0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ УЧНІВ АНАЛІЗУВАТИ ОБРАЗИ-ПЕРСОНАЖІ (НА ПРИКЛАДІ РОМАНУ ІВАНА ФРАНКА «ДЛЯ ДОМАШНЬОГО ОГНИЩА») (ID:528390)

Тип роботи: стаття
Дисципліна:Література
Сторінок: 6
Рік виконання: 2021
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
У статті, на прикладі роману Івана Франка «Для домашнього огнища», обґрунтовується методика формування вмінь старшокласників аналізувати образи-персонажі художнього твору, уточнюються шкільні визначення теоретико-літературних понять «образ-персонаж», «герой», «психологічний портрет», елементи характеротворення, етапи роботи, орієнтовні схеми інтерпретації літературних персонажів; особливості «оновлення» традиційного аналізу за образами в контексті модернізації літературної освіти.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ УЧНІВ АНАЛІЗУВАТИ ОБРАЗИ-ПЕРСОНАЖІ (НА ПРИКЛАДІ РОМАНУ ІВАНА ФРАНКА «ДЛЯ ДОМАШНЬОГО ОГНИЩА») Актуальність дослідження. Одним із важливих складників теорії шкільного аналізу художнього твору є методика осмислення художніх образів. Укладачі чинної програми з української літератури (2017) рекомендують вивчати низку текстів саме на основі оцінки портретів, вчинків, дій системи персонажів; виявляти вмотивоване сприйняття, емоційні враження щодо героїв; знайомитися із різними характерами літературних героїв, простежувати взаємозв'язки вчинків та їх наслідків, формувати здатність критичного ставлення до вчинків сучасників та своїх власних. На часі – розроблення методики розкриття своєрідності образу літературного героя, яка враховує концепції модернізації освіти, удосконалення здатності учнів до наукового осягнення програмового художнього твору, вибудовування діалогу читача-учня, читача-вчителя та письменника, поглиблення індивідуального сприйняття, розуміння авторської позиції, ролі художніх образів для увиразнення смислу твору. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Дослідники творчості Івана Франка (Т.Гундорова, І.Денисюк, М.Ільницький, М.Легкий, Т.Пастух, Т.Салига та ін.) висвітлюють різноманітні аспекти творчої спадщини митця, пізнаючи сутність європейського рівня розвитку авторської свідомості. Роман «Для домашнього огнища» переважно вивчався з позицій проблематики, жанрової своєрідності, хронотопу, образності масової літератури, відповідності польській художній традиції, видавничої історії тощо (Г.Вервес, Б.Кир’янчук, А.Швець та ін.). Сучасні літературознавці (І.Вовчук, М.Нестелев, А.Сьоміна та ін.) пропонують цікаві інтерпретації «польськомовного» роману на основі гендерних теорій (образ Анелі Ангарович як уособлення «божественного диявола» (А.Міцкевич), «психологічний план» (І.Франко) втрати традиційної ролі хранительки «домашнього огнища», виконання чоловічих функцій: замінює дітям відсутнього батька, убезпечує їх від убожества, недостатку); Франкової концепції психологізму; спостережень за типами галицької інтелігенції (образ капітана Ангаровича як представника людей героїчних, енергійних, самовідданих та благородних) тощо.