0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Специфіка розбудови художнього образу жінки у прозі Павла Загребельного останнього періоду творчості (ID:155364)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Література
Сторінок: 82
Рік виконання: 2012
Вартість: 999
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………………... 3 РОЗДІЛ 1. ТВОРЧІСТЬ П. ЗАГРЕБЕЛЬНОГО В ОЦІНЦІ ЛІТЕРАТУРОЗНАВЦІВ…………………………………... 7 Висновки до розділу 1………………………………………………………….. 15 РОЗДІЛ 2. ХУДОЖНЄ ВІДТВОРЕННЯ ЖІНОЧИХ ОБРАЗІВ У ТВОРАХ П. ЗАГРЕБЕЛЬНОГО ОСТАННЬОГО ПЕРІОДУ ТВОРЧОСТІ: ТЕКСТ І КОНТЕКСТ……..... 17 2.1. Образ жінки у творах П. Загребельного на тлі змагальних тенденцій літератури кінця ХХ – початку ХХI ст………… 17 2.2. Сексуальна поведінка героїв П. Загребельного в порівняльно-типологічному вимірі……………………...…. 28 Висновки до розділу 2………………………………………………………….. 33 РОЗДІЛ 3. СВОЄРІДНІСТЬ ХУДОЖНЬОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ ОБРАЗУ ЖІНКИ У ТВОРАХ П. ЗАГРЕБЕЛЬНОГО ОСТАННЬОГО ПЕРІОДУ ТВОРЧОСТІ……………….. 35 3.1. Художні параметри осягнення образу жінки у творах П.Загребельного………………………………………...…… 35 3.2. Індивідуалізація жіночих образів у повістях та романах П. Загребельного останнього періоду творчості………...… 41 Висновки до розділу 3…………………………………………………………... 59 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………….. 61 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ……………………………...... 65 ДОДАТКИ............................................................................................................. 77
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність дослідження. Різногранна творчість П. Загребельного 50-90-х рр. як художня цілісність складається з багатьох складників: мистецького неспокою, новаторського пориву, емоційної та експресивної образності. Одним із засадничих аспектів прозописьма П. Загребельного є художнє відтворення образу української жінки. Останні твори письменника − «Брухт», «Юлія, або Запрошення до самовбивства», повість «Гола душа» − засвідчують оригінальність, інформативну насиченість, аналітичність мислення їх автора та своєрідне змалювання саме образу жінки. Актуальність обраної теми зумовлена недослідженістю художнього моделювання образу жінки, а також ґендерного та феміністичного дискурсів у прозі П. Загребельного. Новизна дослідження. Твори П. Загребельного останніх років неможливо розглядати поза контекстом фемінізму і ґендерних досліджень. Митець наголошує на несправедливому ставленні до жінки впродовж віків. Образ жінки у творах П. Загребельного слід розглядати крізь призму моделі поведінки, що окреслена новітньою роллю жінки у суспільстві та переосмисленням обов’язків і прав жінки у ньому. Об’єктом дослідження є проза П. Загребельного останніх років творчості: романи «Брухт», «Юлія, або Запрошення до самовбивства», повість «Гола душа», а також інтерв’ю письменника. Предмет дослідження – художні особливості відтворення образу жінки у прозі П. Загребельного останнього періоду творчості. Мета роботи – дослідити художні механізми змалювання образу жінки у романах П. Загребельного «Брухт», «Юлія, або Запрошення до самовбивства» та повісті «Гола душа». Мета передбачає розв’язання таких завдань: − проаналізувати літературознавчі дослідження, присвячені творчості П. Загребельного; − з’ясувати роль створених письменником жіночих образів в ідейній концепції його романів; − дослідити роль жінок у чоловічому світі та визначити специфіку стосунків чоловік − жінка (на основі романів П. Загребельного «Брухт», «Юлія, або Запрошення до самовбивства», повісті «Гола душа»); − з’ясувати значення еротичного опису в персонажуванні творів «Брухт», «Юлія, або Запрошення до самовбивства», «Гола душа» П. Загребельного; − дослідити особливості моделювання П. Загребельним жіночих образів у творах «Брухт», «Юлія, або Запрошення до самовбивства», «Гола душа»; − означити динаміку жіночих образів у прозі П. Загребельного різних періодів творчості.