Технічна підготовка транспорту до експлуатації  (ID:131654)
Зміст
ОРІЄНТОВНИЙ ЗМІСТ РОЗРАХУНКОВО-ПОЯСНЮВАЛЬНОЇ 
ЗАПИСКИ
ВСТУП……………………………………………………………………..3
Розділ 1. Основні чинники, що визначають організацію технічного обслуговування автомобілів
1.1	Економіко-географічна характеристика міста (району)……....5
1.2	Режим роботи виробничих підрозділів підприємства………...7
1.3	 Загальне проектне рішення……………………………………..7
1.4	Вибір нормативів технічного обслуговування і ремонту автомобілів……………………………………………………….8
Розділ2. Розрахунок виробничої програми РОВ підприємства
2.1	Розрахунок виробничої програми РОВ за кількістю технічних діянь…………………………………………………………….....9
2.2	 Розрахунок виробничої програми РОВ у одиницях праці…....9
2.3	 Розрахунок виробничої програми РОВ у грошовому вираз....10
2.4	 Розрахунок виробничої програми допоміжних робіт………….10
2.5	 Розрахунок програми виробничих підрозділів РОВ……….…11
Розділ 3. Розрахунок чисельності виконавців робіт
3.1	Визначення чисельності ремонтно-обслуговуючого персоналу...13
3.2	 Організація праці у виробничих підрозділах…………………......14
Розділ  4. Організація технологічного процесу технічного обслуговування і поточного ремонту автомобілів
4.1	Обґрунтування і вибір методу технічного обслуговування 
автомобілів………………………………………………………..…15
4.2	 Розрахунок параметрів потокових ліній для технічного 
обслуговування  автомобілів………………………………………..15
4.3	 Визначення необхідної кількості робочих постів для технічного 
обслуговування і поточного ремонту автомобілів………………..16
4.4	 Обґрунтування і вибір методу поточного ремонту автомобілів....16
4.5	 Обґрунтування організаційних форм побудови технологічного
процесу обслуговування і поточного ремонту автомобілів….......17
4.6	 Визначення площ виробничих приміщень підприємств…………..18
Розділ 5.Організація зберігання автомобілів………………………………19
Розділ 6. Організація зберігання технічного майна…………………….…20
Розділ 7. Організація заправлення автомобілів……………………………21
Розділ 8. Планування робіт з технічного обслуговування і ремонту
автомобілів………………………………………………………………22
Розділ 9. Техніко-економічне оцінювання прийнятих рішень……..…….24
ВИСНОВКИ………………………………………………………………...25
Список використаної літератури………………………………..……….28
Зразок роботи
ВСТУП
Транспорт є найважливішим чинником ефективного розвитку економіки. Становлення ринкових економічних відносин підсилює цю роль транспорту, тому що при його особистій участі формуються регіональні товарні ринки. Стає більш актуальної головна задача транспорту - прискорення обороту матеріальних цінностей, доставки готової продукції, перевезення людей. Тому що це прямо торкається економічних інтересів як виробників, так і споживачів.
Автомобільний транспорт займає значне місце в пасажирських і вантажних перевезеннях. Так, по обсязі перевезень вантажів він стабільно перевершує залізничний транспорт у 4,5-5 разів, а по обсязі перевезень пасаж-рів - у 5-6 разів. Автобусним транспортом перевозиться практично стільки ж пасажирів, скільки всіма іншими видами транспорту (тролейбусним,  залізничним, таксомоторним легкової, морським, річковим, авіаційним) разом узятими. Загальна довжина доріг і вулиць із твердим покриттям, включаючи довжину вулиць-набережних у містах і селищах міського типу, перевищує чверть мільйона кілометрів. Автомобільний транспорт домінує у вантажних перевезеннях на короткі відстані (середня відстань перевезення 1 т вантажів -• близько 20 км), від дверей - до дверей, забезпечуючи при цьому практично повну гарантію схоронності вантажу, терміновість і надійність перевезень. Численні автотранспортні підприємства мають досить повно укомплектовану виробничу базу і розгалужену мережу інфраструктурних об'єктів: автовокзалів, автостанцій, транспортно-експедиційних підприємств, терміналів і т.п.. 
ВИСНОВКИ
 Автотранспортне підприємство, що знаходиться в місті Луганськ складається з 700 автомобілів маркиКрАЗ-65032
.АТП працює по перерваному шестиденному робочому тижні. Середньодобовий пробіг автомобіля складає 0,2 тис. км. Сумарний річний пробіг автомобілів підприємства складає 22550 тис. км . 
1.	ЩО передбачається проводити на 3-х постовій потоковій лінії, (ZЩО=3).
2.	ТО-1 проводиться у ΙΙΙ-тю зміну на 3-х постовій потоковій лінії (Zто-1=3). Пости №1 і №2 призначені для виконання контрольно-діагностичних, регулювальних, кріпильних, електротехнічних та шинних робіт. Пост №3 спеціалізований для мастильних, заправних і очисних робіт. 
3.	ТО-2 здійснюється на потоковій лінії, що має три пости (Zто-2=3)
Збереження автомобілів здійснюється на закритій площадці, що опалюється. 
   Застосування ТО та ремонту автомобілів  за технічним станом потребує широкого впровадження на ВАТ АТП:
•	Засобів і методів технічної діагностики.
•	Комп’ютерзованих систем
•	Створення на підприємствах спеціальних підрозділів, які виконують роботи щодо оцінки  і прогнозування технічного стану автомобілів і приймають рішення про допуск ії до експлуатації або призначення необхідних заходів.
Також не потрібно забувати про соціальне заохочення працівників та достойну оплату праці.
Інші роботи з даної категорії: