0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості організації і проведення уроків-диспутів у старших класах в умовах компетентнісного підходу до вивчення літератури (ID:334851)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Література
Сторінок: 107
Рік виконання: 2018
Вартість: 2500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. 7 1.1. Понятійно-категоріальний апарат дослідження 7 1.2. Психологічна готовність старшокласників до роботи на уроках –диспутах 17 1.3. Проблемність як принцип викладання літератури у старшій школі 27 1.4. Проблемне навчання як основа для проведення уроків-диспутів у старших класах 34 Висновки до першого розділу 42 РОЗДІЛ ІІ. МІСЦЕ ТА РОЛЬ ДИСПУТІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ЛІТЕРАТУРИ ЯК ОКРЕМОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ КАТЕГОРІЇ 44 2. 1. Диспут в системі навчання української літератури в школі 44 2.2. Дискусійні технології навчання 51 Висновки до другого розділу 62 РОЗДІЛ ІІІ. МЕТОДИЧНА МОДЕЛЬ ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ-ДИСПУТУ В СТАРШИХ КЛАСАХ 63 3.1. Екзистенційна проблематика драми-феєрії «Лісова пісня» 63 3.2. Урок-диспут на тему: Проблема боротьби за вільне, красиве, духовно багате життя людини у драмі-феєрії «Лісова пісня». 77 3.3. Методичні рекомендації для вчителів щодо проведення дискусій на уроках літератури 86 Висновки до третього розділу 94 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 95 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 99
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову