0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Культура наукової мови. (ID:250498)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Література
Сторінок: 25
Рік виконання: 2016
Вартість: 50,00
Купити цю роботу
Зміст
Завдання 1. Назвіть найважливіші принципи міжособистісного спілкування. Завдання 2. Назвіть структурні компоненти бібліографії (статті із журналу). Завдання 3. Розкрийте зміст загальнонаукових термінів: догма, структура. Завдання 4. Розкрийте зміст термінів сфери бізнесу: менеджер, капітал, контракт, підприємство, інвестиція. Завдання 5. Перекладіть українською мовою: взимать (пошлину), доход, принимать вид, производственный, расчеты. Завдання 6. Сформулюйте науковий апарат дипломної роботи (визначте актуальність теми, мету, завдання, об'єкт, предмет, методи, наукову новизну, теоретичне значення, практичне значення і апробацію результатів дослідження із теми «Забезпечення ефективності інвестиційної політики»). Завдання 7. З’ясуйте, які види простих і складних речень та чому домінують у науковій літературі. Наведіть переконливі приклади. Завдання 8. Визначте актуальність проблематики і побудову статті; з’ясуйте структуру заголовку і особливості авторського стилю. Завдання 9. Складіть довідкову анотацію на статтю. Завдання 10. Напишіть рецензію на статтю. Завдання 11. Складіть розширений план статті.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Найважливішими принципами міжособистісного спілкування є принцип Кооперації (Співробітництва), сформульований американським логіком Г.П. Грайсом, і принцип Ввічливості (Етикетності), описаний американським дослідником прагматики мовлення Дж. Лічем. Принцип Кооперації передбачає наявність: • повноти інформації («висловлювання повинно мати не менше інформації, ніж потрібно» та «висловлювання повинно мати не більше інформації, ніж потрібно»); • якості інформації («не говори того, що вважаєш ...