Підвищення ефективності міжнародних перевезень вантажів (ID:206784)
Зміст
ВСТУП 8
1 СУЧАСНИЙ СТАН РИНКУ МІЖНАРОДНИХ 10
ПЕРЕВЕЗЕНЬ В УКРАЇНІ 10
1.1 Транзитний потенціал України: сучасний стан та проблеми використання 10
1.2 Розвиток міжнародних автомобільних перевезень вантажів 12
1.3 Розвиток міжнародних залізничних перевезень ватажів 14
2 НАПРЯМИ МІЖНАРОДНИХ ВАНТАЖОПОТОКІВ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ 19
2.1 Загальна характеристика промисловості Дніпропетровщини 19
3 ФАКТОРНИЙ АНАЛИЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПАТ «АРСЕЛОР МІТТАЛ КРИВИЙ РІГ» 20
3.1. Основні факти про компанію АрселорМіттал 20
3.2. Про підприємство «АрселорМіттал Кривий Ріг» 21
3.3. Виробничий цикл 29
3.3.1. Коксохімічне виробництво 30
3.3.2. Видобуток і збагачення руди 31
3.3.3. Металургійне виробництво 32
3.4. Продукція 35
4 ОРГАНІЗАЦІЯ МІЖНАРОДНОГО ПЕРЕВЕЗЕННЯ МЕТАЛОПРОДУКЦІЇ ПУБЛІЧНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «АРСЕЛОРМІТТАЛ КРИВИЙ РІГ» 36
4.1. Визначення напряму переміщення вантажів 36
4.2. Визначення способу переміщення вантажів 36
ВСТУП 8
1 СУЧАСНИЙ СТАН РИНКУ МІЖНАРОДНИХ 10
ПЕРЕВЕЗЕНЬ В УКРАЇНІ 10
1.1 Транзитний потенціал України: сучасний стан та проблеми використання 10
1.2 Розвиток міжнародних автомобільних перевезень вантажів 12
1.3 Розвиток міжнародних залізничних перевезень ватажів 14
2 НАПРЯМИ МІЖНАРОДНИХ ВАНТАЖОПОТОКІВ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ 19
2.1 Загальна характеристика промисловості Дніпропетровщини 19
3 ФАКТОРНИЙ АНАЛИЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПАТ «АРСЕЛОР МІТТАЛ КРИВИЙ РІГ» 20
3.1. Основні факти про компанію АрселорМіттал 20
3.2. Про підприємство «АрселорМіттал Кривий Ріг» 21
3.3. Виробничий цикл 29
3.3.1. Коксохімічне виробництво 30
3.3.2. Видобуток і збагачення руди 31
3.3.3. Металургійне виробництво 32
3.4. Продукція 35
4 ОРГАНІЗАЦІЯ МІЖНАРОДНОГО ПЕРЕВЕЗЕННЯ МЕТАЛОПРОДУКЦІЇ ПУБЛІЧНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «АРСЕЛОРМІТТАЛ КРИВИЙ РІГ» 36
4.1. Визначення напряму переміщення вантажів 36
4.2. Визначення способу переміщення вантажів 36
4.2.1. Розрахунок автомобільного варіанту перевезень 43
4.2.2. Розрахунок залізничного варіанту перевезень 49
4.2.3 Розрахунок більш ефективного варіанту доставки вантажу автомобільним та залізничним видами транспорту 55
4.3. Упаковка металопродукції 55
4.4. Маркування катанки 59
4.5. Особливості митного контролю та митного оформлення металопродукції, що експортується з України 60
4.5.1. Аналіз законодавчої бази з питань переміщення металопродукції через митний кордон України 60
4.5.2. Особливості класифікації металопродукції за УКТ ЗЕД 65
4.5.3. Декларування експорту металопродукції 70
5 ОСНОВИ БЕЗПЕКИ ПРАЦІ НА ЗАЛІЗНИЧНОМУ ТРАНСПОРТІ 74
ВИСНОВОК 79
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 80
ДОДАТОК А – ЗАПОВНЕННЯ МИТНОЇ ДЕКЛАРАЦІЇ 83
ДОДАТОК Б – ГРАФІЧНИЙ МАТЕРІАЛ 84
Зразок роботи
ВСТУП
У наш час різна діяльність різних компаній не обходиться без дуже тісної співпраці з компаніями, які займаються вантажоперевезеннями. Для багатьох компаній якісна, швидка, своєчасна доставка різного вантажу є одним з найважливіших факторів, які впливають на розвиток і стабільність даної компанії. Для приватних компаній високий рівень надання транспортних послуг є не менш важливим, тому що це запорука впевненості та повного спокою під час перевезення майна. Внаслідок цього з кожним роком інтерес і попит на різні вантажоперевезення росте і росте. Сервіс, пропонований компаніями, що займаються вантажоперевезеннями, не просто перевозить вантаж, але і ще страхує об'єкти, що перевозяться, вирішує проблеми з митним оформленням, здійснює підготовку повного списку та комплексу документів на даний товар або вантаж. Компанії, які займаються транспортуванням, надають клієнтам все більш і більш широкий спектр послуг. При цьому, організація дає «стовідсоткову» гарантію їх високої якості. Шлях товару або вантажу бере свій початок з розробки концепції та оптимального маршруту по якому буде рухати вантаж, обчислення та розрахунку всієї вартості даної доставки, підготовки всієї необхідної документації. Потім визначаються транспортні та вантажні кошти, необхідні для даного товару. Далі відбувається оформлення необхідних дозволів, проводиться моніторинг руху товару з моменту початку шляху і до моменту, коли вантаж буде доставлений.
Враховуючи все вищенаведене, я вважаю актуальним розгляд теми: «Підвищення ефективності міжнародних перевезень вантажів».
Мета даної роботи – удосконалення ефективності міжнародних перевезень вантажів.
Об’єктом дослідження є міжнародні перевезення.
Предметом – міжнародні вантажні перевезення металопродукції (катанки) ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг».
Робоча гіпотеза – підвищення привабливості перевезень може бути ви-найдено за рахунок скорочення часу та собівартості перевезення.
Для досягнення поставленої мети необхідно виришити наступні зада-чі:
- Проаналізувати сучасний стан ринку міжнародних перевезень в Україні;
- Розглянути напрями міжнародних вантажопотоків Дніпропетровсь-кої області;
- Проаналізувати діяльність Приватного акціонерного товариства «Арселор Міттал Кривий Ріг»;
- Визначити раціональний спосіб перевезення продукції підприємст-ва;
- Вдосконалити процес транспортування металопродукції;
- Організувати доставку вантажу від виробника до споживача;
- Підготувати документацію, необхідну для митного контролю та оформлення.
В роботі було використано методи системного аналізу та математичного моделювання.
Апробація результатів дослідження магістерської роботі проведена при участі автора в щорічної (VII) міжнародної Інтернет-конференції студентів та молодих вчених «Стратегії інноваційного розвитку економіки України: проблеми, перспективи, ефективність. Форвард-2016», секція 6, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», 27 грудня 2016 року, м.Харків, Україна.
ВИСНОВОК
В процесі виконання даної роботи було розглянуто сучасний стан ринку міжнародних перевезень в Україні. Було визначено проблеми та шляхи вирішення міжнародних автомобільних та залізничних перевезень.
Особливу увагу було приділено вивченню напрямів міжнародних вантажопотоків Дніпропетровської області. Як відомо, Дніпропетровщина – експортно орієнтований регіон, вивозить чорні метали та вироби з них до Китаю, Німеччини та Польщі. В Польщі металургія служить основою розвитку машинобудування і будівництва. Одним з найпотужніших промислових центрів Польщі є Вроцлав. Одним з найкрупніших підприємств-експортерів Дніпропетровщини є Приватне акціонерне товариство «Арселор Міттал Кривий Ріг». Саме тому в роботі було розглянуто, проаналізовано і вдосконалено міжнародні вантажні перевезення металопродукції в напрямі Кривий Ріг – Вроцлав.
Даний товар перевозився підприємством автомобільним транспортом. Для цього використовувався бортовий автомобіль МАЗ 552934, загальною вантажопідйомністю 20 т. Було вирішено проаналізувати альтернативний спосіб перевезення вантажу – залізницею для визначення в подальшому найбільш раціонального способу транспортування вантажу.
Розраховані приведені витрати показали, що доцільніше здійснювати перевезення залізничним транспортом за допомогою прічепних напіввагонів.
Далі було вивчено способи упакування та маркування металопродукції, вивчено особливості митного контролю та митного оформлення катанки, розглянуто основні документи, необхідні для здійснення митних формальностей.
Інші роботи з даної категорії: