0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ЕЛЕМЕНТИ ІНТЕРТЕКСТУАЛЬНОГО АНАЛІЗУ НА УРОЦІ ТЕКСТУАЛЬНОГО ВИВЧЕННЯ ЛІТЕРАТУРНОГО ТВОРУ НА МАТЕРІАЛІ РОМАНУ МИХАЙЛА ОПАНАСОВИЧА БУЛГАКОВА «МАЙСТЕР I МАРГАРИТА» (ID:294479)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Література
Сторінок: 34
Рік виконання: 2019
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………………….4 РОЗДІЛ І. ШЛЯХИ, МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ ШКІЛЬНОГО АНАЛІЗУ ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ НА УРОКАХ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ...…6 1.1. Традиційні та інноваційні шляхи і методи аналізу художнього твору у школі ………………………………………………………………………………6 1.2. Інтертекстуальність як метод аналізу художнього твору…………………11 1.2.1. Цитата……………………………………………………………………...13 1.2.2. Алюзія……………………………………………………………………...14 1.2.3. Референція…………………………………………………………………15 1.2.4. Ремінісценція………………………………………………………………15 Висновки до розділу 1…………………………………………………………..17 РОЗДІЛ ІІ. ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ ТА ПРИЙОМІВ ТРАДИЦІЙНИХ ТА ІННОВАЦІЙНИХ ШЛЯХІВ АНАЛІЗУ ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ НА УРОКАХ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…..18 2.1. Приклади використання традиційних шляхів аналізу художнього твору у школі на прикладі роману М.О. Булгакова «Майстер i Маргарита»………….18 2.2. Приклади використання інтертекстуальних шляхів аналізу художнього твору у школі на прикладі роману М.О. Булгакова «Майстер i Маргарита»....23 1.2.1. Використання інтертекстуального аналізу художнього твору за допомогою цитат…………………………………………………………………23 1.2.2. Використання інтертекстуального аналізу художнього твору за допомогою алюзій……………………………………………………………….24 1.2.3. Використання інтертекстуального аналізу художнього твору за допомогою референцій…………………………………………………………..26 1.2.4. Використання інтертекстуального аналізу художнього твору за допомогою ремінісценцій………………………………………………………27 Висновки до розділу 2………………………………………………………….29 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ………………………………………………………31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ………………………………..32
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Таким чином, у процесі дослідження було виконано наступні завдання: – досліджено традиційні та інноваційні шляхи та методи аналізу художнього твору у школі; – проаналізовано феномен інтертекстуальності як методу аналізу художнього твору; – розглянуто окремі елементи інтертекстуального аналізу: цитата, алюзія, референція, ремінісценція; – запропоновано можливість використання різних елементів даного аналізу на прикладі роману фантастичного роману Михайла Опанасовича Булгакова «Майстер i Маргарита». Таким чином, ля вивчення художнього твору на уроках зарубіжної літератури вчитель обов’язково повинен використовувати один із видів його аналізу. Умовно їх розділяють на традиційні та інноваційні. З розвитком методики вивчення зарубіжної літератури, краще для розуміння художнього твору учнями, використовувати інноваційні типи аналізу творів, адже традиційні типи є більш поверхневими. Одними з найпопулярніших видів інноваційних шляхів аналізу тексту є інтертекстуальний аналіз. Його можна проводи за допомогою використання цитат, алюзій, референцій, ремінісценцій та ін. Застосувавши усі вищеперераховані види аналізів художнього твору для аналізу роману «Майстер i Маргарита», ми можемо зробити висновок, що для успішного розуміння твору учнями, вчитель повинен обирати шлях аналізу за допомогою тих феноменів, які автор використовує найбільше та які являються ключовими для розуміння тексту. Також можливо комбінувати їх.