Образ жінки в літературі Китаю (ID:140962)
Автор більше не продає цю роботу
?
Основні причини, чому роботи знімають з продажу:
- Автор роботи самостійно зняв її з продажу
- Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
- На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботиЗміст
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ОБРАЗ ЖІНКИ В СВІТОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ 7
РОЗДІЛ ІІ. ОБРАЗ ЖІНКИ В КИТАЙСЬКІЙ ЛІТЕРАТУРІ 20
РОЗДІЛ ІІІ. ОБРАЗ ЖІНКИ В ПОЕЗІЇ КИТАЮ 33
ВИСНОВКИ 41
СПИСОК ВИКОНАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 43
Зразок роботи
ВСТУП
Інтерес до Китаю, повага до його п’ятитисячолітньої історії та захоплення багатющою культурною спадщиною, яка збереглася чи не в найкращому вигляді порівняно з усіма іншими зниклими й існуючими древніми цивілізаціями, – усе це зумовлює ретельне дослідження давньої літератури Китаю, а також генези та функціонування численних художніх образів, що допоможе осягнути глибини естетичного світобачення і корені поетичного генія китайського народу.
Джерелом літературно-художніх образів є міфологія. Вони трансформуються у фольклорі, поступово втрачаючи первинну суть (десакралізація міфу) і обростаючи новими символічними значеннями; в авторській поезії й прозі сакральне наповнення цих образів ще більш завуальоване. В образах нерозривно злиті об’єктивно-пізнавальне і суб’єктивно-творче. Вони фіксуються у мислеформах, звідки потрапляють у мову (образне називання речей, фразеологія, мовні кліше) та літературу.
У давній китайській поезії знаходимо велику кількість експліцитних та імпліцитних образів, часто незрозумілих сучасному китайському читачеві, а іноземному – й тим більше.
Художні образи танської поезії неоднаково інтерпретують багато перекладачів, хоч про всесвітньо відомих поетів Лі Бо, Ду Фу, Ван Вея, Бо Цзюй-і та ін., про танську поезію загалом існує ціла низка монографій та наукових розвідок.
Проте у більшості праць акцентується в основному на особливостях життєвого і творчого шляху авторів, становленні поетичного генія, окремих аспектах творчості, впливові тогочасних віровчень (даосизму, буддизму та конфуціанства) на поезію. Про особливості художньої образності говориться
часто принагідно, без аналізу текстів означеного періоду.
У даному дослідженні на матеріалі комплексного аналізу поезії доби Тан з’ясовано походження найхарактернішого образу поетів – образу жінки.
Мета роботи – розкрити глибинне значення образу жінки в поезії відомих поетів.
У зв’язку з метою дослідження постає необхідність розв’язати такі завдання:
- охарактеризувати роль літературно-художнього образу як такого у мисленні й віршотворенні;
- охарактеризувати роль літературно-художнього образу жінки в китайській літературі;
- охарактеризувати роль літературно-художнього образу жінки в світовій літературі літературі;
- з’ясувати специфіку суто китайського розуміння й творення образу, пов’язану з найдавнішими космогонічними уявленнями, способом буття тощо.
- зробити аналіз віршів китайської поезії.
Об’єктом дослідження виступає найпоширеніший образ жінки. Предметом наукового аналізу є своєрідність художнього образу. Матеріалом дослідження є китайська поезія.
Інші роботи з даної категорії: