0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Філософська метафора людського буття у повісті Р.Баха "Чайка Джонатан Лівінгстон" (ID:197504)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Література
Сторінок: 29
Рік виконання: 2014
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ……………………………………………………………………………….3 Розділ 1.Особливості творчої манери Річарда Баха…………………………5 Розділ 2.Філософська метафора людського буття у повісті Р.Баха «Чайка Джонатан Лівінгстон»………………………………………………….……...13 2.1. Метафізична філософія твору……………………………………………...13 2.2. Алегоричні образи повісті………………………………………………….17 2.3. Втілення прагнення до високої мети в образі Джонатана Лівінгстона…21 Висновки.………………………………………………………………………...26 Список використаної літератури……………………………………………….29
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Розвиток літератури США в другій половині XX століття – процес важкий та неоднозначний. Історія американської літератури цього періоду наповнена величезним творчим змістом, своєрідністю авторських концепцій, гострою ідейно-естетичною боротьбою. Одна з головних особливостей – інтенсивний пошук та усвідомлення моральних ідеалів. Письменники все більше почали звертатися до вічних цінностей, традицій загальнолюдської моралі. Головним об’єктом літератури стає людська індивідуальність. Висуваються кардинальні філософські проблеми екзистенції, ідентичності людської особистості. З’являються нові авангардистські твори, що їх вчені визначають вже як «постмодерністські». Американська словесність стає безупинним пошуком способів адекватного реагування на динамічне життя XX століття, наповненого соціальними змінами. Серед письменників, що передають настрої цього періоду і глибоко осмислюють дійсність, важливе місце займає Річард Бах. Він насамперед відомий як автор знаменитої повісті-притчі «Чайка Джонатан Лівінгстон». Спочатку твір не отримав належної уваги читачів та критиків. Але згодом здобув значну славу і зараз посідає важливе місце серед шедеврів світової літератури. Повість-притча Річарда Баха стає своєрідним путівником для тих, хто хоче змінити своє життя, позбутися його умовностей, повірити у власні сили, щоб слідувати за своїми мріями. Актуальність даного дослідження визначається зростаючим інтересом читачів до творчості Р.Баха, зокрема його повісті «Чайка Джонатан Лівінгстон». Проте даний твір недостатньо досліджений літературознавцями та критиками, тому виникає потреба у з’ясуванні як особливостей індивідуального стилю Баха, так і проблематики та специфіки сюжету самого твору, його філософського наповнення. Метою даної роботи є з’ясування та розкриття філософської метафори людського буття у творі Р.Баха «Чайка Джонатан Лівінгстон». Реалізація поставленої мети зумовила необхідність вирішення таких завдань: - визначити особливості творчої манери Р.Баха як представника постмодернізму; - дослідити втілення метафізичної філософії у повісті; - проаналізувати алегоричні образи твору; - розкрити прагнення до високої мети в образі Джонатана Лівінгстона. Джерелознавча база дослідження представлення статтями та працями вітчизняних і зарубіжних науковців. Відібрано здебільшого сучасну літературу. Активно використовувалися наукові здобутки: монографічні дослідження Денисової Т.М. [5], Надєждіної В. [7], статті Бульвінської О.І. [2], Канторовича О.Ю. [6], Ольшванг О.Ю. [8], Туровскої М.А. [9] та ін. Об’єкт дослідження – повість американського письменника-постмодерніста Р.Баха «Чайка Джонатан Лівінгстон». Предметом дослідження є філософська метафора людського буття у творі. Методи дослідження: описовий, текстуальний аналіз. Теоретична значущість визначається спробою глибшого дослідження та розкриття духовних і філософських сторін сюжету даного твору, системи його образів-символів задля кращого розуміння і сприйняття. Практичне значення полягає у тому, що матеріали дослідження можуть бути використані на практичних заняттях, колоквіумах студентами ВУЗів та уроках зарубіжної літератури учнями та вчителями загальноосвітніх шкіл у 8 класі. Структура роботи обумовлена її метою і завданнями. Робота складається зі вступу, двох розділів, висновків та списку використаної літератури.