0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Відповіді на іспит з Історії світової літератури (ID:907540)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Література
Сторінок: 335
Рік виконання: 2022
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Романтизм як художній напрям ХІХ століття : загальна характеристика 1. Філософські основи романтизму. 2. Феномен преромантизму в європейській культурі 3. Течії в літературі романтизму. Жанрова система романтизму. 4. Жанр передмови-маніфесту в літературі романтизму. Значення естетики для розвитку французького романтизму 5. Синтез музики і літератури в творчості романтиків. 6. Трактування мистецтва в романтизмі і образ митця в творчості романтиків. 7. Образи природи в романтичній літературі. «Природна» людина у творчості Дж.Ф. Купера. 8. Розвиток історичного роману (В. Скотт – А. Дюма – А. де Віньї – Г.Мелвілл). Відмінність творчих принципів. 9. Байронічний герой у літературі романтизму. 10. Творчість Е.Т.А. Гофмана. Образ «гофманівського» героя в літературі романтизму. 11. Романтичне двосвіття і романтична іронія. Уява і її значення для романтиків. 12. Містика і фантасмагорії в літературі американського романтизму. 13. Жанровий діапазон творчості Е. По. 14. Символ у творчості романтиків: романтизм як предтеча символізму. 15. «Взаємини» романтизму та реалізму. 16. Реалізм як художній напрям і тип творчості. Термінологічні проблеми. 17. Світоглядні передумови виникнення реалізму. 18. Особливості реалістичної естетики. Жанрова система реалізму. 19. Творчість Стендаля. Образ і композиційна функція головного героя в його романах. 20. Жанрова парадигма творів Проспера Меріме. 21. «Людська комедія» Оноре де Бальзака: задум, композиція, проблематика. Особливості бальзаківської фантастики. 22. Творчість Г. Флобера. Принцип «об’єктивного письма». 23. Жанрово-стильова специфіка творів Ч. Діккенса. Проблематика його романів. 24. Тема «великих сподівань» і «втрачених ілюзій» у літературі реалізму. 25. Снобізм в інтерпретації В.Теккерея. Особливості композиції «Ярмарку суєти». 26. Феномен сестер Бронте в літературі ХІХ століття. Основна проблематика їхньої творчості. 27. Світоглядні передумови виникнення натуралізму. Особливості «творчого методу» натуралістів. Творчість Е. Золя. 28. Лірика Г. Лонгфелло. Модель героїчного епосу в «Пісні про Гайавату». 29. Культ Людини і безмежність Всесвіту в поезії Волта Вітмена. Ритміка «Листя трави». 30. Поети «Парнасу» та їх художні досягнення. Декаданс і десакралізація поезії. 31. Поетика символізму. Імпресіонізм у літературі та мистецтві кінця ХІХ століття. 32. Естетизм і парадокс у творчості О. Вайлда. 33. Провідні літературні напрями та течії в літературі ХХ століття. 34. Модернізм як літературний напрям ХХ століття: особливості поетики. 35. Філософські передумови виникнення модернізму. 36. Концепція «надлюдини» Ф.Ніцше та її інтерпретація у літературі ХХ століття. 37. Реалізм у літературі ХХ століття: основні тенденції розвитку. 38. Естетика експресіонізму. Особливості експресіоністської поезії. «Драма крику». 39. Нова драма початку ХХ століття. Естетика психологічного камерного театру. 40. Театр мовчання М.Метерлінка та епічний театр Б. Брехта. 41. Модерністська та авангардистська поезія початку ХХ століття. 42. Особливості функціонування міфу в літературі ХХ століття: основні представники. 43. Творчість Ф. Кафки 44. Література потоку свідомості: особливості поетики та основні представники. 45. «У пошуках утраченого часу» М. Пруста: автор – наратор – персонаж. 46. Творчість Томаса Манна і Генріха Манна: стильові особливості. 47. Інтелектуальна проза Г. Гессе. 48. Література «втраченого покоління»: передумови виникнення, особливості поетики, представники. 49. Творчість Е.-М. Ремарка. 50. «Принцип айсберга» в творчості Е. Хемінгуея. 51. Вплив фройдизму на літературу ХХ століття. Творчість Д.Г.Лоуренса. 52. Екзистенціалізм у літературі ХХ століття. 53. Література-як-філософія і філософія-як-література (на прикладі творчості Альбера Камю та Ж.-П.Сартра). 54. Антиутопія в літературі ХХ століття. 55. «Драма абсурду» в літературі ХХ століття: основні представники та передумови виникнення. 56. «Новий роман» у літературі ХХ століття. 57. Інтелектуальний роман в англійській літературі ХХ століття. 58. Творчість Вільяма Голдінга. 59. Феномен магічного реалізму. 60. Філософія та література постмодернізму: загальна характеристика. 61. Явище інтертекстуальності в літературі ХХ століття та проблема «відкритості» художнього твору (на прикладі роману Умберто Еко «Ім’я рози»).
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
+1.Романтизм як художній напрям ХІХ століття : загальна характеристика Романтизм – напрям у європейській літературі й мистецтві, який виник наприкінці XVIII на початку XIX ст., представники якого боролися проти канонів класицизму, висували на перший план інтереси особи та почуття і використовували у своїй творчості історичні та народнопоетичні теми. Саме слово романтизм є похідним від назв двох середньовічних жанрів — «романсу» (лірична та героїчна іспанська пісня) та «роману» (епічна поема про лицарів), які писалися однією з романських мов і, крім того, спиралися на вигадані події. Пізніше, починаючи з XVII—XVIII ст., під романтичним стали розуміти все дивовижне, незвичайне, таємниче, фантастичне. Наприкінці XVIII ст. німецькі теоретики мистецтва брати Шлегель протиставили романтичне класичному, звідки, у свою чергу, виникло протиставлення романтизму та класицизму. Саме в боротьбі з класицизмом, на ґрунті заперечення його основних ідейних та художніх засад, визначаються теоретичні принципи романтизму як літературного напряму, формуються його ідеологія та естетика.На відміну від класицистів, романтики висунули ідеї абсолютної свободи митця, його творчої волі й незалежності від будь-яких обмежень. У кожній країні романтизм мав свої національні варіанти, що виявилися у своєрідності проблематики. На батьківщині романтизму, у Німеччині, існували дві романтичні школи — єнська – 1796 р. (брати Ф. та А. Шлеґель, Л Тік, Новаліс, В. Вакенродер) та гейдельберзька (брати Я. та В. Ґрімм, Л. Арнім, К. Брентано, І. Ейхендорф). Англійський романтизм презентований так званою «озерною школою» (В. Вордсворт, С. Колрідж, Р. Сауті), а також творчістю Дж. Г. Байрона, П. Б. Шеллі, Дж. Кітса, Т. Мура, В. Скотта. Представниками французького роман¬тизму були Р. Шатобріан, Ж. де Сталь, Б. Констан, А. де Віньї, А. де Мюссе, А. Ламартін, В. Гюго, Ж. Санд, Е. Сю. Самобутнім явищем стає і американський романтизм. Він існує і в країнах Латинської Америки (Е. Ечеверріа, І. Альтамірано, X. Монтальво), і в США (В. Ірвінґ, Н. Готорн, Е. По, Ф. Купер, Г. Лонгфелло, Г. Мелвілл).