Удосконалення логістичної схеми міжнародних пасажироперевезень автотранспортного підприємства (ID:1107463)
Зміст
ВСТУП 5
РОЗДІЛ 1 ТИПИ І ФУНКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ АВТОМОБІЛЬНОГО ТРАНСПОРТУ 9
РОЗДІЛ 2 ТЕХНІКО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПАСАЖИРСЬКОГО АТП 19
2.1 Загальна інформація про АТП 19
2.2 Аналіз роботи АТП 21
2.3 Характеристика існуючої логістичної схеми міжнародних перевезень пасажирів 23
2.4 Основні принципи, на які орієнтується АТП для здійснення пасажирських автомобільних перевезень на високому рівні 35
РОЗДІЛ 3 МИТНИЙ КОНТРОЛЬ ТА МИТНЕ ОФОРМЛЕННЯ ПАСАЖИРСЬКИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ АВТОБУСАМИ 37
РОЗДІЛ 4 ОРГАНІЗАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ ПАСАЖИРСЬКИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ 42
РОЗДІЛ 5 ОХОРОНА ПРАЦІ 53
ВИСНОВКИ 55
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 57
ДОДАТОК А 58
Зразок роботи
Економічний і соціальний розвиток суспільства не може існувати без організованої транспортної системи. Транспортна система включає в себе всі види транспорту – трубопровідний, повітряний, залізничний, водний (морський, річковий) та автомобільний.
Найширшу сферу застосування має автомобільний транспорт. Його використовують як самостійний спосіб перевезень пасажирів і вантажів, а також у змішаних перевезеннях: інтермодальних, мультимодальних, комбінованих.
Автомобільний транспорт застосовують для перевезення вантажів будь-якої собівартості на невеликі і середні відстані. Автомобілі обслуговують роздрібну торгівлю, підприємства і компанії малого, середнього та великого бизнесу.
Пасажирський автомобільний транспорт перетворився на один з основних та найбільш поширених видів пасажирського транспорту країни. Він широко обслуговує транспортні потреби міського та сільського населення, забезпечуючи масові та індивідуальні перевезення пасажирів парком автобусів та легкових автомобілів.
Пасажирські перевезення (міські, приміські, міжміські, міжрегіональні, міжнародні) здійснює автомобільний транспорт загального користування – автобуси, таксі. Міські перевезення характеризуються невеликою протяжністю маршрутів, частими зупинками і частою зміною пасажирів. Міжміські перевезення відрізняються від міських великою протяжністю маршрутів, порівняно незначною кількістю зупинок і незначною зміною пасажирів.
Головною проблемою пасажирського транспорту є підвищення продуктивності роботи автомобільного транспорту загального користування. На продуктивність роботи впливають: незадовільний розвиток транспортної інфраструктури та маршрутної системи; нераціональне використання транспорту загального користування; погана якість транспортного обслуговування; мала чисельність парку автобусів; недосконалість системи швидкісних та експресних автобусних маршрутів у містах та на позаміських сполученнях.
На пасажирському автомобільному транспорті розроблено ряд заходів для підвищення продуктивності роботи автомобільного транспорту загального користування. Отже, для підвищення продуктивності необхідно:
- розробити оптимальні маршрути у містах, сільській місцевості, приміських та міжміських сполученнях;
- слідкувати за раціональним використанням транспорту загального користування, а також за забезпеченням рухомого складу достатньою кількістю паливно-мастильних речовин та запасними частинами;
- скоротити кількість холостих пробігів;
- збільшити парк автобусів, розробити план удосконалення його структури та підвищення техніко-експлуатаційних якостей рухомого складу.
Актуальність даної роботи полягає в тому, що в ній розглядається питання підвищення ефективності роботи автомобільного транспортного підприємства та техніко-експлуатаційних показників роботи автобусів на маршрутах. Особливу увагу в роботі приділено організації перевезень пасажирів на міжнародних маршрутах.
Метою даної роботи є дослідження варіанту оптимізації показників транспортної роботи автомобільного підприємства на міжнародних маршрутах пасажирських перевезень шляхом представлення пунктів пропуску на кордоні в якості систем масового обслуговування, їх економічне обґрунтування та оцінка доцільності обраних варіантів.
Для досягнення вищезазначеної мети було поставлено наступні задачі:
− ознайомитись з типами і функціями підприємств автомобільного транспорту;
− ознайомитись з основними аспектами діяльності та провести аналіз роботи обраного АТП;
− розрахувати тариф пасажирських перевезень на обох маршрутах, вивчити його структуру;
− розрахувати п’ятиканальні СМО та розглянути питання збільшення кількості каналів та розподілу смуг руху більш зручним чином;
− провести аналіз українського законодавства в області митного контролю та оформлення міжнародних пасажирських перевезень;
Робота складається з чотирьох розділів на 59 с. та 1 додатку на 4 стор., містить 5 рис., 7 табл., 24 формули. В процесі роботи використано 18 джерел.
В роботі було використано наступні методи наукових досліджень:
• економіко-математичні методи розрахунків для підвищення ефективності міжнародних пасажирських перевезень в напряму Україна-Європа;
• методи системного аналізу.
Інші роботи з даної категорії: