0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Інтерпретація ідеї ніцшеанства В.Винниченком (на прикладі романів «Чесність із собою», «Рівновага») (ID:127676)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Література
Сторінок: 56
Рік виконання: 2015
Вартість: 750
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………………………………..3 РОЗДІЛ 1. ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ЛІТЕРАТУРНИЙ ПРОЦЕС У ПРИЗМІ НІЦШЕАНСТВА………………………………………………………………………………8 1.1. Суспільно-політичні умови формування ніцшеанства на межі ХІХ-ХХ століть………8 1.2. Ніцшеанство як культурне та філософське явище………………………………………11 1.3. Вплив ніцшеанства на літературний процес на теренах Європи та України………….14 Висновки до першого розділу ……………………………………………………………….20 РОЗДІЛ 2. СОЦІАЛЬНО-ПОЛІТИЧНІ ТА ФІЛОСОФСЬКІ ПОГЛЯДИ В.ВИННИЧЕНКА…………………………………………………………………………….21 2.1. Громадянська позиція В. Винниченка як підґрунтя його філософського світогляду...21 2.2. Письменницькі експерименти В. Винниченка: конфлікт духовного і тілесного……...27 Висновки до другого розділу………………………………………………………………...32 РОЗДІЛ 3. ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ІДЕЇ НІЦШЕАНСТВА В.ВИННИЧЕНКОМ………….34 3.1. Втілення та інтерпретація концепції «Чесності із собою» на прикладі однойменного роману…………………………………………………………………………………………...34 3.2. Моральна-етична проблематика у площині психологізму (на прикладі роману «Рівновага»)……………………………………………………………………………40 Висновки до третього розділу……………………………………………………………….46 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………………………48 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………………………51 ДОДАТКИ……………………………………………………………………………………...55
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
2.2. Письменницькі експерименти В. Винниченка: конфлікт духовного і тілесного Тенденція до осмислення філософських категорій у площині проявів несвідомого, у поведінці та почуттях окремих людей стала особливо актуальною для української літератури початку ХХ століття. Об’єктом художнього аналізу стає особистість, яка переживає неочікувані для неї самої почуття і так само неочікувано на них реагує. Активно тяжіє до зазначеної течії Володимир Винниченко, «творчість якого в контексті історико-культурологічного поступу виявилася правдивим художнім феноменом, над розгадуванням якого замислювалися як критики початку століття, так і дослідники його останніх десятиліть» [27, с. 8]. Романістика Володимира Винниченка, написана на початку ХХ століття засвідчує зацікавленість письменника найрізноманітнішими вираженнями людської іманентності, та чи не найперше він вдається до відтворення первинних чуттєвих вражень, фіксує моментальне враження або безпосередню реакцію на дійсність, змальовує думки, асоціації героя під час крайнього психічного напруження. Домінантним принципом художньої творчості стало осмислення внутрішнього світу людини в ситуаціях глибинного вибору між духовним і тілесним, зокрема таких проявів «тваринного» начала в поведінці та характерах персонажів [39, с. 230], як тамування сексуального потягу, голоду, яскраві прояви інстинкту самозбереження тощо. Письменник надає великого значення біологічним чинникам, але не зводить поведінку людини лише до фізіології. Герої Винниченка відмовляються від традиційного способу життя й мислення, усталених приписів та суспільних умовностей, свідомо представляють сукупність біологічних і духовних чинників [46, с. 3].