Зразок роботи
Оптимальним ремонтом технічного обслуговування (ТО) і ремонту є такий, який забезпечує надійну і безпечну роботу рухомого складу при мінімальних витратах матеріалів, робочої сили, транспортної роботи, а також найменших простоїв рухомого складу, ТО і ремонтів. Відповідно до виробничого режиму ТО складають план-графік його виконання і визначають необхідну кількість ТО автомобілів даного автотранспортного підприємства (АТП) на плановий період.
При планування ТО і ремонту використовуються наступні нормативи:
- періодичність ТО;
- пробіг до капітального ремонту (КР);
- трудомісткість роботи;
- простої в ТО і КР.
Планові ремонти поділяються на поточні, середні і капітальні. Поточний ремонт - мінімальний за обсягом вид планового ремонту, передбачає заміну або відновлення швидкозношувальних деталей, вузлів і регулювання механізмів.
Середній ремонт передбачає часткове розбирання обладнання, заміну і відновлення деталей, які зносились. При цьому відновлюють відповідно до технічних умов: точність, потужність та продуктивність обладнання. Середній ремонт проводять без зняття обладнання з фундамент.
Капітальний ремонт - це найбільший за обсягом вид планового ремонту; який передбачає повне розбирання обладнання, заміну всіх деталей, які зносились, а також ремонт усіх базових деталей. Під час капітального ремонту відновлюють початковий стан, техніко-економічні та експлуатаційні параметри машини: точність, жорсткість, швидкість, продуктивність та ін. Доцільно поєднувати капітальний ремонт з модернізацією. У процесі модернізації робочі машини та обладнання отримують нові експлуатаційні характеристики: потужність, продуктивність, надійність, швидкість, довговічність та ін.
Капітальний, середній та поточний ремонти виконуються за планом-графіком працівники ремонтної служби.
В даній роботі розглядалось АТП, була розрахована кількість водіїв 142, кількість машин 142 од, трудомісткість робіт та інші показники. Також розроблений план з ТО і ПР, розраховані всі показники даного плану,розрахований ФОП який склав 7858241142, визначили загальні витратина перевезення та розрахували калькуляцію собівартості. Дохід від перевезень склав 290681479622,69(грн), розрахунок балансового прибутку 282829581820,3 (грн).
В результаті була сформована рентабельність 3593 %, що показує дуже високий рівень соціально-економічного розвитку АТП на 2015 рік.