0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Дослідження побудови живописної композиції в жанрі пейзажу й натюрморту (ID:921016)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Література
Сторінок: 64
Рік виконання: 2022
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ І. КОМПОЗИЦІЯ У ЖИВОПИСУ: ХУДОЖНЬО-ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ 1.1. Визначення композиції в образотворчому мистецтві 1.2. Основні закони, види, складові композиції 1.3. Характерні ознаки композиції 1.4. Основні етапи історичного розвитку теорії композиції Висновки до І розділу РОЗДІЛ ІІ. ПЕЙЗАЖ ЯК СКЛАДОВА КАРТИНИ І ЯК САМОСТІЙНИЙ ЖАНР ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА 2.1. Зміст і різновиди пейзажу 2.2. Формування пейзажу як самостійного жанру живопису 2.3. Історичний огляд розвитку українського пейзажу Висновки до ІІ розділу РОЗДІЛ ІІІ. НАТЮРМОРТ ЯК ЧАСТИНА ТЕМАТИЧНОЇ КАРТИНИ І САМОСТІЙНИЙ ЖАНР ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА 3.1. Натюрморт: поняття та зміст 3.2. Історія розвитку натюрморту як жанру 3.3. Етапи розвитку вітчизняного натюрморту Висновки до ІІІ розділу. РОЗДІЛ ІV. СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ПОБУДОВИ КОМПОЗИЦІЇ ПЕЙЗАЖУ 4.1. Композиційні основи пейзажу 4.2. Особливості створення, аналіз композиційної структури пейзажу Висновки до ІV розділу РОЗДІЛ V. СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ПОБУДОВИ КОМПОЗИЦІЇ НАТЮРМОРТУ 5.1. Навчальний, навчально-творчий і творчий натюрморти, їх мета і завдання. 5.2. Композиційні прийоми і схеми побудови натюрморту. Аналіз композиції натюрморту Висновки до V розділу ВИСНОВКИ БІБЛІОГРАФІЧНИЙ СПИСОК
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП В арсеналі професійних художніх прийомів композиція посідає одне з ключових місць, адже вона сприяє перетворенню багатовимірного, реалістичного предметного змісту в цілісну, узагальнену, візуально згармонізовану форму. Опанування законів композиції є надзвичайно важливим для майбутнього художника, оскільки воно пов’язане із формуванням у нього творчої уяви, асоціативно-образного мислення, тощо. Закони та прийоми композиції являють собою підґрунтя, основу написання творів усіх жанрів живопису, саме тому важко переоцінити роль композиційних компетентностей в структурі мистецької освіти. Особливою мірою це стосується композиції в жанрах пейзажу і натюрморту. Зображення природи в якості навчального завдання з вивчення образотворчого мистецтва сприяє ефективному опануванню основних положень реалістичного зображення, розвиває творчі здібності, відіграє величезну роль у патріотичному, естетичному й етичному вихованні особистості. Зображенням речей в натюрморті затверджується естетична і філософська цінність повсякденних речей, надається світу переконливий доказ того, що навіть прості речі можуть бути наділені глибоким змістом і незвичайною красою. Кожна галузь людських знань грунтується на досягненнях попередніх поколінь. Усвідомлення суті і значення композиції потребує уважного вивчення досвіду минулого. Знайомство з історією композиції, здійснення її аналізу і оцінки дозволить майбутнім фахівцям уникнути помилок у художній практиці. На актуальністі вивчення основ композиції наголошують у своїх працях дослідники-мистецтознавці Т. Ганджало, М. Алпатова, В. Власова, М. Волков, С. Левандовський, Ю. Легенький, М. Пічкура. Науковцями О. Кайдановською, В. Щербиною, О. Унковським, М. Ростовцевим вивчення композиції розглядається як один із ключових компонентів у структурі професійної підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва. Дослідженню золотого перетину у творах мистецтва присвятили свої праці Ю. Подляский, Ф. Ковальов, Є. Шорохов, Л. Рябчук. Вивченням пейзажу на основі натурних замальовок та етюдів займалася О. Котова. Дослідженням особливостей створення художнього образу та історичного розвитку пейзажу як жанру живопису присвячені наукові розвідки К. Кларка, Г. Дятлєва, В. Чуприни, Д. Степовика, Л. Отрошко та ін. У дослідженнях багатьох науковців, зокрема Н. Г. Лі, М. Макарової, Л. В. Басанця та ін., детально розроблена тема зображення композиції натюрморта у сенсі конструктивної та перспективної побудови. У посібнику М. Яремківа представлені основи композиції у станковому та декоративному мистецтві та історія розвитку жанру. А.Є. Зорко на прикладі вітчизняної академічної школи живопису досліджується тема історії розвитку натюрморту як жанру образотворчого мистецтва. Автором відзначається роль, яку відіграє вивчення жанру в становленні творчості митця. У навчальному посібнику А. П. Крвавича розкриваються етапи виконання композиції навчального натюрморта у техніках акварельного живопису та рисунка. Дослідженню основних принципів організації декоративної композиції присвячений навчальний посібник Г. М. Логвиненко. Провідною думкою всіх вищеназваних праць є ствердження неможливості формування художнього досвіду майбутніх митців та вчителів образотворчого мистецтва без вивчення основних законів та прийомів композиції. З огляду на це, актуальністю теми курсової роботи вважаємо важливість дослідження побудови живописної композиції для фахової підготовки майбутніх майстрів пензля, зокрема в таких жанрах, як пейзаж та натюрморт. Мета роботи: дослідження побудови живописної композиції в жанрах пейзажу і натюрморту. Для досягнення мети необхідно вирішити наступні завдання: 1) проаналізувати наукову літературу з проблематики дослідження; 2) окреслити поняття «композиція» у художньо-історичному аспекті; 3) розкрити поняття пейзажу та натюрморту як складових картини та самостійних жанрів живопису; 4) дослідити історію появи та розвитку пейзажу і натюрморту у світовому та вітчизняному мистецтві; 5) охарактеризувати особливості побудови композиції пейзажу та натюрморту. Об’єкт дослідження: жанри пейзажу та натюрморту. Предмет: особливості побудови живописної композиції в жанрах пейзажу і натюрморту. Методи: аналіз, синтез, порівняння, систематизація, узагальнення науково-теоретичних та емпіричних даних. Джерельна база роботи складається з положень праць таких науковців: М. Яремків, В.І.Зайцева, Н.Дегтяр, Котова О.О., В.К.Головненко, Тимків О.А. та ін. Практичне значення одержаних результатів: практична значимість дослідження полягає в тому, що його основні положення можуть бути використані як теоретиками мистецтвознавства, так і практиками – художниками та вчителями образотворчого мистецтва. Матеріали курсової роботи можуть стати основою для написання наукових статей та складання доповідей для виступу на науково-практичних конференціях з актуальных проблем галузі. Структура роботи: робота складається із вступу, 5 розділів, висновків до кожного з розділів, загальних висновків, бібліографічного списку та додатків. Обсяг роботи: 64 стор. Кількість використаних джерел: 82.