0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Вивчення українських літературних казок у початкових класах» (ID:123310)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Література
Сторінок: 70
Рік виконання: 2016
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВЕ МІСЦЕ ЛІТЕРАТУРНОЇ КАЗКИ В ЖИТТІ ДИТИНИ 7 РОЗДІЛ 2. КАЗКА ЯК ЖАНР НАРОДНОЇ ТА ЛІТЕРАТУРНОЇ ТВОРЧОСТІ 9 2.1. Казка як вид літературної творчості. Історія української літературної казки 9 2.2. Казки як жанр народної та літературної творчості 12 2.3. Казка народна і літературна, їх специфіка, спільне і відмінне 17 2.4. Казка як об’єкт наукових досліджень 20 3.1. Методика опрацювання казок на уроках читання 22 3.2. Літературні казки, що вивчаються в початкових класах 24 РОЗДІЛ 4. ВИХОВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ ЗА ДОПОМОГОЮ ЛІТЕРАТУРНОЇ КАЗКИ 27 4.1. Літературна казка – навчальний і виховний матеріал для дітей молодшого шкільного віку 27 4.2. Розвиток творчості при вивченні літературних казок 30 4.3. Банк завдань та запитань до прочитаної казки 34 РОЗДІЛ 5. ДОСВІД РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ НАД ЛІТЕРАТУРНОЮ КАЗКОЮ 37 ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНІ ДОСЛІДЖЕННЯ 39 ВИСНОВКИ 44 БІБЛІОГРАФІЯ 46 ДОДАТКИ 48
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Сучасні методичні дослідження щодо роботи з казкою в початковій школі основну увагу приділяє питанням фольклорної казки, з’ясуванні її місця та значення у формуванні духовного потенціалу особистості тощо. Утім, практично відсутні методичні розвідки з проблеми роботи над зарубіжною літературною казкою в початковій школі, незважаючи на те, що в усіх класах початкової ланки вона введена до навчальних програм із читання. Все це визначило актуальність вибору теми курсової роботи. Актуальність дослідження зумовлена тим, що одними із найважливіших завдань сучасної початкової школи є розвиток творчої особистості, підвищення зацікавленості та активності учнів у навчанні, розвиток репродуктивної та творчої уяви, зв’язного мовлення, оціночних суджень. Духовне оновлення нашої держави, процес демократизації суспільства передбачають створення сприятливих умов для утвердження атмосфери творчості, багатогранного розвитку особистості, її обдарованості. Завдання щодо виховання людей із високим творчим потенціалом постає не лише як актуальна проблема сучасної педагогічної науки та практики, але і як соціальна необхідність. Мета курсової роботи: з’ясувати практичну значущість використання вчителем різних видів творчих завдань, проведення індивідуальної роботи з учнями для розвитку творчих здібностей. Об’єкт дослідження: літературна казка як незмінний та ефективний засіб виховання. Предмет дослідження: процес вивчення літературної казки у початкових класах як засобу навчання та виховання. Гіпотеза дослідження : рівень розвитку творчих здібностей буде високим при умові використання творчих завдань на уроках читання. Розвиток творчих здібностей молодших школярів на уроках читання буде ефективним, якщо: - створюється справді творча атмосфера, яка сприяє вільному прояву творчого мислення дитини; - вчитель буде враховувати вікові особливості учнів; - систематично пропонуватиме завдання творчого характеру; - забезпечуватиме включення молодших школярів у творчу діяльність, у процесі якої будуть вирішуватися творчі завдання; - буде здійснювати вибір форм і методів розвитку творчих здібностей. Для перевірки висунутої гіпотези, реалізації мети дослідження необхідно було реалізувати такі завдання: • опрацювати теоретичну та методологічну літератури з визначеної теми; • на основі теоретичного аналізу проблеми дослідження обґрунтувати важливість вивчення літературних казок на уроках читання в початкових класах як одного з найкращих засобів виховання молодших школярів та розвитку творчих здібностей; • проаналізувати підручники з читання на наявність у них українських літературних казок; • проаналізувати українські літературні казки, що вивчаються в початкових класах; • провести класифікацію українських літературних казок; • узагальнити та запропонувати нові методичні прийоми роботи щодо розвитку творчих здібностей під час вивчення українських літературних казок; • експериментально перевірити визначений комплекс методичних прийомів роботи над українською літературною казкою на різних етапах навчання. Наукова новизна цієї роботи полягає в дослідженні впливу творчих завдань на розвиток творчих здібностей та ефективність засвоєння навчального матеріалу. Практичне значення цієї роботи випливає з актуальних завдань удосконалення навчально-виховного процесу у початкових класах і може бути використано вчителями для ефективної реалізації розвивального потенціалу уроків, а також для підвищення зацікавленості учнів казками та їх читацької активності. На дану тему курсової роботи, на мій погляд, потрібно звернути увагу не лише вихователям, вчителям, але й батькам, які зацікавлені у повноцінному розвитку своєї дитини. Моїм завданням є дослідження літературної казки як ефективного засобу розвитку творчих здібностей у молодших школярів.