Розвиток усного мовлення учнів 8-го класу на уроках зарубіжної літератури при вивченні повісті-притчі Антуана де Сент-Екзюпері "Маленький принц" (ID:921070)
Зміст
ВСТУП
РОЗДІЛ І. ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ УЧНІВ У СИСТЕМНОМУ
КУРСІ ВИВЧЕННЯ СВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ В ШКОЛІ
1.1.Розвиток зв’зного мовлення учнів на уроках зарубіжної літератури: методологічний аспект
1.2.Принципи й особливості організації роботи з розвитку усного зв’язного мовлення
1.3.Розвиток усного зв’язного мовлення в системі вивчення повісті
А. де Сент-Екзюпері «Маленький принц» у 8 класі
Висновки до першого розділу
РОЗДІЛ ІІ. З ПРАКТИКИ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ І
ПРИЙОМІВ РОЗВИТКУ УСНОГО ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ ПОВІСТІ А. ДЕ СЕНТ-ЕКЗЮПЕРІ
«МАЛЕНЬКИЙ ПРИНЦ
2.1 Конспект уроку розвитку зв’язного мовлення «Що зрозумів Маленький принц, подорожуючи Всесвітом» (усний твір за казкою-притчею А. де Сент-Екзюпері «Маленький принц»)
2.2. Конспект уроку розвитку зв’язного мовлення «Створення асоціативного етюду «Троянда маленького принца» (за казкою-притчею
А. де Сент-Екзюпері «Маленький принц»)
2.3. Конспект уроку розвитку зв’язного мовлення «Сьома планета (усна творча робота за казкою-притчею А. де Сент-Екзюпері
«Маленький принц»)
Висновки до другого розділу
ВИСНОВКИ
ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Зразок роботи
ВСТУП (фрагменти)
Шкільний курс зарубіжної літератури є однією з важливих складових літературної освіти сучасних школярів, оскільки ним синтезовано найвищі досягнення національних культур народів світу, а також створено найсприятливіші умови для перетворення культурних цінностей і надбань в індивідуальний досвід шляхом розвитку мислення, формування аналітичних умінь, здатності вільно орієнтуватися у культурному просторі.
Особливого значення у системному курсі світової літератури набирає розділ “Зв’язне мовлення”, основним призначенням якого є розвиток мислення й мовлення школярів <...>
Різним аспектами проблеми розвитку мовлення присвячені дослідження багатьох науковців: М. І. Пентилюк, О. М. Біляєва <...>
Одним із творів зарубіжної літератури, який сьогодні міцно увійшов у коло дитячого читання, є казка-притча А. де Сент-Екзюпері «Маленький принц». <...> А між тим, дуже важливо, щоб істини, відкриті автором книги читачеві, діти запам’ятали і понесли у доросле життя: вірність у коханні і дружбі, небайдужість до того, що відбувається у світі, активна позиція по відношенню до добра і зла, уміння бути відповідальним не лише за свою долю, але й за долі інших. На жаль, українськими методистами поки що недостатньо опрацьоване питання <...>Вважаємо за необхідне доповнити напрацювання українських науковців розвідкою, присвяченою грунтовному розгляду цього питання.
Актуальність нашої роботи становить <...>
Мета: дослідити проблему розвитку усного зв’язного мовлення учнів 8-го класу на уроках зарубіжної літератури при вивченні повісті-притчі Антуана де Сент-Екзюпері "Маленький принц".
Завдання: <...>
Практичне значення одержаних результатів. Результати даного дослідження можуть бути застосовані на різних рівнях вивчення твору Антуана де Сент-Екзюпері "Маленький принц". Матеріали курсової роботи можуть бути використані у якості теоретичного посібника для студентів і учнів, які вивчають зарубіжну літературу. Представлена інформація допоможе також вчителям зарубіжної літератури у ході підготовки до уроків на цю тему.
Cтруктура роботи. Робота має чітку композиційну структуру і складається зі вступу, 2-х розділів, висновків, списку використаної літератури. Обсяг роботи - 36 сторінок, із них 34 сторінки основного тексту. Бібліографія складається з 30 позицій і подана на 2 сторінках.
Інші роботи з даної категорії: