0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Контрольна робота №1 Стратегічний менеджмент Варіант № 1 (ID:178210)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Логістика
Сторінок: 21
Рік виконання: 2016
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Вступ…………………………………………………….……………………………3 1. Матриця можливостей І. Ансоффа (за товарами / ринками)………………...4 2. Дайте порівняльну оцінку використання цільового і процесного підходів у стратегічному менеджменті……………………………………..………………9 3. Проведіть SWOT-аналіз для Національного авіаційного університету у сфері надання послуг з вищої освіти економічного напряму……………………….16 Висновок………………………………………………………...…………………..19 Список літератури…………………………………………………………………20
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ В даний час без стратегічного менеджменту неможливо уявити діяльність будь-якого підприємства. Стратегічне управління - це комплекс складних процесів, рішень, елементів, який повинен знати кожен грамотний менеджер. Стратегічний менеджмент – це концепція, не так давно з'явилася в практиці менеджменту. В першу чергу стратегічний менеджмент розглядає проблеми зростання і виживання великих організацій, але в даний час, коли малі підприємства грають настільки істотну роль, їх потреби у стратегічному менеджменті вже не можна ігнорувати. Малий бізнес відіграє дуже важливу роль у забезпеченні процвітання економіки, створення робочих місць, розвитку технологічних інновацій. Тому причин важко переоцінити значення стратегічного менеджменту для сектора малого бізнесу. Вивчення та аналізу цієї галузі стратегічного менеджменту лише в недавній час стали приділяти належну увагу. У рамках даної роботи буде проведено дослідження Матриці можливостей В. Ансоффа ,призначена для опису можливих стратегій підприємства в умовах зростаючого ринку, що функціонує на сучасному українському ринку, використання цільового та процесного підходів у стратегічному менеджменті, продемонстровано практичне використання методів стратегічного управління, таких як SWOT-аналіз, для Національного авіаційного університету у сфері надання послуг вищої освіти економічного напряму.