ВДОСКОНАЛЕННЯ ТРАНСПОРТНО-ЛОГІСТИЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПЕРЕВЕЗЕНЬ (ID:178209)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП…………………………………………………………………………………
1. Вихідні дані для виконання курсової роботи…..……………………………..
2. Визначення оптимального розташування складу в межах міста мережі магазинів………………………………………………………………………………..
2.1. Нанесення на вісь координат OXY розташування пунктів транспортної сітки………..……………………………………………………………………………
2.2. Визначення оптимального розташування складу та прив’язка його до карти міста…………………………………………………………………………………….
3. Визначення відстаней між пунктами транспортної сітки...............................................................................................................................
4. Визначення маршрутів доставки замовлень магазинам з врахуванням попиту на продукцію та складської спроможності точок торгової мережі…………………………………………………...................................................
4.1. Складання маршрутів руху транспортних засобів (ТЗ) за допомогою методу Свіра...……………………………………………………………………………………
4.2. Складання маршрутів руху транспортних засобів (ТЗ) за допомогою методу Кларка-Райта……………………………………………………………………………
5. Визначення економічних та технічних характеристик транспортування…………………………………………………………………………
ВИСНОВКИ. Порівняльний аналіз результатів, розрахованих різними методами………………………………………………………………………………….
Зразок роботи
ВСТУП
Метою курсової роботи є поглиблення вивченої теми транспортної логістики, отримання навичок менеджерів з логістики в транспортно-експедиторській діяльності, а саме: визначення маршрутів доставки вантажів під час міських перевезень, що здійснюються за принципом «точно в термін» та «від дверей до дверей»; оцінка часу доставки вантажу, враховуючи статистичні закономірності та розрахунок витрат на перевезення.
Основними завданнями даної курсової роботи є:
- визначення оптимального розташування складу;
- визначення відстаней між торговими точками;
- складання маршрутів доставки замовлень магазинам за двома основними методами:
Свіра та Кларка-Райта;
- визначення економічних та технічних характеристик транспортування;
- оцінка інтервалу прибуття та відправлення ТЗ для кожного пункту обраного маршруту
доставки.
При складанні маршрутів доставки ми користуємося такими метолами: Свіра та Кларка-Райта.
Суть алгоритму Свіра полягає в тому, що полярна вісь, подібно щітці двірника-склоочисника, починає поступово обертатися проти (або) годинникової стрілки, "стираючи" при цьому з координатного поля зображені на ньому магазини - споживачі матеріального потоку. Як тільки сума замовлень "стертих" магазинів досягне місткості транспортного засобу, фіксується сектор, що обслуговується одним кільцевим маршрутом, і намічається шлях об'їзду споживачів.
Суть методу Кларка - Райта полягає у такому: маятникові маршрути, що виходять з одного транспортно-логістичного комплексу (складу), попарно групуються у кільцеві маршрути за принципом одержання на кожному кроці максимального «виграшу» від цього об’єднання.
Інші роботи з даної категорії: