0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Проектування міжнародних перевезень напряму «М-К» (ID:206718)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Логістика
Сторінок: 85
Рік виконання: 2013
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП......................................................................................................... 8 1. Організація доставки вантажу на ВМК................................................ 10 1.1. Організація маршрутів руху автомобільним транспортом та розрахунок техніко-експлуатаційних показників його роботи на маршруті.. 11 1.2. Визначення необхідної кількості автомобілів для перевезення вантажу.................................................................................................................. 18 1.3. Нормативно-правове регулювання перевезень вантажів авто-мобільним транспортом ............................................................................... 22 2. Вибір раціонального виду транспорту для перевезення вантажу на полігоні транспортної мережі Івано-Франківськ-Прага. ................................. 32 2.1. Розрахунок автомобільного варіанту перевезень......................... 34 2.2. Розрахунок залізничного варіанту перевезень............................. 38 2.3. Розрахунок більш ефективного варіанту доставки вантажу ав-томобільним та залізничним видами транспорту.......................................... 43 3. Організація та технологія митного контролю при оформленні ван-тажу.................................................................................................................. 46 3.1. Організація по прийманню вантажу на СТЗ (технічні та тех-нологічні митні операції)................................................................................ 46 3.2. Митне оформлення вантажу на ВМК ........................................... 54 3.3. Визначення параметрів ділянок збереження вантажу на СТЗ .. 60 4. Аналіз роботи митного підрозділу при забезпеченні митного кон-тролю вантажних перевезень........................................................................ 61 4.1. Аналіз форм та методів митного контролю ................................. 61 4.2. Технічні засоби митного контролю............................................... 63 4.3. Час, необхідний для проведення митного контролю вантажу, який перевозиться................................................................................................. 67 5. Організація охорони праці на ЗАТ «Мерлін»...................................... 69 ВИСНОВКИ................................................................................................ 82 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ................................................... 84
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Система господарювання, орієнтована на економічну самостійність підприємств, об’єднань, активне використання ринкових регуляторів виробництва, висуває принципово нові вимоги до автотранспортних підприємств, які полягають у досконалому знанні внутрішнього становища, умов формування взаємовідносин з усіма контрагентами ринку, оцінки закономірностей комунікативності в системі організації та управління. Механізм управління може бути результативним, а його функціонування дієвим тільки за умови глибокого розуміння діяльності підприємства. В умовах ринкових відносин, за інших рівних можливостей у більш вигідному становищі будуть ті автотранспортні підприємства, які мають досконалу систему самоуправління, вміють приймати ефективні рішення й швидше адаптуються до змін кон’юнктури ринку. В усьому світі ведеться інтенсивний пошук методів гармонічного розвитку транспорту, в основу якого покладені наступні критерії: задоволення потреб економічних зв’язків, що розвиваються; принципи поділу праці в умовах ринкових відносин по регіонах і континентам; оптимізація взаємодії різних видів транспорту; удосконалювання транспортних технологій. Під міжнародною системою переміщення вантажів варто розуміти безліч національних транспортних систем, що функціонують на обопільних домовленостях, які можуть бути як двосторонніми, так і багатосторонніми [1]. У дійсних умовах вантажовласнику усе складніше стає орієнтуватися в транспортній обстановці, що залежить від стану міжнародних ринків, транспортної політики окремих країн і міжнародних союзів, що вимагає знання законодавств окремих країн, міжнародних угод (конвенцій), звичаїв, техніко-експлуатаційних характеристик транспортних засобів, стану посередництва в тих чи інших районах і т.н. Тому пошук раціональних шляхів транспортного обслуговування, вибір напрямків перевезень і способів транспортування товарів, форм і методів організації перевізного процесу, дослідження альтернативних і компромісних рішень стають важливими факторами розвитку і функціонування зовнішніх економічних відносин. Виникає необхідність створення ефективної матеріалізованої системи, що забезпечує економічні зв’язки між країнами світу. Цією системою стала міжнародна система товарообігу. Також для злагодженої роботи транспорту важливе співробітництво держави з різноманітними транспортними організаціями, які допомагають полегшити просування вантажу від сфери виробництва до сфери споживання. Забезпечення погодженого розвитку інфраструктури транспортних мереж країн із яких вони походять, а також країн, які з ними межують передбачає впровадження транспортних коридорів, які обслуговуються різними видами транспорту і різноманітними підприємствами. Одне з таких підприємств і представлено у даному дипломному проекті, де і проведено розробку технології його роботи. Головною задачею по організації роботи технологічного процесу є використання внутрішніх резервів для прискорення обороту рухомого складу, зниження собівартості перевезень і навантажувально-розвантажувальних робіт, забезпечення збереженості і скорочення строків доставки вантажів. Виробнича діяльність фірми забезпечує виконання планів перевезення в міжнародному сполученні автомобільним транспортом, максимальне скорочення норм простоїв рухомого складу під навантажувально-розвантажувальними роботами, збільшення прибутків і зниження собівартості обробки автопоїздів, напівпричепів. Для виконання завдань по забезпеченню міжнародних перевезень вантажів ЗАТ “Мерлін” обладнано складами (критий з рампою і без рампи), навантажувально-розвантажувальними механізмами з ремонтно-профілактичною базою, автотранспортними засобами, технологічними приладами (стелажі, піддони, навантажувальний інвентар і ін.), площадкою з твердим покриттям, що забезпечує відстій і перечеплення автопоїздів і напівпричепів і поточного ремонту автомобілів та напівпричепів, постами контрольно-технічного огляду автопоїздів, пристроями, які полегшують процес перечіплювання, комплексом адміністративно-побутових приміщень, засобами зв’язку, а також під’їзними шляхами. Дане ЗАТ “Мерлін“, відправляє вантажі в міжнародному сполученні по затверджених планах і графіках роботи. Фірма займається імпортом власної продукції. Вона налагодила нову лінію поставки до Чехії м. Прага. Але для цього потрібно розрахувати яким видом транспорту це буде вигідніше зробити, автомобільним чи залізничним. ВИСНОВОК У дипломному проекті проводились розрахунки по більш ефективному варіанту доставки вантажу підприємства «Мерлін» з м. Івано-Франківська до вантажоодержувача у м. Прага (Чехія). У результаті яких прийшли до висновку, що кращім варіантом для перевезення є залізничний транспорт. Хоча він займає досить великий час доставки вантажу. Зовсім економічно не вигідним є доставка вантажу через ВМК автомобільним транспортом. Загалом за всіма підрахунками залізничний транспорт є дешевше в 1,5-2 рази ніж автомобільний. Це одна з причин чому слід обов’язково враховувати відповідний “автомобільний акцент” при перевозках цим видом транспорту, звичайно не на ваду перевезень іншими видами транспорту. Вирішення таких завдань в Україні можливе лише за умови ефективної співпраці на всіх адміністративних рівнях фахівців митних органів, прикордонних військ та транспортних підприємств, взаємному наданню зусиль до пошуку шляхів уникнення між ними конфліктів та непорозумінь. Також можна зазначити, що з використанням нової технології роботи на підприємстві значно скоротиться простій транспортних засобів під навантажувально-розвантажувальними роботами, а також збереженість вантажів при транспортуванні і зберіганні на складах. А це буде сприятиме тому, що вантажі будуть вчасно доходити до місць свого призначення і це збільшить авторитет підприємства та можливо його доходи. Але при запровадженні нової технології роботи керівництву підприємства потрібно приділити значну увагу для розроблення технологічних схем по техніці безпеки, тому що у новій технології роботи використовуються нові навантажувально-розвантажувальні механізми. Слід зазначити, що використання даної технології роботи підприємства, а саме міжнародні перевезення декількома видами транспорту, потягне за собою значні матеріальні витрати на транспорті засоби, навантажувально-розвантажувальні механізми, їх належне утримання і ремонт, заохочення клієнтури і належного її обслуговування. Визначені у митному законодавстві України форми митного контролю дозволяють цілком забезпечити виконання головних завдань митної служби, не є виключенням і локальні завдання митного контролю за автомобільними перевезеннями вантажу що доведено шляхом їх застосування під час роботи над цим дипломним проектом. На даний час транспортна система України не в повній мірі готова до забезпечення перевезень усіх обсягів. Внаслідок недостатнього розвитку нормативно-правової бази і низького інвестиційного потенціалу транспортно-дорожнього комплексу, збільшується зношення технічних засобів, погіршується їх структура, не забезпечується належна безпека руху, зростає негативний вплив діяльності транспорту на навколишнє природне середовище та здоров’я людини. Все це в умовах жорсткої конкуренції призводить до витіснення українських перевізників з міжнародних ринків транспортних послуг, знижує якість обслуговування вітчизняних підприємств і населення, створює реальну загрозу економічній безпеці держави.