0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розвиток усного мовлення учнів 8-го класу на уроках зарубіжної літератури при вивченні повісті-притчі Антуана де Сент-Екзюпері "Маленький принц" (ID:921070)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Література
Сторінок: 36
Рік виконання: 2023
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ І. ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ УЧНІВ У СИСТЕМНОМУ КУРСІ ВИВЧЕННЯ СВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ В ШКОЛІ 1.1.Розвиток зв’зного мовлення учнів на уроках зарубіжної літератури: методологічний аспект 1.2.Принципи й особливості організації роботи з розвитку усного зв’язного мовлення 1.3.Розвиток усного зв’язного мовлення в системі вивчення повісті А. де Сент-Екзюпері «Маленький принц» у 8 класі Висновки до першого розділу РОЗДІЛ ІІ. З ПРАКТИКИ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ І ПРИЙОМІВ РОЗВИТКУ УСНОГО ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ ПОВІСТІ А. ДЕ СЕНТ-ЕКЗЮПЕРІ «МАЛЕНЬКИЙ ПРИНЦ 2.1 Конспект уроку розвитку зв’язного мовлення «Що зрозумів Маленький принц, подорожуючи Всесвітом» (усний твір за казкою-притчею А. де Сент-Екзюпері «Маленький принц») 2.2. Конспект уроку розвитку зв’язного мовлення «Створення асоціативного етюду «Троянда маленького принца» (за казкою-притчею А. де Сент-Екзюпері «Маленький принц») 2.3. Конспект уроку розвитку зв’язного мовлення «Сьома планета (усна творча робота за казкою-притчею А. де Сент-Екзюпері «Маленький принц») Висновки до другого розділу ВИСНОВКИ ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП (фрагменти) Шкільний курс зарубіжної літератури є однією з важливих складових літературної освіти сучасних школярів, оскільки ним синтезовано найвищі досягнення національних культур народів світу, а також створено найсприятливіші умови для перетворення культурних цінностей і надбань в індивідуальний досвід шляхом розвитку мислення, формування аналітичних умінь, здатності вільно орієнтуватися у культурному просторі. Особливого значення у системному курсі світової літератури набирає розділ “Зв’язне мовлення”, основним призначенням якого є розвиток мислення й мовлення школярів <...> Різним аспектами проблеми розвитку мовлення присвячені дослідження багатьох науковців: М. І. Пентилюк, О. М. Біляєва <...> Одним із творів зарубіжної літератури, який сьогодні міцно увійшов у коло дитячого читання, є казка-притча А. де Сент-Екзюпері «Маленький принц». <...> А між тим, дуже важливо, щоб істини, відкриті автором книги читачеві, діти запам’ятали і понесли у доросле життя: вірність у коханні і дружбі, небайдужість до того, що відбувається у світі, активна позиція по відношенню до добра і зла, уміння бути відповідальним не лише за свою долю, але й за долі інших. На жаль, українськими методистами поки що недостатньо опрацьоване питання <...>Вважаємо за необхідне доповнити напрацювання українських науковців розвідкою, присвяченою грунтовному розгляду цього питання. Актуальність нашої роботи становить <...> Мета: дослідити проблему розвитку усного зв’язного мовлення учнів 8-го класу на уроках зарубіжної літератури при вивченні повісті-притчі Антуана де Сент-Екзюпері "Маленький принц". Завдання: <...> Практичне значення одержаних результатів. Результати даного дослідження можуть бути застосовані на різних рівнях вивчення твору Антуана де Сент-Екзюпері "Маленький принц". Матеріали курсової роботи можуть бути використані у якості теоретичного посібника для студентів і учнів, які вивчають зарубіжну літературу. Представлена інформація допоможе також вчителям зарубіжної літератури у ході підготовки до уроків на цю тему. Cтруктура роботи. Робота має чітку композиційну структуру і складається зі вступу, 2-х розділів, висновків, списку використаної літератури. Обсяг роботи - 36 сторінок, із них 34 сторінки основного тексту. Бібліографія складається з 30 позицій і подана на 2 сторінках.