0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Новітній французький «жіночий» роман. Особливості художнього стилю Франсуази Саган». (презентація) (ID:853074)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Література
Сторінок: 47
Рік виконання: 2023
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
План 1. Новітній французький «жіночий» роман 2. Життя і творчість Франсуази Саган 3. Особливості художнього стилю Ф. Саган 4. Історія написання та особливості побудови сюжету роману «Здрастуй, смутку!»
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Новітня французька проза різноманітна за іменами письменників та жанрами, серед яких провідними залишалися роман і новела. Головною темою сучасної французької прози стало зображення людини, яка намагалася протистояти суспільству, вирішити найважливіші проблеми буття. Останнім часом набув популярності жанр автобіографічної прози, який надав можливість розвиватися в так званій «жіночій» прозі, представниками якої були А. Нотомб, К. Анео. На межі ХІХ—ХХ ст. світ побачив значну кількість творів, написаних жінками. Більшість із них не стали популярними і невдовзі були забутими —здебільшого з причини їхньої низької літературної якості. До останніх десятиліть ХІХ ст. письменниці, як правило, творили згідно з літературними стереотипами, часто не звертали уваги на потреби читача. Вони писали для себе і про себе, їхнім творам бракувало динаміки сюжету. Однак сучасна критика почала все більше проявляти інтерес до тогочасної «ординарної» літератури, розглядаючи її здобутки як неперевершені зразки соціального і культурного мислення певної епохи. У літературному процесі ХХ ст. стали розмежовувати два поняття: «жіночий» та «емансипований» роман. У першому з них розповідалося про долю жінок, а в другому відстоювалися їхні права. Крім того, поняття «жіноча література» стало функціонувати в двох аспектах: 1) література, написана жінкою-письменницею; 2) література про долю жінки. Аналогічно до цього поняття визначалося і таке поняття, як «чоловіча література»: 1) література, написана чоловіком-письменником; 2) література про долю чоловіка.