0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Автобіографічний дискурс в романістиці Ш. Бронте (ID:1124653)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Література
Сторінок: 30
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ ………………………………………………………………………….3 Розділ І. Життєвий і творчий шлях письменниці ………………………… 6 Розділ ІІ. Роман "Вчитель" як претекст роману "Джейн Ейр" …………. 10 Розділ ІІІ. Образ головної героїні: автобіографічні риси, новаторство ..22 3.1. Поєднання романтичних та реалістичних тенденцій в романах письменниці ………………………...……… 24 Висновки …………………………………………………………………….. 27 Список використаних джерел ……………………………………………... 30
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП В історії розвитку англійської літератури велику роль зіграв реалістичний соціальний роман ХІХ століття. До письменників реалістів цього періоду відносяться, в першу чергу, Діккенс, Гаскелл, Еліот, Мередіт і сестри Бронте. Серед останніх, особливий слід в літературі залишила творчість Шарлоти Бронте і, зокрема, її роман «Джен Ейр». Шарлота Бронте народилася в 1816 році в родині сільського священика в Йоркширу. Її батько, Патрік Бронте, голландець за походженням, змолоду був простим ткачем. Мріючи оволодіти знаннями і стати освіченою людиною, він обрав єдиний на той час шлях здобути освіту - став священиком. Вивчивши богослов'я, він одружився і отримав невеликий прихід біля Лідса, де і народилися його діти - п'ять дочок і син. Після ранньої смерті матері, Шарлота і троє її сестер були віддані в безкоштовний пансіон для дочок духівництва. Тут їх повинні були підготувати до професії гувернантки. Недоїдання, бруд, холод, знущальне звертання персоналу руйнували здоров'я дітей, аж раптом спалахнула епідемія тифу як забрала життя багатьох учениць, в тому числі і двох сестер Шарлоти. Спогади про пансіонат, згодом, лягли в основу прообразу Локвудського притулку в романі Шарлоти Бронте «Джен Ейр». Після смерті двох дочок, Патрік Бронте, забрав останніх живих двох дівчинок - Шарлотту й Емілію, і подальше навчання вони продовжували в хорошому бельгійському пансіоні, викладаючи там англійську мову і тим самим, розплачуючись за своє навчання. Тепер їх було три сестри. До Шарлот і Емілі, приєдналася підросла Енн. Талановиті, утворені дівчата захоплювалися літературою, живописом і в 1846 році сестрам вдалося видати збірку своїх віршів. Вони виступили під псевдонімом Керрер Белл. У 1947 році вони послали під цим же псевдонімом лондонським видавцям свої романи. Романи Емілі і Енн були прийняті, а роман Шарлоти «Вчитель був відкинутий. Але вона вже працювала над другою своєю книгою - «Джен Ейр», який був прийнятий і наприкінці 1847 року, та побачив світ. Роман являв собою дивне поєднання злободенною суспільно-політичної актуальністю і високою художності. Головним художнім відкриттям молодої письменниці стало вміння виявити красу і драматизм становлення людського духу у боротьбі з соціальною «долею», причому духу, втіленого не в традиційному романтичному герої чи героїні. Ідеал людської волі, непідвладною станової регламентації, був втілений в образі незаможний трудівниці, молодій гувернантки, яка найбільше цінує свою незалежність і людську гідність. Бронте виводила на авансцену «англійського роману» нового героя, що володіє новою суспільної і особистою самосвідомістю, людини волелюбного, що відкидає соціальну субординацію, готового на будь-які жертви і на боротьбу, якщо буде потрібно щоб відстояти свої життєві права. Разом з тим, з образом головної героїні - Джен Ейр, Ш. Бронте ввела в сучасну літературу тему жіночої рівноправності. Цей роман мав великий успіх і приніс Шарлотті Бронте нев'янучу і в наш час славу. Роман, з моменту появи, викликав багато чисельні і найчастіше суперечливі рецензії. Високу оцінку роман отримав у прогресивних письменників і після перекладу на російську мову, про нього позитивно відгукнувся М. Чернишевський. В реакційних літературних колах роман викликав обурення, так як був пройнятий гомоном проти комфорту багатих і позбавлень бідняків. Не обійдений увагою роман Шарлоти Бронте та діячами літератури ХХ століття, тим більше що творчість письменниці нерідко спотворювалося і фальсифікувалася. У 60-ті роки спостерігався період особливого пожвавлення інтересу до творчості Ш. Бронте і її сестер. Широко відомі роботи Смінгтона і Уайза, Шортер, Уініфред Жерен. Вивченню творчості Шарлоти Бронте у вітчизняному літературознавстві поклав початок Ф.П. Шиллер статтею в збірці «З історії реалізму ХІХ століття», що вийшов в 1934 році під його редакцією, З. Громадянська писала про творчість сестер Бронте в «Історії англійської літератури» (1955 р.). Більшість з цих робіт носило біографічний характер. Стилістично-художньому розбору творчості письменниці практично не приділялося уваги, тому, обрана нами тема «Організація лексичного складу в художньому творі Шарлоти Бронте. «Джен Ейр» »представляється актуальною і обумовлює основну мету роботи - розкрити деякі особливості методу письменниці шляхом аналізу художньо-стилістичних засобів і, зокрема, лексичного складу роману« Джен Ейр ». В ході роботи буде акцентовано увагу на авторське майстерність портретного і пейзажного опису. Слід в літературі залишило творчість Шарлоти Бронте і, зокрема, її роман «Джен Ейр». Мета роботи: проаналізувати творчість Шарлоти Бронте. Згідно з мети роботи переді мною постають наступні завдання: 1. Викласти біографію Шарлоти Бронте 2. Проаналізувати вплив роману «Вчитель» на роман «Джейн Ейр» 3. Проаналізувати образ Джейн Ейр Об'єкт дослідження: творчість Шарлоти Бронте. Предмет дослідження: аналіз роману «Вчитель» та аналіз образу Джейн Ейр.