0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Технічна підготовка транспорту до експлуатації (ID:131654)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Логістика
Сторінок: 33
Рік виконання: 2013
Вартість: 450
Купити цю роботу
Зміст
ОРІЄНТОВНИЙ ЗМІСТ РОЗРАХУНКОВО-ПОЯСНЮВАЛЬНОЇ ЗАПИСКИ ВСТУП……………………………………………………………………..3 Розділ 1. Основні чинники, що визначають організацію технічного обслуговування автомобілів 1.1 Економіко-географічна характеристика міста (району)……....5 1.2 Режим роботи виробничих підрозділів підприємства………...7 1.3 Загальне проектне рішення……………………………………..7 1.4 Вибір нормативів технічного обслуговування і ремонту автомобілів……………………………………………………….8 Розділ2. Розрахунок виробничої програми РОВ підприємства 2.1 Розрахунок виробничої програми РОВ за кількістю технічних діянь…………………………………………………………….....9 2.2 Розрахунок виробничої програми РОВ у одиницях праці…....9 2.3 Розрахунок виробничої програми РОВ у грошовому вираз....10 2.4 Розрахунок виробничої програми допоміжних робіт………….10 2.5 Розрахунок програми виробничих підрозділів РОВ……….…11 Розділ 3. Розрахунок чисельності виконавців робіт 3.1 Визначення чисельності ремонтно-обслуговуючого персоналу...13 3.2 Організація праці у виробничих підрозділах…………………......14 Розділ 4. Організація технологічного процесу технічного обслуговування і поточного ремонту автомобілів 4.1 Обґрунтування і вибір методу технічного обслуговування автомобілів………………………………………………………..…15 4.2 Розрахунок параметрів потокових ліній для технічного обслуговування автомобілів………………………………………..15 4.3 Визначення необхідної кількості робочих постів для технічного обслуговування і поточного ремонту автомобілів………………..16 4.4 Обґрунтування і вибір методу поточного ремонту автомобілів....16 4.5 Обґрунтування організаційних форм побудови технологічного процесу обслуговування і поточного ремонту автомобілів….......17 4.6 Визначення площ виробничих приміщень підприємств…………..18 Розділ 5.Організація зберігання автомобілів………………………………19 Розділ 6. Організація зберігання технічного майна…………………….…20 Розділ 7. Організація заправлення автомобілів……………………………21 Розділ 8. Планування робіт з технічного обслуговування і ремонту автомобілів………………………………………………………………22 Розділ 9. Техніко-економічне оцінювання прийнятих рішень……..…….24 ВИСНОВКИ………………………………………………………………...25 Список використаної літератури………………………………..……….28
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Транспорт є найважливішим чинником ефективного розвитку економіки. Становлення ринкових економічних відносин підсилює цю роль транспорту, тому що при його особистій участі формуються регіональні товарні ринки. Стає більш актуальної головна задача транспорту - прискорення обороту матеріальних цінностей, доставки готової продукції, перевезення людей. Тому що це прямо торкається економічних інтересів як виробників, так і споживачів. Автомобільний транспорт займає значне місце в пасажирських і вантажних перевезеннях. Так, по обсязі перевезень вантажів він стабільно перевершує залізничний транспорт у 4,5-5 разів, а по обсязі перевезень пасаж-рів - у 5-6 разів. Автобусним транспортом перевозиться практично стільки ж пасажирів, скільки всіма іншими видами транспорту (тролейбусним, залізничним, таксомоторним легкової, морським, річковим, авіаційним) разом узятими. Загальна довжина доріг і вулиць із твердим покриттям, включаючи довжину вулиць-набережних у містах і селищах міського типу, перевищує чверть мільйона кілометрів. Автомобільний транспорт домінує у вантажних перевезеннях на короткі відстані (середня відстань перевезення 1 т вантажів -• близько 20 км), від дверей - до дверей, забезпечуючи при цьому практично повну гарантію схоронності вантажу, терміновість і надійність перевезень. Численні автотранспортні підприємства мають досить повно укомплектовану виробничу базу і розгалужену мережу інфраструктурних об'єктів: автовокзалів, автостанцій, транспортно-експедиційних підприємств, терміналів і т.п.. ВИСНОВКИ Автотранспортне підприємство, що знаходиться в місті Луганськ складається з 700 автомобілів маркиКрАЗ-65032 .АТП працює по перерваному шестиденному робочому тижні. Середньодобовий пробіг автомобіля складає 0,2 тис. км. Сумарний річний пробіг автомобілів підприємства складає 22550 тис. км . 1. ЩО передбачається проводити на 3-х постовій потоковій лінії, (ZЩО=3). 2. ТО-1 проводиться у ΙΙΙ-тю зміну на 3-х постовій потоковій лінії (Zто-1=3). Пости №1 і №2 призначені для виконання контрольно-діагностичних, регулювальних, кріпильних, електротехнічних та шинних робіт. Пост №3 спеціалізований для мастильних, заправних і очисних робіт. 3. ТО-2 здійснюється на потоковій лінії, що має три пости (Zто-2=3) Збереження автомобілів здійснюється на закритій площадці, що опалюється. Застосування ТО та ремонту автомобілів за технічним станом потребує широкого впровадження на ВАТ АТП: • Засобів і методів технічної діагностики. • Комп’ютерзованих систем • Створення на підприємствах спеціальних підрозділів, які виконують роботи щодо оцінки і прогнозування технічного стану автомобілів і приймають рішення про допуск ії до експлуатації або призначення необхідних заходів. Також не потрібно забувати про соціальне заохочення працівників та достойну оплату праці.