0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Проблематика і художні особливості оповідання "Англія моя Англія" Девіда Г. Лоуренса (ID:921050)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Література
Сторінок: 33
Рік виконання: 2023
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. Д. Г. ЛОУРЕНС ЯК ОДИН З ФУНДАТОРІВ ЕВРОПЕЙСЬКОГО МОДЕРНІЗМУ 1.2. Поняття проблематики та художніх особливостей твору в літературознавстві. Художні особливості оповідання 1.2. Філософська концепція й особливості модерністського світобачення Д. Г. Лоуренса 1.3. Жанр оповідання як поле для модерністських експериментів митця 1.4. Творчість письменника в оцінках вітчизняного та світового літературознавства РОЗДІЛ 2. ЗМАЛЮВАННЯ ПРОБЛЕМИ ДЕГЕНЕРАЦІЇ СУСПІЛЬСТВА КРІЗЬ ПРИЗМУ ЖИТТЯ ГОЛОВНОГО ГЕРОЯ В ОПОВІДАННІ Д. Г. ЛОУРЕНСА «АНГЛІЯ, МОЯ АНГЛІЯ» 2.1. Проблема національної ідентичності у творі 2.2. Психологічний портрет персонажа як виразник авторського задуму 2.3. Прийоми і засоби художньої мови в оповіданні 2.4. Рослинна символіка в оповіданні Лоуренса «Англія, моя Англія» у контексті проблеми «англійськості» ВИСНОВКИ ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Девід Герберт Лоуренс (1885-1930) - один із найяскравіших письменників-модерністів початку XX століття. В англійській літературі 1910-1930 р.р. нелегко знайти автора, якого б настільки хвилювали проблеми сучасної йому духовної кризи, художника, котрий прагнув не тільки відобразити її у своїх творах, але й подолати. Лоуренс є автором десятка романів, понад шестидесяти повістей та оповідань, кількох збірок віршів, есе, драматичних творів, дорожніх нарисів. Творчість Д. Г. Лоуренса завжди привертала увагу дослідників. Навколо його мистецької спадщини й сьогодні все ще точаться суперечки. На радянському і пострадянському просторі вивченням творчого доробку письменника займалися Д. В. Затонський, С. Павличко, Б.-І. Антонич та ін. В англомовному лоуренсознавстві представлені різні школи та напрямки літературної критики - від психоаналітичних (Д.Уейс) та соціально орієнтованих досліджень (Дж. Харрісон ) до розвідок з позицій фемінізму (Х. Сімпсон), з екологічної точки зору (А. Ехлерт), міфологічних та неокритичних праць (С. Вівас, Д. Дейгес, І. Робінсон ). В українському літературознавстві дослідженню творчості Д. Г. Лоуренса присвятили свої праці науковці С. Павличко, Е. Гончаренко, Н. Жлуктенко, Л. Левчук та ін. Передовсім вчених цікавить специфіка представлення художнього мислення митця у його романах. Мала проза, зокрема проблематика та художні особливості оповідань письменника в українському літературознавстві поки що досліджена мало, що і становить актуальність нашої роботи. Оповідання Д. Г. Лоуренса «Англіє моя, Англіє» є одним з творів, у яких найбільш яскраво представлене естетичне кредо автора. З огляду на це вважаємо за необхідне доповнити напрацювання українських науковців розвідкою, присвяченою грунтовному дослідженню проблематики та художніх особливостей оповідання. Актуальність нашого дослідження полягає: 1) у недостатній вивченості оповідання Д. Г. Лоуренса українськими науковцями; 2) у необхідності доповнити напрацювання українських літературознавців розвідкою, присвяченою грунтовному вивченню проблематики й художніх особливостей оповідання «Англія моя, Англія». Мета дослідження: дослідити проблематику та художні особливості оповідання Д. Г. Лоуренса «Англія моя, Англія». Завдання: 1) розкрити теоретичний зміст понять «проблематика» та «художні особливості твору»; 2) окреслити риси філософської концепції та модерністського світобачення Д. Г. Лоуренса; 3) розглянути основні мотиви й естетичні засади модерністських оповідань письменника; 4) розкрити питання оцінки творчості Д. Г. Лоуренса у вітчизняному і світовому літературознавстві; 5) розглянути особливості вирішення проблеми національної ідентичності у творі; 6) дослідити специфіку використання рослинної символіки в оповіданні Д. Г. Лоуренса у контексті проблеми «англійськості»; 7) розкрити особливості використання рослинної символіки у створенні психологічного портрету персонажа; 8) розглянути прийоми і засоби художньої мови в оповіданні. Об’єкт дослідження: оповідання Д. Г. Лоуренса «Англія моя, Англія». Предмет дослідження: проблематика та художні особливості оповідання Д. Г. Лоуренса «Англія моя, Англія». Методи дослідження: загальнонаукові (аналіз, синтез, індукція, дедукція, узагальнення), біографічний (для розкриття основних віх становлення Д. Г. Лоуренса як письменника-модерніста), історичний (для розкриття історичного аспекту розвитку творчості митця), описовий (для висвітлення специфіки зображення образів оповідання, його структури й сюжету, художньо-виражальних засобів), контекстуальний (для виокремлення необхідних для аналізу мовних явищ), лінгвостилістичний (для визначення стилістичної характеристики твору), структурний (для аналізу структури оповідання). Джерельна база дослідження: орієнтирами при написанні курсової роботи стали праці Глінки Н.В., Жлуктенко Н.Ю., Зварич І.М., Стирник Н. та ін. У якості джерельної бази роботи було використано текст оповідання Д. Г. Лоуренса «Англія моя, Англія» (у пер. Шаповалова М.) Практичне значення одержаних результатів. Результати даного дослідження можуть бути застосовані на різних рівнях вивчення літературної спадщини Д Г. Лоуренса. Матеріали курсової роботи можуть бути використані у якості теоретичного посібника для студентів і учнів, які вивчають світову літературу, зокрема літературу модернізму. Представлена інформація допоможе також вчителям зарубіжної літератури у ході підготовки до уроків на дану тему. Cтруктура роботи. Робота має чітку композиційну структуру і складається зі вступу, 2-х розділів, висновків, списку використаної літератури й додатків. Обсяг роботи - 33 сторінки, із них 30 сторінок основного тексту. Бібліографія складається з 45 позицій і подана на 3 сторінках.