0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація доставки ватажів у міжнародному сполученні напряму «У-К» (ID:206724)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Логістика
Сторінок: 61
Рік виконання: 2013
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………............. 7 1. АНАЛІЗ ПЕРЕВІЗНОГО ПРОЦЕСУ……………………………… 9 1.1. Транспорт як виробничий процес……………………………... 10 1.2. Взаємодія видів транспорту……………………………............ 11 2. СКЛАДОВА ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНКИ ПЕРЕВІЗНОГО ПРОЦЕСУ 15 2.1. Стадійність складових перевізного процесу…………………. 16 2.2. Етапи доставки вантажу……………………………………….. 18 2.3. Документація та її оформлення при перевезеннях………… 24 3. ЕКОНОМІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ПЕРЕВЕЗЕНЬ…………....... 31 4. МИТНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПЕРЕВІЗНОГО ПРОЦЕСУ………… 41 4.1. Митні операції при перевезенні……………………………….. 42 4.2. Принципи безпеки перевезень………………………………… 45 5. ОХОРОНА ПРАЦІ ПРИ ВИКОНАННІ МІЖНАРОДНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ……………………………………………….................. 52 ВИСНОВОК…………….……………………………………………… 54 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………… 58 ДОДАТКИ……………………………………………………………… 61
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП В останні роки український ринок вантажоперевезень переживає ак-тивний ріст, який обмежується лише можливостями транспортної інфра-структури. У 2012 році ринок продовжував свій розвиток, при цьому попит на послуги транспортних компаній і служб доставки в багатьох регіонах істотно випереджав пропозицію. На ринку з'явилося безліч нових компаній, що пропонують послуги транспортно-експедиторського обслуговування У 2012 році суттєво зросла конкуренція між службами доставки і транспортними компаніями, що призводить до поліпшення якості послуг, які надаються. Міжнародні перевезення займають чималу частину від перевезень взагалі. З'являється багато нових компаній – перевізників які орієнтуються саме на міжнародні перевезення, адже вони є найбільш вигідними, що забезпечує не дуже швидкий але стабільний розвиток підприємств. Основна тенденція на українському ринку вантажоперевезень – це значне посилення конкуренції. Нові служби доставки і транспортні компанії, що пропонують свої послуги споживачам. Найбільше посилення конкуренції відбулося на ринку автомобільних вантажоперевезень, де спостерігаються найвищі темпи зростання серед всіх видів перевезень. При цьому не всі транспортні компанії можуть надавати послуги на належному рівні, в результаті чого на ринку залишаються найбільш професійні гравці або відбувається укрупнення і злиття різних служб доставки для того, щоб підвищити якість послуг, транспортно-експедиторських послуг. Стала ще більш помітною тенденція українських транспортних ком-паній до приведення своїх послуг у відповідність з європейськими та міжнародними нормами. Крім того, все більша кількість служб доставки і транспортних компаній починають приділяти пильну увагу не лише безпосередній організації перевезення вантажів, але й наданню цілого комплексу транспортно-логістичних послуг. Автомобільні перевезення – найбільш популярний вид перевезення вантажів. Його основні переваги:  економічність  швидка доставка  гнучке планування маршрутів  контроль вантажу під час перевезення Виділяють також наступні типи вантажоперевезень: внутрішньоміські, міжміські та міжнародні. Сучасна діяльність різних організацій неможлива без тісної співпраці з транспортними компаніями. Для багатьох з них своєчасна та якісна доставка вантажів є одним з найбільш важливих факторів, що впливають на стабільність і розвиток. Для приватних замовників належний рівень надання транспортних послуг не менш важливий, оскільки він є запорукою спокою і впевненості в дбайливості перевезення майна. Тому інтерес до представників сфери вантажоперевезень зростає з кожним роком. Організації, що займаються вантажними перевезеннями, надають своїм клієнтам все більш широкий спектр послуг, гарантуючи при цьому їх якість. Шлях вантажу починається з розробки концепції та оптимального маршруту його доставки, підготовки документації та розрахунку вартості перевезення. При цьому визначаються необхідні транспортні та вантажні засоби, оформляються необхідні дозволи, виконується моніторинг руху вантажу з моменту початку відвантаження до моменту доставки його до місця призначення. ВИСНОВОК Проблеми участі України в системі світових транспортних послуг є найважливішою складовою державного оздоровлення економіки в умовах кризи, а питання дослідження факторів, що впливають на ефективність використання транзитного потенціалу держави – досить актуальні. Транспорт є в Україні однією з пріоритетних галузей, у розвитку якої зацікавлені не тільки українські учасники ЗЕД, а й іноземні партнери, тому що найкоротші шляхи руху товарів проходять по території України. Однак потенціал геополітичного становища України як «транспортного» або «експедиційно-розподільчого» центру використовується на даний момент не в повній мірі. Ситуація ускладнюється внаслідок негативного впливу на світову транспортну систему економічної дестабілізації, яка як прояв кризи відбивається на всіх галузях світового господарства. Таке положення в сучасній зовнішньоекономічної діяльності країни відкриває великі можливості перед українськими транспортними організаціями. Проте потенційно вигідне розташування України не дає статусу транспортно-логістичного центру, поки ситуацію скоріше можна характеризувати у зворотному ракурсі. Держави, з якими Україна може і повинна співпрацювати, в силу свого геополітичного або навіть ресурсного потенціалу все частіше вибирають для себе при проектуванні розподільчої мережі шлях, фактично не проходить по території нашої країни. Напрямками міжнародної інтеграції в галузі транспорту є: - послідовна гармонізація українського транспортного законодавства, стандартів та транспортної документації до діючих на міжнародних ринках транспортних послуг; - поетапне приведення законодавчої та нормативної правової бази в галузі транспорту, в тому числі, на регіональному рівні, у відповідність до норм і правил СОТ; - формування і розвиток спільного транспортного простору країн СНД; активну участь у створенні загальноєвропейського транспортного простору; - розвиток співробітництва з ЄС з метою забезпечення ефективної взаємодії транспортних систем України і Євросоюзу; - участь українських компаній і підприємців у створенні спільних транспортних підприємств, а також у конкурсах і торгах з приватизації транспортних підприємств; - розширення та поглиблення співробітництва України з міжнародними організаціями і в реалізації міждержавних угод у галузі транспорту, прийнятих на багатосторонній і двосторонній основі; - реалізація на вигідних для України умовах транспортних проектів з іноземним технічним або фінансовою участю; - розвиток взаємодії в рамках регіонального співробітництва, з метою реалізації транзитного потенціалу України; - участь в міжнародних транспортних проектах і програмах, підтримка регіональних ініціатив, що відповідають національним інтересам України. Експорт транспортних послуг розглядається як важливої складової національного продукту України. Експорт транспортних послуг розвивається в таких основних напрямках: - розвиток використання транзитного потенціалу української транспортної системи. Реалізація геостратегічної місії України як природного моста між Європою та Азією; - збільшення частки участі українських транспортних організацій у постачанні вітчизняних експортних вантажів на світові ринки; - підвищення частки українських транспортних організацій в до-ставці імпортних вантажів, перевезення транзитних вантажів, вантажів третіх країн та іноземних фрахтувальників. Використання транзитного потенціалу Україна має бути не тільки пріоритетом розвитку транспортної системи, але і самостійної точкою зростання економіки. Для підвищення рівня реалізації транспортного потенціалу України необхідні: - участь України в розробці загальної стратегії розвитку мережі міжнародних транспортних коридорів, що проходять за європейськими й азіатським напрямками, в рамках формування нових транзитних магістралей континентального значення; - державна підтримка транзитних проектів Україна на міжнародній арені, формування вигідних для України міжнародних альянсів; - сприяння реалізації інвестиційних проектів, у тому числі міжнародних, спрямованих на розвиток транзитних перевезень; - подальший розвиток логістичних технологій, інформаційних систем, всієї інфраструктури транзитних перевезень з метою прискорення доставки транзитних вантажів, забезпечення гарантій їх збереження, загального підвищення якості сервісу; - технічна модернізація і вдосконалення економічних режимів у повітряних транзитних коридорах, що проходять через повітряний простір України; - стимулювання створення українських мультимодальних транзитних операторів; - розробка економічних механізмів залучення суб'єктів України і приватних інвесторів до реалізації проектів, спрямованих на використання транзитного потенціалу; - розробка за участю суб'єктів України проектів створення і ро-звитку транзитних коридорів, які доповнюють базові міжнародні транспортні коридори.