0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

використання прикметників в службових документах (ID:92145)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Лінгвістика
Сторінок: 38
Рік виконання: 2013
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП Розділ 1 ПРИКМЕТНИК В ОФІЦІЙНО-ДІЛОВОМУ СТИЛІ 1.1 Офіційно-діловий стиль - різновид літературної мови 1.2 Особливості вживання прикметників 1.3 Використання прикметників у ділових паперах Розділ 2 ВИКОРИСТАННЯ ПРИКМЕТНИКІВ У СЛУЖБОВИХ ДОКУМЕНТАХ 2.1 Характеристика документів щодо особового складу 2.2 Вимоги до оформлення документів 2.3 Лінгвістичний аналіз прикметників в документах ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову