Технічна підготовка транспорту до експлуатації (ID:131654)
Зміст
ОРІЄНТОВНИЙ ЗМІСТ РОЗРАХУНКОВО-ПОЯСНЮВАЛЬНОЇ
ЗАПИСКИ
ВСТУП……………………………………………………………………..3
Розділ 1. Основні чинники, що визначають організацію технічного обслуговування автомобілів
1.1 Економіко-географічна характеристика міста (району)……....5
1.2 Режим роботи виробничих підрозділів підприємства………...7
1.3 Загальне проектне рішення……………………………………..7
1.4 Вибір нормативів технічного обслуговування і ремонту автомобілів……………………………………………………….8
Розділ2. Розрахунок виробничої програми РОВ підприємства
2.1 Розрахунок виробничої програми РОВ за кількістю технічних діянь…………………………………………………………….....9
2.2 Розрахунок виробничої програми РОВ у одиницях праці…....9
2.3 Розрахунок виробничої програми РОВ у грошовому вираз....10
2.4 Розрахунок виробничої програми допоміжних робіт………….10
2.5 Розрахунок програми виробничих підрозділів РОВ……….…11
Розділ 3. Розрахунок чисельності виконавців робіт
3.1 Визначення чисельності ремонтно-обслуговуючого персоналу...13
3.2 Організація праці у виробничих підрозділах…………………......14
Розділ 4. Організація технологічного процесу технічного обслуговування і поточного ремонту автомобілів
4.1 Обґрунтування і вибір методу технічного обслуговування
автомобілів………………………………………………………..…15
4.2 Розрахунок параметрів потокових ліній для технічного
обслуговування автомобілів………………………………………..15
4.3 Визначення необхідної кількості робочих постів для технічного
обслуговування і поточного ремонту автомобілів………………..16
4.4 Обґрунтування і вибір методу поточного ремонту автомобілів....16
4.5 Обґрунтування організаційних форм побудови технологічного
процесу обслуговування і поточного ремонту автомобілів….......17
4.6 Визначення площ виробничих приміщень підприємств…………..18
Розділ 5.Організація зберігання автомобілів………………………………19
Розділ 6. Організація зберігання технічного майна…………………….…20
Розділ 7. Організація заправлення автомобілів……………………………21
Розділ 8. Планування робіт з технічного обслуговування і ремонту
автомобілів………………………………………………………………22
Розділ 9. Техніко-економічне оцінювання прийнятих рішень……..…….24
ВИСНОВКИ………………………………………………………………...25
Список використаної літератури………………………………..……….28
Зразок роботи
ВСТУП
Транспорт є найважливішим чинником ефективного розвитку економіки. Становлення ринкових економічних відносин підсилює цю роль транспорту, тому що при його особистій участі формуються регіональні товарні ринки. Стає більш актуальної головна задача транспорту - прискорення обороту матеріальних цінностей, доставки готової продукції, перевезення людей. Тому що це прямо торкається економічних інтересів як виробників, так і споживачів.
Автомобільний транспорт займає значне місце в пасажирських і вантажних перевезеннях. Так, по обсязі перевезень вантажів він стабільно перевершує залізничний транспорт у 4,5-5 разів, а по обсязі перевезень пасаж-рів - у 5-6 разів. Автобусним транспортом перевозиться практично стільки ж пасажирів, скільки всіма іншими видами транспорту (тролейбусним, залізничним, таксомоторним легкової, морським, річковим, авіаційним) разом узятими. Загальна довжина доріг і вулиць із твердим покриттям, включаючи довжину вулиць-набережних у містах і селищах міського типу, перевищує чверть мільйона кілометрів. Автомобільний транспорт домінує у вантажних перевезеннях на короткі відстані (середня відстань перевезення 1 т вантажів -• близько 20 км), від дверей - до дверей, забезпечуючи при цьому практично повну гарантію схоронності вантажу, терміновість і надійність перевезень. Численні автотранспортні підприємства мають досить повно укомплектовану виробничу базу і розгалужену мережу інфраструктурних об'єктів: автовокзалів, автостанцій, транспортно-експедиційних підприємств, терміналів і т.п..
ВИСНОВКИ
Автотранспортне підприємство, що знаходиться в місті Луганськ складається з 700 автомобілів маркиКрАЗ-65032
.АТП працює по перерваному шестиденному робочому тижні. Середньодобовий пробіг автомобіля складає 0,2 тис. км. Сумарний річний пробіг автомобілів підприємства складає 22550 тис. км .
1. ЩО передбачається проводити на 3-х постовій потоковій лінії, (ZЩО=3).
2. ТО-1 проводиться у ΙΙΙ-тю зміну на 3-х постовій потоковій лінії (Zто-1=3). Пости №1 і №2 призначені для виконання контрольно-діагностичних, регулювальних, кріпильних, електротехнічних та шинних робіт. Пост №3 спеціалізований для мастильних, заправних і очисних робіт.
3. ТО-2 здійснюється на потоковій лінії, що має три пости (Zто-2=3)
Збереження автомобілів здійснюється на закритій площадці, що опалюється.
Застосування ТО та ремонту автомобілів за технічним станом потребує широкого впровадження на ВАТ АТП:
• Засобів і методів технічної діагностики.
• Комп’ютерзованих систем
• Створення на підприємствах спеціальних підрозділів, які виконують роботи щодо оцінки і прогнозування технічного стану автомобілів і приймають рішення про допуск ії до експлуатації або призначення необхідних заходів.
Також не потрібно забувати про соціальне заохочення працівників та достойну оплату праці.
Інші роботи з даної категорії: