0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ЕВОЛЮЦІЯ ПОЕТИЧНОГО МИСЛЕННЯ В УКРАЇНСЬКИХ ЛІРИЧНИХ ПІСНЯХ ПРО КОХАННЯ (ID:881183)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Література
Сторінок: 25
Рік виконання: 2019
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ 1. РОЗВИТОК ЖАНРУ ЛІРИЧНОЇ ПІСНІ ПРО КОХАННЯ..….5 1.1 Еволюція структури традиційної ліричної пісні……………………………5 1.2 Мотив як світоглядна категорія пісні про кохання…………………………8 1.3 Параметри класифікації традиційної ліричної пісні………...……………10 РОЗДІЛ 2. ПОЕТИКА УКРАЇНСЬКИХ ЛІРИЧНИХ ПІСЕНЬ ПРО КОХАННЯ, ЇХ ОСНОВНІ СИМВОЛИ ТА МІФОЛОГІЧНІ КОМПОНЕНТИ…………………………………………….…………………..13 2.1 Мова та метафоричність опису в українських ліричних піснях про кохання……………………………………………………………………………13 2.2 Поетика ліричних пісень про кохання……………………………..………16 2.3 Образна структура ліричних пісень про кохання……………………….…18 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………..…23 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………….……25
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Українська фольклористика на сучасному етапі розвитку певна того, що вивчення традиційної пісні про кохання виходить за межі оцінки естетичної функції пісенності навіть на рівні жанрових зв’язків або дослідження формальної чи емпіричної сторони пісні, бо такий підхід не розкриває всебічної ролі жанру в народнопоетичній картині світу, не дозволяє поглибити образну сутність пісенного тексту, що особливо виразно передає своєрідність національного світосприйняття. Зокрема дослідження української ліричної пісні як особливого типу художнього мислення усної культури виявляє низку важливих, проте недостатньо з’ясованих моментів. Серед них міфологічна, образна та логічна структура пісенних текстів, та їх еволюція, в контексті сучасного наукового пізнання. Водночас значення дослідження еволюції поетичного мислення в українській ліричній пісні найперше продиктоване об’єктивною необхідністю виявити параметри її функціонування, зокрема розумової моделі світу традиційної пісні про кохання через аналіз основних її категорій, через різноманітні структурно-семантичні системи, які відіграють визначальну роль у конструюванні понятійної моделі ліричної пісні та народної культури загалом. Саме тому, перераховані фактори визначають актуальність курсового дослідження. Стан наукового дослідження. Дослідження народної пісенності можна знайти у працях: О.Дея, Г.Нудьги, О.Правдюка, Ф.Погребенника, О.Мишанича, Н.Шумади, В.Бойка, С.Грици, С.Мишанича, А.Іваницького, В.Качкана, В.Погребенника, російських науковців – Н.Колпакової, Т.Акимової, В.Кравцова, С.Лазутіна, Б.Путилова, В.Гусєва, І.Земцовського, В.Єрьоміної, Г.Мальцева та інших. Проте образна система, метафоричність та міфі логічність пісенного ліричного тексту та їх зміни відносно певних територій, можна вважати малодослідженим аспектом. Мета дослідження – дослідити еволюцію поетичного мислення в українських ліричних піснях про кохання. Поставлена перед нами мета вимагає розв’язання концептуальних завдань:  Визначити еволюцію структури традиційної ліричної пісні;  Охарактеризувати мотив як світоглядну категорія пісні про кохання;  Розглянути класифікації традиційної ліричної пісні;  Здійснити аналіз мови, символіки, поетики та образної структури пісень про кохання , та визначити їх головні еволюційні часові зміни. Об’єктом дослідження є ліричні пісні про кохання. Предмет дослідження – еволюція образної, символічної та міфологічної структури ліричних пісень про кохання. Методи дослідження. В процесі написання курсової роботи були застосовані описовий, структурний, функціональний метод, та метод літературного аналізу тексту. Структура дослідження. Курсова робота складається зі вступу, двох розділів, висновків та списку використаних джерел.