Зразок роботи
ВСТУП
Україна є одним з основних гравців на ринку контейнерних перевезень як у Чорноморському регіоні, так і у Східноєвропейському, однак наявний потенціал, зумовлений вигідним географічним положенням і достатньо розвинутою інфраструктурою, використовується не повною мірою.
Активний розвиток міжнародної торгівлі, навіть за умови рецесії останніх років, дає можливість для України одержати в перспективі значні прибутки, перш за все за рахунок виконання транзитних перевезень з «світової фабрики» - Китаю до країн центральної та східної Європи.
Залучення цих вантажопотоків до України вимагає побудови високоефективної системи контейнерних перевезень, яка з одного боку дасть змогу швидко, дешево та ефективно переміщувати ці вантажопотоки, а з іншого – забезпечить належний рівень транспортного сервісу та супутніх послуг [1].
Проблеми українського ринку контейнерних перевезень широко висвітлені в публікаціях багатьох авторів. При цьому зазначається, що витоки проблеми лежать як в суто технічній [2], так і в законодавчій сферах [3].
Метою роботи є розрахунок доцільності використання контейнерних перевезень автомобільним транспортом залізної руди в напрямку Дніпропетровськ – Вроцлав.
Для досягнення поставленої мети було поставлено наступні задачі:
1. Вибрати вантаж, який буде транспортуватися контейнером у міжнародному сполученні;
2. Обрати декілька маршрутів перевезення;
3. Розрахувати техніко-експлуатаційні показники роботи рухомого складу при кожному з них;
4. Вибрати оптимальний маршрут перевезення.
Об’єктом роботи є контейнерні перевезення. Предметом – контейнерні перевезення залізної руди в напрямку Дніпропетровськ-Вроцлав.
ВИСНОВОК
В процесі виконання даної роботи було розглянуто перспективи розвитку ринку контейнерних перевезень в Україні. Було зроблено висновок, що якщо Україна бажає зберегти існуючі позиції на ринку контейнерних перевезень та залучити додаткові вантажопотоки, необхідно проведення заходів щодо удосконалення роботи на цілому ряду напрямків. Зокрема варто створити більш сприятливий соціальний клімат, впроваджувати в життя політику відкритості та гнучкості по відношенню до клієнтів. Це стосується як тарифної політики, так і питання організації перевезень з провадженням сучасних логічних методів та всебічної інформаційної підтримки відправника в режимі реального часу. В іншому випадку сприятливі умови для збільшення обсягів контейнерних перевезень залізницями, які склалися на теперішній момент, можуть бути втрачені, та вантажовідправники повернуться до автомобільних перевізників.
Було приділено особливу увагу діяльності Дніпропетровської митниці ДФС України за 2013 – 2015 роки: було розглянуто відомості про митний орган, структуру та розподіл обов’язків між керівництвом, проаналізовано результати роботи митниці, вивчено процес організації контейнерних перевезень в зоні діяльності митного органу.
Далі було розглянуто застосування контейнерів у міжнародних перевезеннях: вивчено сучасний стан та розвиток контейнерних перевезень, їх класифікація, маркування та пломбування.
Дніпропетровщина, як експортно орієнтований регіон, вивозить чорні метали та вироби з них, руди та шлаки до Китаю, Німеччини та Польщі. Польська чорна металургія служить основою розвитку машинобудування і будівництва. Вихідною сировиною для отримання чорних металів є залізна руда, марганець, коксівне вугілля і руди легуючих металів. Одним з найпотужніших промислових центрів Польщі є Вроцлав. Тому для розрахунку доцільності перевезення було обрано маршрут Дніпропетровськ – Вроцлав, а вантаж – залізну руду.
Даний товар перевозиться автомобільним транспортом. Для цього використовується сидільний тягач МАЗ-5440В3-1480-002 (Е-4) з напівпричепом-контейнеровозом МАЗ, що призначений для перевезення контейнерів типів 1А, 1АА, 1В, 1ВВ, 1С, 1СС.
Було обрано маршрут, який прямує через міста Кіровоград, Вінниця, Львів, Пшеворськ, Жешув з перетином кордону у пункті пропуску «Корчова-Краковець» Львівської митниці.
Далі було розраховано техніко-експлуатаційні показники роботи рухомого складу та визначено динамічний і статичний коефіцієнти використання вантажопід’ємності та коефіцієнт використання пробігу.