.Удосконалення системи логістичного обслуговування споживачів. (ID:165952)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП
7
РОЗДІЛ1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЛОГІСТИЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ
9
1.1
Поняття логістичного обслуговування
9
1.2
Сутність логістичного обслуговування споживачів
20
1.3
Управління якістю логістичного обслуговування
31
Висновки до розділу 1
38
РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ЛОГІСТИЧНОЇ СИСТЕМИ ОБСЛУГОВУВАННЯ «MEBLEFF».
40
2.1
. Організаційно-економічна характеристика підприємства
«MEBLEFF»
40
2.2
Виявлення цільової аудиторії споживачів мережі магазинів “MEBLEFF”
52
2.3
Аналіз логістичного обслуговування “MEBLEFF
60
Висновки до розділу 2
65
РОЗДІЛ 3 УДОСКОНАЛЕННЯ ЛОГІСТИЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ ”MEBLEFF”.
66
3.1
Розробка системи логістичного обслуговування споживачів ”MEBLEFF”
66
3.2
Введеня CRM-системи в мережу меблевих магазинів “MEBLEFF”
74
Висновки до розділу 3
87
ВИСНОВКИ
90
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
95
ДОДАТкИ
98
Зразок роботи
Наукові розробки та практичні дослідження показали, що як правило логістичні витрати обслуговування коливаються від 20% до 40% собівартості продажів. Таким чином, скорочення цих витрат призводить до скорочення загальних витрат. У результаті, рівень собівартості обслуговування може бути знижений при незмінному або більш високому рівеню його якості. Оцінку на відповідність критеріям логістичного обслуговування на додаток до існуючих методів аналізу діяльності необхідно використовувати з метою підвищення ефективності бізнесу. Використання переваг логістичних концепцій і методів у діяльності українських і іноземних підприємств, забезпечує високий рівень якості обслуговування. Впровадження системи логістичного обслуговування дозволяє скоротити різні види запасів в постачанні, виробництві та збуті, інтенсифікувати процеси руху продукції і прискорити оборотність капіталу. Цим обгрунтована актуальність теми даного дослідження.
Метою дипломної роботи є комплексне дослідження проблеми логістичного обслуговування споживачів на торговельному підприємстві та розробка і обґрунтування шляхів їх вирішення.
Для досягнення мети вирішені наступні завдання:
1. Зроблено систематизацію наукових знань щодо визначення поняття логістичного обслуговування.
2. Розкрито сутність логістичного обслуговування споживачів 3. Вивчено підходи до управління якістю логістичного обслуговування у сучасному бізнес-середовищі. 4. Представлено організаційно-економічну характеристику «MEBLEFF» 5. Досліджено вплив цільової аудиторії споживачів мережі магазинів “MEBLEFF”.
6.. Проведено аналіз логістичного обслуговування “MEBLEFF”
7. Розроблено пропозиції, що до удосконалення логістичного обслуговування споживачів ”MEBLEFF”.
8. Запропоновано введеня CRM-системи в мережу меблевих магазинів “MEBLEFF” для удосконалення логістичного обслуговування
Об'єктом дослідження дипломної роботи є логістична діяльніть суб’єкта підприємницької діяльності «MEBLEFF».
Предметом дослідження є моделі й методи прийняття управлінських рішень, що сприяють формуванню на підприємстві ефективної логістичної системи з обслуговування клієнтів.
Методи дослідження використані в роботі: аналізу й синтезу, графічний метод, метод економіко-математичного моделювання, горизонтальний і вертикальний аналіз, метод прогнозування, індексний метод, метод ланцюгових підстановок. В процесі вивчення і обробки матеріалів застосовувалися абстрактно-логічний, монографічний, економіко-статистичний, розрахунково-конструктивний, описовий і аналітичний методи економічних досліджень
Теоретичною і методологічною базою дослідження послужили праці вітчизняних і зарубіжних учених і що ведуть економістів по даній проблематиці.
Дипломна робота складається із вступу, трьох розділів, висновку, списку використаних джерел з 50 найменувань.
Інші роботи з даної категорії: