Зразок роботи
ВСТУП
Державна митна служба України є cпеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади в галузі митної справи, що спрямовує, координує та контролює діяльність митних органів та організацій щодо виконання законодавства України з питань митної справи. Однією з основних функцій Держмитслужби є фіскальна функція, яка полягає в наповненні державного бюджету за рахунок стягнення митних платежів з товарів та транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон [13].
Дивлячись на статистику, значну частину доходів до бюджету складають саме митні платежі, що нараховуються на імпортовані в Україну автомобілі.
Так, імпорт легкових авто в Україну в 2012 році виріс на 13% – до 3,24 млрд доларів. Пропозиція на первинному ринку легкових автомобілів у 2012 році на 83% була сформована за рахунок імпорту. За 2012 рік в Україну було завезено майже 205 тис легкових автомобілів з 66 країн на суму 3,24 млрд доларів [8].
Найбільший обсяг поставок був здійснений з РФ – 37,494 тис штук (18,29%). Митна вартість російського імпорту була оцінена в 333,7 млн доларів.
Другу позицію щодо поставок займає Німеччина – 27,191 тис штук. При цьому на імпорт з цієї країни було витрачено більше ніж на російський – 645,6 млн доларів.
Третє місце за обсягами поставок зайняла Японія – 23,977 тис штук. Вартість японського імпорту також перевершила російський і склала 609,6 млн доларів.
У зв’язку з цим Україна вирішила ввести спецмита на імпорт нових легкових автомобілів з об’ємом двигуна 1000-1500 куб. см у розмірі 6,46% і 1500-2200 куб. см – 12,95% незалежно від країни походження та експорту. Таке рішення Міжвідомча комісія з питань міжнародної торгівлі прийняла 28 квітня 2012 року, а набирає чинності воно через 30 днів з дня його опублікування.
Отже, відтепер, ввезені на митну територію України автомобілі підлягають не лише оподаткуванню митом, акцизним податком та податком на додану вартість, а й спецмитом. Як відомо, на надходження коштів до Держбюджету безпосередньо впливає митна вартість транспортних засобів, що ввозяться на митну територію України, та їх кількість. Враховуючи все вищенаведене, я вважаю актульним розгляд такого складного питання як прогнозування кількості автомобілей, проданих автосалонами України.
Метою дипломного проекту є складання прогнозу кількості автомобілей, проданих автосалонами України.
Для досягнення поставленої задачі було розроблено математичну модель Фур’є для дослідження функції зміни кількості проданих автомобілей, складено прогноз на травень-серпень 2013 року.
ВИСНОВКИ
В дипломному проекті було проаналізовано статистичні показники роботи автосалонів по продажу легкових автомобілів, досліджено структуру та динаміку придбання автомобілів українцями, розроблено тренд-сезонну модель Фур’є для дослідження функції зміни кількості проданих автомобілів, перевірено її на адекватність та складено прогноз обсягу проданих автомобілів на травень-серпень 2013 року.
Розглянуто питання по організації автосалоного бізнесу, визначені основні критерії, що впливають на рентабельність його роботи.
Проаналізовані основні положення митного оподаткування, порядок розмитнення автомобіля при ввезенні його на митну територію України.
Проведено аналіз методів прогнозування економічних явищ на основі моделювання часових рядів та їх основних компонент (тренди, сезонні та циклічних компоненти, випадкові величини).
Запропоновано схему організації та технологію роботи автосалонів з продажу легкових автомобілів, загальні відомості про роботу автосалонів та аналіз діяльності автосалонів України. Особливу увагу було приділено вивченню попиту легкових автомобілів на українському ринку.
Побудовано математичну модель та проведекно розрахунки для визначення прогнозних значень кількості проданих автосалонами України автомобілей за зібраними статистичними даними. Для прогнозування було обрано поліноміальну модель третього порядку, на основі якої було побудовано та перевірено на адекватність модель Фур’є. За допомогою даної моделі був складений точковий прогноз кількості проданих автомобілів на травень-серпень 2013 року та розрахований прогнозний інтервал, в межах якого можуть коливатися прогнозні значення.
Розглянуті питання охорони праці під час експлуатації автотранспорт-них засобів, а саме: вимоги безпеки перед початком, під час виконання, а також після закінчення роботи, вимоги безпеки в аварійних ситуаціях.