066 005 53 74
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Працюємо
без вихідних!
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Вивчення літературних казок у 4-му класі (ID:123312)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Література
Сторінок: 65
Рік виконання: 2016
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. Казка як жанр народної та літературної творчості 1.1. Казка народна і літературна, їх специфіка, спільне і відмінне 1.2. Казка як вид літературної творчості. Історія української літературної казки 1.3. Казка як об’єкт наукових досліджень РОЗДІЛ 2. Дидактична спрямованість української літературної казки 2.1. Літературна казка – навчальний і виховний матеріал для дітей молодшого шкільного віку 2.2. Літературні казки, що вивчаються у 4-му класі 2.3. Виховання творчої особистості за допомогою літературної казки РОЗДІЛ 3. Особливості роботи над казкою 3.1. Методика роботи над літературною казкою у 4-му класі 3.2. Будова уроків читання казок ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ВИСНОВКИ БІБЛІОГРАФІЯ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Казка як своєрідний жанр народної та літературної творчості посідає значне місце у фольклорі всіх країн світу. Як зазначив В. Гнатюк “казки належать до найдавніших витворів людського духу і сягають у глибину таких далеких від нас часів, якої не досягає жодна людська історія”. Казка – невід’ємна складова народної педагогіки. “Казка, гра, фантазія, - пише В.О. Сухомлинський, - животворне джерело дитячого мислення, благородних почуттів і прагнень… Через казкові образи всвідомість дітей входить слово з його найтоншими відтінками… Під впливом почуттів, що породжені казковими образами, дитина вчиться мислити словами. Діти знаходять велике задоволення у тому, що їхня думка живе у світі казкових образів, в них – перший крок від яскравого, живого, конкретного до абстрактного [14. C.15-16]”. Неможливо уявити світ дитинства без казок. Батьки розповідають і читають їх дітям. Казки, як засіб пізнання світу дитиною, використовуються у програмі дитячих дошкільних закладів, молодших класах шкіл. Мета даної курсової роботи: довести, що казку можна вважати ефективним засобом навчання і виховання молодших школярів. Її завдання: - розглянути позиції відомих педагогів щодо цього питання; - дослідити, як працює літературна казка у якості засобу виховання та навчання; - дослідити, як впливає літературна казка та гра на дітей молодшого шкільного віку; - визначити педагогічні особливості використання літературних казок, що вивчаються у 4-му класі; Об’єкт наукового дослідження – літературна казка як незмінний та ефективний засіб виховання. Предмет дослідження – процес використання казки у 4-му класі як засобу навчання та виховання. Гіпотеза дослідження – рівень засвоєння навчального матеріалу учнями 4-го класу буде високим при умові використання інноваційних методів і прийомів навчання. У курсовій роботі були використані такі методи дослідження:аналітичний, пошуковий, описовий, порівняльний. Наукова новизна цієї роботи полягає в дослідженні впливу літературної казки, а також дидактичної гри для підвищення ефективності навчання та виховання школярів засобами літературної казки. Практичне значення цієї роботи випливає з актуальних завдань удосконалення навчально-виховного процесу у 4-му класі і може бути використано вчителями для ефективної реалізації розвивального потенціалу уроків, а також для підвищення зацікавленості учнів казками та їх читацької активності. На дану тему курсової роботи, на мій погляд, потрібно звернути увагу не лише вихователям, вчителям, але й батькам, які зацікавлені у повноцінному розвитку своєї дитини. Моїм завданням є дослідження літературної казки як ефективного засобу навчання і виховання молодших школярів.