0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Лексико-граматичні, семантичні та прагматичні особливості рекламних текстів Інтернету (ID:88083)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Лінгвістика
Сторінок: 37
Рік виконання: 2015
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1. Поняття рекламного дискурсу 1.1. Реклама як об’єкт лінгвістичних досліджень 1.2. Загальні особливості англомовних рекламних текстів Розділ 2. Лексико-граматичні, семантичні та прагматичні особливості рекламних текстів Інтернету 2.1. Лексико-граматичні особливості рекламних текстів Інтернету 2.2. Семантичні особливості рекламних текстів Інтернету 2.3. Прагматичні особливості рекламних текстів Інтернету Висновки Список використаних джерел Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову