0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Львівсько-варшавська школа в лінгвістиці (ID:103979)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Лінгвістика
Сторінок: 18
Рік виконання: 2013
Вартість: 80
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ РОЗДІЛ 1 Львівсько-варшавська філософська школа в лінгвістиці 1.1. Історія виникнення школи та її основні представники РОЗДІЛ 2 Ідейні засади і досягнення Львівсько-варшавської філософської школи в лінгвістиці 2.1. Предмет, завдання, основні положення напряму 2.2. Значення школи для розвитку мовознавства Висновки Література
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Значення – це одна з найбільш неоднозначних проблем у теорії мовознавства. Питання визначення значення слова широко висвітлене в працях вітчизняних і зарубіжних лінгвістів. У сучасній лінгвістиці виділяють два підходи до проблеми визначення значення: референціальний (referential) та функціональний (functional). Учені, які дотримуються референціального підходу, прагнуть описати значення як компонент слова, за допомогою якого передається якесь поняття, і який наділяє слово можливістю об'єктивно відображати існуючу дійсність, позначати предмети, якості, дії і абстрактні поняття. Прихильники ж функціонального підходу вивчають функції слова в мові і приділяють менше уваги питанню "що є значення?", ніж тому, "які функції має значення?" Усі найбільш великі роботи з теорії семантики до цих пір ґрунтуються на референціальному підході. Основоположницею цієї течії вважають Львівсько-варшавську школу, яка зародилася в рамках аналітичної філософії. Її основою в лінгвістиці стала концепція семантики А. Тарського, польського мовознавця. Ідеї Львівсько-варшавської школи мали своє продовження в референціальному підході до визначення значення Г. Стерна, С. Ульмана. Концепції цього напряму вплинули на вітчизняне мовознавство: Харківську лінгвістичну школу і лінгвістику 1940-1950-х років. То ж розглянемо детально історію виникнення школи, її представників, основні положення, значення для розвитку європейського і вітчизняного мовознавства.