0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

КОНСПЕКТ УРОКУ з української літератури для учнів 5 класу на тему: «Г. Тютюнник «Дивак». Органічне буття людини та природи. Уславлення неповторності духовного світу особистості» з використанням проблемного методу (ID:927295)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Література
Сторінок: 13
Рік виконання: 2023
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
КОНСПЕКТ УРОКУ з української літератури для учнів 5 класу на тему: «Г. Тютюнник «Дивак». Органічне буття людини та природи. Уславлення неповторності духовного світу особистості»
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ІІ. Актуалізація опорних знань. Пригадаймо, що таке оповідання? Назвіть основні особливості цього жанру. Відповідь: Оповідання – це невеликий прозовий твір про якусь подію із життя одного чи кількох героїв, що сталася протягом короткого проміжку часу. Особливості жанру : невеликий обсяг, короткий проміжок часу, у центрі – одна подія, зазвичай один-два головні герої ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку. На сьогоднішньому уроці ми познайомимся із творчістю та життєвим шляхом відомого українського прозаїка, автора багатьох творів дитячої літератури, Григора Тютюнника. Наскрізним образом його творчості є образ дитини та природи. Дитина повставала у його творах втіленням душевної краси, любові, допитливості та чуйності. Природа немовби оживала на сторінках його оповідань, завдяки мальовничим описам. Цю органічну єдність ми зможемо з вами простежити на прикладі відомого оповідання письменника – «Дивак». Метою нашого уроку буде : З’ясувати основні біографічні відомості із життєпису письменника; Визначити провідні ідейно-художні особливості твору; Виявити особливості змалювання характеру головного героя; Розкрити та обґрунтувати ідею неповторності та окремішності кожної людської особистості.