження – виявлення особливостей організаційно-методичного забезпечення при проведенні національних фестивалів. Предмет дослідження – технологія проведення фестивалю національних культур як приклад масового свята в міській культурі. Об'єкт дослідження – фестиваль національних культур як синтез форм і видів видовищної культури. Завдання дослідження: – розглянути існуючі моделі святкової культури; – провести деффініцію термінів щодо святкової культури; – представити класифікацію видів і форм святкової культури; – показати особливості організації і проведення національних фестивалів в міській культурі. Методи дослідження – аналітичний, структурно-функціональний, історичний. Робота складається з трьох розділів, висновків, списку літератури та додатків. Всього _____________ стор