0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ХУДОЖНЯ КОНЦЕПЦІЯ ЖІНКИ В РОМАНІ ФРАНЦУАЗИ САГАН «КРАПЛИНА СОНЦЯ У ХОЛОДНІЙ ВОДІ» (ID:232121)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Література
Сторінок: 50
Рік виконання: 2014
Вартість: 2200
Купити цю роботу
Зміст
Вступ………………………………………………………………………..3 РОЗДІЛ 1. ЖІНОЧИЙ РОМАН XX СТ. В ТВОРЧІЙ ЛАБОРАТОРІЇ ФРАНЦУАЗИ САГАН 1. 1. Питання фемінізму та гендеру в критиці та мистецтві ХХ століття…...6 1. 2. Генеза жіночого роману у світовій літературі………………………….16 1. 3. Новаторство Француази Саган у жанрі жіночого роману……………..23 РОЗДІЛ 2. ХУДОЖНЯ КОНЦЕПЦІЯ ЖІНКИ В РОМАНІ ФРАНЦУАЗИ САГАН «КРАПЛИНА СОНЦЯ У ХОЛОДНІЙ ВОДІ» 2. 1. «Посієш характер – пожнеш долю?» Цілісність як психологічна домінанта характеру Наталі у романі Француази Саган «Краплина сонця у холодній воді»………………………………………………………………….29 2. 2. Наталі в системі жіночих образів роману……………………………….32 2. 3. Інтерференція рис «тургенєвської дівчини» в образі Наталі………..…36 2. 4. Амбівалентність як стрижнева характерологічна риса Жиля……….40 Висновки………………………………………………………………….47 Список використаних джерел…...…………………………………….50
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Для того, щоб створити і сприйняти неспотворений образ реальності в будь-якій сфері сучасної творчої діяльності, необхідне гармонійне поєднання чоловічого та жіночого підходів, способів самореалізації – це саме та аксіома, яку навряд чи хтось зможе заперечити. У дихотомiї понять жіночого/чоловічого полягають цiннiснi орiєнтацiї та установки, котрi сформувалися таким чином, що все чоловiче чи ототожнене з ним вважається позитивним та домiнуючим, а жіноче – негативним та другорядним. Ще Аристотель був глибоко переконаний в тому, що «жінка хвора на вроджену ущербність». Цілком ймовірно, що в цей період (VI-IV ст. до н.е.) задекларовані і частково сформовані загальноприйняті погляди чоловіків на жінок у сучасній європейській цивілізації, які впливають на визначення суспільного статусу жінки, її самооцінку та способи самореалізації. Отож, розглядаючи творчість Француази Саган, неможливо оминути питання фемінізму та гендерної проблематики. У феміністичному проекті пояснюється «минула дефектність» жінки не як природня даність, а як власне культурно сконструйоване явище. Ми не схильні вважати Француазу Саган феміністкою. Безперечно, письменниця, як представниця своєї епохи не може не потрапити «під цей дощ», та зауважимо, що справжня майстерність митця якраз і полягає в тому, щоб «намокнуть, но не промокнуть». Проте не можемо стверджувати, що героїня Саган Наталі є традиційною «сентиментальною» жінкою, яка повністю своїм розумом і волею підкоряється чоловікові.