0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Наочні форми інформування та рекомендації літератури (ID:1131512)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Література
Сторінок: 29
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ I. 6 ОСОБЛИВОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ КОРИСТУВАЧІВ У БІБЛІОТЕКАХ 6 1.1. Бібліотечне та інформаційно-бібліографічне обслуговування читачів бібліотеки 6 1.2. Організація довідково-пошукового апарату у шкільній бібліотеці 11 РОЗДІЛ ІІ. 18 ФОРМИ ІНФОРМАЦІЙНО-БІБЛІОГРАФІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ 18 2.1. Традиційні та інноваційні форми бібліотечного обслуговування 18 2.2. Сучасні форми підвищення кваліфікації бібліотечних, працівників у сучасних умовах 22 ВИСНОВКИ 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 28
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Основні положення Конституції України, Державна національна програма «Освіта» (Україна XXI століття) та Національна доктрина розвитку освіти передбачають створення педагогічної системи, що сприяла б зростанню соціальної ролі молоді, зокрема, самовизначенню учнів у виборі життєвого та професійного шляху, забезпеченню їх потреб в інформації та бібліотечних послугах. Висока якість освіти неможлива без високого рівня інформаційної культури, як учнів, так і вчителів. Оновлюється освіта, вводяться нові програми, варіативні посібники, технології навчання. Але головним залишається вміння учнів вчитися, швидко реагувати на зміни, критично мислити, шукати і перероблювати необхідну інформацію. На жаль, питанням інформаційного забезпечення навчально-виховного процесу приділяється, на мій погляд, недостатньо уваги. Частіше всього мова йде тільки про учбову літературу, про підручники, і це важливо, але на цьому не закінчується потреба в навчанні. Потрібна ще художня, науково-пізнавальна література, періодичні видання в широкому асортименті, електронні носії інформації, без яких сучасна школа не можлива. Але, мабуть, ще важливіше навчити учнів користуватися інформаційним потенціалом, розвивати його індивідуальні здібності, загальну культуру. А хто допоможе вчителю в його педагогічній діяльності? Все це може зробити і успішно робить шкільна бібліотека, особливо там, де відношення до неї із сторони адміністрації і педколективу не як до технічної, допоміжної. Саме шкільна бібліотека повинна сьогодні стати життєво важливим компонентом освіти і виховання, повинна служити розширення освітнього середовища і не дати учню замкнутися тільки на підручнику і вчителю. Сучасній школі потрібна сучасна бібліотека – інформаційний центр, який матиме носії інформації, як традиційні, так і аудіо і відео матеріальні, електроні видання. Бібліотека, яка включена в учбовий процес і сприймає культурному, освітньому і інформаційному росту як учнів, так і вчителів. Що для цього треба? По-перше зміна відношення до бібліотеки від органів управління освітою і школою. Пора зрозуміти, що перед тим як відкривати нові інформаційно-аналітичні центри, треба задуматись над таким питанням, а чи немає в школі структури, яка могла б виконувати інформаційні задачі освіти. А така структура є, і це - бібліотека. По-друге, проблеми, повинні відтворюватися в усіх нормативних і перспективних актах розвитку освіти. А значить, мова в них повинна йти і про бібліотеки, їх оснащення і діяльність. Все це призводить до того, що важливі складові діяльності бібліотеки - формування фондів і інформатизація не мають нормативної бази і залежать від степені розуміння органів управління і адміністрації школи, ролі і місця цієї структури. А разом з тим, бібліотека дуже потрібна насамперед дітям. Крім того, діти цінують бібліотеку і як місце неформального спілкування з ровесниками, і, головне, з розумним, начитаним і дружелюбним дорослим, завжди готовим прийти на допомогу. Шкільна бібліотека потрібна і вчителям, відсутність необхідної методичної і педагогічної літератури, не можливість на сучасному рівні слідкувати за всіма нововведеннями в науці, практиці і досвідом роботи колег в значній мірі знижує, ефективність педагогічної праці рівень вдоволеності роботою. Жодна навіть сама багата бібліотека не зможе замінити вчителю масові фонди; мають потребу вчителі і в грамотній інформаційній підтримці, в професійно організованому довідковому апараті, в періодичних обзорах всього нового, що з’явилося у світі. Все це надає шкільна бібліотека. Шкільна бібліотека як структурний підрозділ загальноосвітнього навчального закладу найоптимальніше забезпечує інформаційні потреби школярів відповідно до «Положення про бібліотеку середнього загальноосвітнього навчального закладу». За умов інформатизації освіти, впровадження у навчальний процес новітніх інформаційних технологій змінюються форми і методи забезпечення інформаційних потреб читачів шкільних бібліотек. Головною метою функціонування бібліотеки є інформаційне забезпечення учасників навчально-виховного процесу, зокрема, навчальної, дослідницької, самоосвітньої. Даною проблемою тією чи іншою мірою займалися такі науковці Бондаренко Я., Гичка І., Громова, О.К., Дупляк Т., Ткаченко Т., Загуменна В., Касянова Л.М., Кислова О., Климашина Г.А., Кудря Л., Луньова І., Матвійчук О., Матвійчук, О.Є., Мукипанова Б., Настояща Л., Подоляка В.Д. та ін.. Отже метою нашого дослідження є дослідження роботи бібліотеки, а саме різних форм інформування читачів. Об’єкт дослідження – бібліотека. Предмет дослідження – наочні форми інформування у бібліотеці. Курсова робота складається з двох розділів, вступу, висновків та списку використаних джерел.