0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Роль пейзажу у прозі Лао Ше (на матеріалі роману “Рикша”) (ID:140965)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Література
Сторінок: 55
Рік виконання: 2014
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………..…………………...…..….3 РОЗДІЛ I. ОСОБЛИВОСТІ ХУДОЖНЬОГО МЕТОДУ ЛАО ШЕ В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ КИТАЙСЬКОЇ ПРОЗИ ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ XX СТ ……………………….…...……………………………...….6 1.1. Особливості розвитку китайської прози поч. XX ст…..….……..….6 1.2. Особливості художнього методу Лао Ше у дзеркалі західного реалізму…..………………………………………………………..…..…..10 Висновки до першого розділу …………………………..……………………….18 РОЗДІЛ II. СТРУКТУРА ПЕЙЗАЖУ У РОМАНІ ЛАО ШЕ “РИКША”.....20 2.1. Символічні образи “Сонце”, “ Місяць”, “Сніг”…………………….20 2.2. Символіка природних стихій: вітру, дощу та грози………………..27 2.3. Урбаністичні пейзажі……………………………………………...…30 3.1.1. Функії кольоративів у структурі пейзажу………..…………..35 3.1.2. Звукове наповнення картин пейзажу………………………….41 3.1.3 Нюхові відчуття, як складова художньої тканини пейзажних замальовок……………………………………………………………..45 Висновки до другого розділу…………………………………………...………..46 ВИСНОВКИ.………………………………………………………………………48 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………51 ДОДАТОК…………………………………………………………………………55
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність дослідження. Однією з найважливіших складових поетики пейзажу є символіка пейзажних образів. Глибинний зміст символіки пейзажу розкривається у літературі – одному з найважливішому засобі духовного бачення світу. Звідси, актуальність дослідження полягає в розгляді літературного пейзажу як критерію, що дозволяє судити про культурну приналежність письменника, а також про його місце в літературному процесі. Творчість Лао Ше з погляду пейзажу багато в чому новаторська в китайській літературі, тому і свідчить про потребу подальшого дослідження. Мета дослідження – визначити символічну сутність та функції пейзажу у романі Лао Ше “Рикша”. Для досягнення цієї мети необхідно вирішити наступні завдання: 1) зазначити особливості розвитку китайської прози поч. XX ст.; 2) узагальнити основні особливості художнього методу Лао Ше у дзеркалі західного реалізму; 3) окреслити символічне наповнення образів сонця, місяця та снігу, а також природних стихій (вітру, дощу та грози) у романі Лао Ше “Рикша”; 4) розкрити особливості урбаністичного пейзажу в романі; 5) визначити функції кольоративів у структурі пейзажу; 6) розкрити роль слухових та нюхових відчуттів. Об'єктом дослідження є пейзаж як концептуальне зображення картин природи у романі Лао Ше “Рикша”. Предметом дослідження є поетикальні особливості та функції пейзажу в романі Лао Ше “Рикша”.