0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Уособлення природи як образотворче засіб у німецьких романтиків. На матеріалі авторських казок (ID:1133447)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Література
Сторінок: 46
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ РОМАНТИЗМУ ЯК ХУДОЖНЬОГО НАПРЯМУ, ЙОГО ЕСТЕТИЧНІ ПРИНЦИПИ 5 1.1. Поняття та загальні засади романтизму 5 1.2. Естетика німецького романтизму 9 1.3. Життєвий та творчий шлях Людвіга Тіка 20 РОЗДІЛ ІІ. КАЗКА ЯК ПРОВІДНИЙ ЖАНР ТВОРЧОСТІ НІМЕЦЬКИХ РОМАНТИКІВ 28 2.1. Специфіка літературної казки німецьких романтиків 28 2.2. Природа як оразотворчий засіб в літературних казках Людвіга Тіка 36 ВИСНОВКИ 41 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Найпопулярнішим жанром дитячої літератури є казка. Слушно зауважує Л.Ф.Дунаєвська: «Чим глибше людство досліджує світ, тим більше загадок постає перед ним. І однією такою загадкою є те, що й малу дитину, й дорослу людину хвилюють... казки». Казка – один з основних жанрів у творчості письменників та поетів, у культурі усіх народів. Казка зародилася як жанр усної народної творчості, але згодом трансформувалася і стала невід’ємною частиною авторської творчості. В різних країнах, у різні часи покоління митців зверталися до чарівного світу казки, що є необхідним для гармонійного розвитку особистості, не тільки дитини, але й дорослого, бо без надії і мрії неможливо прожити життя. На жаль, сучасні методичні дослідження щодо роботи з казкою в початковій школі основну увагу приділяють питанням фольклорної казки, з’ясуванні її місця та значення у формуванні духовного потенціалу особистості тощо. Утім, практично відсутні методичні розробки з проблеми роботи над зарубіжною літературною казкою в початковій школі, незважаючи на те що в усіх класах початкової ланки вона введена до навчальних програм з читання. Літературна казка належить до числа найбільш популярних жанрів мистецтва слова. Її вивченню присвячено безліч робіт, число яких рік у рік тільки збільшується. Однак проблеми становлення казкового жанру в літературі до цих пір залишаються майже не висвітленими. Однією з таких «білих плям», які заслуговують ретельного вивчення та аналізу, є літературно-казкова творчість Людвіга Тіка, який вніс вагомий внесок в процес розвитку і формування жанру літературної казки в німецькій літературі. Головне художнє відкриття романтизму - народження жанру літературної казки, полягало в тому, що романтики вперше зробили казковість усвідомленою. Таким чином, особливості та роль доби романтизму у розвитку літературної казки визначили актуальність вибору теми. Романтизм як певний тип культури в різних країнах мав свої національні особливості. У Німеччині, роздрібненій більш як на 360 великих і малих суверенних держав – королівств, рицарських володінь, уся інтелектуальна енергія виплеснулася в галузь теорії, що знайшло відображення в філософсько-естетичних шуканнях, художній літературі, але невід’ємною частиною розвитку німецького романтизму стала казка, яка і зараз не втрачає своєї актуальності. Об’єкт дослідження: творчість німецьких романтиків, як надбання світової літератури. Предметом дослідження: виступає казка як перлина німецької романтичної літератури. Мета дослідження: визначити місце і роль жанру казки у творчості німецьких романтиків. Виходячи з мети нашого дослідження перед нами постають наступні завдання:  Дослідити етапи розвитку німецького романтизму;  Окреслити місце і роль жанру казки у німецькому романтизмі;  Охарактеризувати роль літературної казки на прикладі казок Людвіга Тіка. Методи дослідження: описовий метод, метод компаративного аналізу, метод компонентного аналізу, аналіз наукової, методичної та художньої літератури. Структура роботи. Курсове дослідження складається зі вступу, теоретичного та практичного розділів, висновків та списку використаних джерел.