0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ОНТОЛОГІЯ ТА ЕВРИСТИКА ПОРТРЕТНИХ ХАРАКТЕРИСТИК У НОВЕЛАХ СТЕФАНА ЦВЕЙГА (ID:1046242)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Лінгвістика
Сторінок: 68
Рік виконання: 2024
Вартість: 700
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 7 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОРТРЕТНИХ ХАРАКТЕРИСТИК У НОВЕЛАХ РІЗНИХ АВТОРІВ 7 1.1. Сутність поняття новели 7 1.2. Специфіка відображення портретних характеристик у новелах різних авторів 16 Висновки до 1 розділу 26 РОЗДІЛ 2 27 ОНТОЛОГІЯ ТА ЕВРИСТИКА ПОРТРЕТНИХ ХАРАКТЕРИСТИК У НОВЕЛАХ СТЕФАНА ЦВЕЙГА 27 2.1. Психологізм як особливість індивідуального стилю новел С. Цвейга 27 2.2. Аналіз особливостей втілення портретних характеристик головних героїв у новелах Цвейга С. 30 Висновки до 2 розділу 38 РОЗДІЛ 3 40 ЗАСТОСУВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ДОСЛІДЖЕННЯ В ПРАКТИЦІ ВИКЛАДАННЯ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ В СЕРЕДНІХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ 40 3.1. Теоретико-методологічні основи навчання німецької мови в старшій школі 40 3.2. Проведення уроку німецької мови в 10 класі із застосуванням результатів дослідження 48 Висновки до 3 розділу 53 ВИСНОВКИ 54 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 58 ZUSAMMENFASSUNG 64
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Дослідження присвячене аналізу портретних характеристик головних героїв у новелах Стефана Цвейга. Розглянута сутність поняття новели. Проаналізована специфіка втілення таких характеристик також в новелах різних авторів. Аналіз був здійснений на основі науково-методичних джерел та змісту новел австрійського письменника. В дипломній роботі розглянуті теоретико-методологічні основи навчання німецької мови в старшій школі на матеріалах досліджень науковців Німеччини та Чехії. Вони були використані для проведення уроку в десятому класі.