0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ФУНКЦІОНУВАННЯ КОНТЕЙНЕРНОГО ТЕРМІНАЛУ ПОРТУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОГО МП «СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ». МИТНЕ ОФОРМЛЕННЯ КОНТЕЙНЕРНИХ ВАНТАЖІВ У ПОРТУ (ID:232918)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Логістика
Сторінок: 60
Рік виконання: 2018
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ФУНКЦІОНУВАННЯ КОНТЕЙНЕРНОГО ТЕРМІНАЛУ ПОРТУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОГО МП «СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ» 5 2.1. Аналіз інвестиційної привабливості порту 5 2.2. Обґрунтування напрямків розвитку діяльності 14 2.3. Постановка задачі удосконалення діяльності контейнерного терміналу порту 19 2.4. Оцінка ефективності проекту по організації завезення і вивезення контейнерів автотранспортом 27 2.5. Визначення добового обсягу роботи контейнерного пункту та розробка календарного розкладу прийому контейнерів до відправлення 34 РОЗДІЛ 3. МИТНЕ ОФОРМЛЕННЯ КОНТЕЙНЕРНИХ ВАНТАЖІВ У ПОРТУ 48 3.1. Загальні положення щодо митного оформлення товарів 48 3.1.1. Загальні положення щодо здійснення митних процедур при переміщенні товарів у контейнерах 55 3.2. Визначення форм та обсягів митного контролю 56 3.3. Організація аналізу інформації про переміщувані товари та використання його результатів 58 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 61 ДОДАТОК А 83
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ФУНКЦІОНУВАННЯ КОНТЕЙНЕРНОГО ТЕРМІНАЛУ ПОРТУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОГО МП «СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ» 2.1. Аналіз інвестиційної привабливості порту В м. Дніпро розташований найбільший річковий порт України. Завдяки вигідному географічному положенню він повністю забезпечує потреби прилеглих промислових регіонів в перевезенні, зберіганні різних вантажів – зернових, металобрухту, металопрокату, піску, щебеню, польового шпату, пиломатеріалів, обладнання, тарно-штучних вантажів у біг-бегах й на палетах. Порт як пункт перевалки зовнішньоторговельних вантажів відомий в країнах Придунав'я, Чорного і Середземного морів [12]. Рисунок 2.1 – Розташування порту Територія порту включає два вантажних району. Протяжність причалів – 2250 м. Вантажний район Амур-Гавань спеціалізується на переробці металопрокату, великовантажних контейнерів, великовагових вантажів, вугілля, коксу, піску, окатишів, мінерально-будівельних вантажів, а також на навантаженні судів зерновими вантажами на естакадно-конвеєрному комплексі і за варіантом «борт – борт» портальними і плавучими кранами з н/с судів. Навантаження судів на естакадно-конвеєрному комплексі проводиться двома конвеєрними лініями з залізничних вагонів і автомобілів за прямим варіантом продуктивністю до 400 т на годину. Для накопичення зернових вантажів обладнані 6 несамохідних суден сумарною вантажомісткістю 7000 т. Міський об'єднаний вантажний район, до складу якого входить ділянка Нові Кайдаки, виробляє обробку тарно-штучних вантажів, металу, труб, піску, щебеню, шлаку. Порт Дніпропетровськ має 7 пасажирських причалів загальною довжиною 164 м. Приймаються пасажирські судна місткістю до 700 пасажирів. Таблиця 2.1 – причали річкового порту Дніпро Спеціалізація Причал Довжина, м Глибина, м Площа відкритого складу, м2 Вантажний район Амур-Гавань Естакадна ділянка Естакадно-конвеєрна лінія по навантаженню зернових вантажів 1 120 4 Кокс 2 120 4 3600 Кранова ділянка Вугілля, кокс, руда, навалочні 3 170 4 4000 Продовження таблиці 2.1 Прокат чорних металів, чавун, навалочні 4 180 4 4800 Прокат чорних металів 5 180 4 4800 Контейнери 20 '/ 40' 6 205 4 6340 Сипучі (пісок, щебінь, шлак) 7 140 3,5 4200 Сипучі (пісок, щебінь, шлак) 8 230 3,5 6900 Об'єднаний міський вантажний район Міська ділянка Прокат чорних металів 11 120 4 2000 Прокат чорних металів 10 120 4 3000 Тарно-штучні вантажі 11 120 4 3000 / 2592* Ділянка Нові Кайдаки Прокат чорних металів 12 150 4 2000 Сипучі (пісок, щебінь) 13 150 3,5 5800 Пасажирські причали Туристичний 16 119 3,2 Місцеві 17–23 45 3 * Критий склад Причал вантажного району Амур-Гавань призначений для перевалки зернових вантажів із залізничних вагонів і автомобілів через естакадно-конвеєрну лінію на судна типу «ріка – море» вантажопідйомністю до 5000 т. Бортові автомобілі, одиночні і з причепами, розвантажуються за допомогою розвантажувачів У15-Ураг вантажопідйомністю 35 т і РАЗ-65 вантажопідйомністю 50 т. Спосіб навантаження судна: одночасне вивантаження зерна самопливом з двох вагонів і (або) автомобілів через розвантажувальні люки в приймальний бункер, далі по похилому конвеєру на поворотну вантажну машину з пересувним візком, який здійснює рівномірне завантаження судна. Кількість вагонів у подачі - 14, час обробки суден - 20-25 годин. Площа критих складів - 2,6 тис. м2; відкритих складських майданчиків - 60 тис. м2. У розпорядженні порту є: • пневмоколісні крани в/п 36 т - 2 од .; • плавучі крани для переробки навалювальних вантажів у необладнаних причалів за варіантом «борт – борт» в / п 16 т - 1 од., в / п 5 т - 2 од; • гідронавантажувачі, призначені для навантаження піску з дна річки, продуктивністю 900 м3 / год - 2 од. Для доставки вантажів в порти Дніпра і Дунаю є можливість формувати состави вантажопідйомністю 6000 т з подальшою перевалкою в Миколаївському, Південному та інших морських портах плавучим краном порту на морські судна, що прямують до країн Європи, Азії, Африки, Америки. У порту є пасажирський флот, який працює на місцевих лініях. Таблиця 2.2 – Технічна характеристика кранів порту Дніпро Найменування Кількість Вантажопід’ємність Виліт, м Виліт за причальну лінію Грейфер Крюк Ганц 4 5 5 25 13 Ганц 2 5 6 30 18 Альбатрос 4 10 10/20 32/16 26/10 Альбатрос 2 10 10/20 32/16 20/4 Альбатрос 6 10 10/20 32/16 23/7 Альбрехт 4 10 10/20 32/16 23/7 Кіровець 2 10 10 30 21 Кіровець 2 10 12,5 30 21 Кіровець 3 16 20 30 21 Норми обробки суден в порту Дніпро (т / добу.) Найменування вантажу, операція, вантажопідйомність крана Вантажопід’ємність 500-1000 1001-2000 2001-3000 Більше 3000 Зерно важковагове Навантаження / вивантаження, кран в/п 10 т 400 600 100 1000 Навантаження «борт-борт», КПЛ / 5 400 600 900 900 Зерно легковагове Навантаження / вивантаження, кран в/п 10 т 300 400 500 500 Навантаження «борт-борт», КПЛ / 5 300 400 600 600 Зерно важковагове, навантаження, естакадно-конвеєрна лінія: З вагонів 1100 1300 1500 1500 З автомобілей 1100 1300 750 750 Зерно легковаге, навантаження, естакадно-конвеєрна лінія З вагонів 700 800 900 900 З автомобілей 700 800 450 450 Вугілля, навантаження, кран в/п 10 т 1100 1200 1200 Кокс, навантаження, кран в/п 10 т 500 550 600 Руда, навантаження, кран в/п 10 т 1200 1300 1400 Руда, вивантаження, кран в/п 10 т 1000 1100 1200 Сталеві заготовки, навантаження, кран в/п 10 т 600 1000 1000 Арматура, навантаження, кран в/п 10 т 550 900 900 Сталь в рулонах, навантаження, кран в/п 10 т 650 700 750 Дріт в бухтах, навантаження, кран в/п 10 т 550 600 650 Дріт (ДМПО), навантаження, кран в/п 10 т 600 700 700 Чавун у чушках, навантаження, кран в/п 10 т 600 700 850 Металобрухт, навантаження 1 кран в/п 10 т 400 450 450 2 кран в/п 10 т 400 950 950 Труби неупаковані, навантаження, кран 10т 250 300 300 Труби в зв'язках, навантаження, кран в/п 10 т 450 500 500 Фосфорити, вивантаження, кран в/п 10 т 900 1000 1000 Глина, бентоніт, вивантаження, кран в/п 10 т 900 1000 1000 Ліс круглий навалом, навантаження, кран в/п 10 т 260 280 300 Тарно-штучні вантажі від 0,5 т, кран в/п 10 т 140 400 400 Тарно-штучні вантажі до 0,5 т, кран в/п 10 т 140 150 170 Вантажі в біг-бегах, вивантаження, 2 крана в/п 10 т, 5 т 500 600 700 Контейнери великовантажні навантажені, 2 крана в/п 10 т 400 440 480 Контейнери великовантажні порожні, кран в/п 10 т 200 250 250 250 На території міського вантажного району ДП «Дніпропетровський річковий порт АСК «Укррічфлот» за адресою м. Дніпро, пл. Десантників, 5, у місці доставки відділу митного оформлення № 1 митного поста «Центральний» створено зону митного контролю. Для безпосереднього здійснення митних формальностей і процедур митного контролю та оформлення у місці прибуття розташований підрозділ митного оформлення штатною чисельністю 11 осіб. Для роботи відділу у наявності необхідні приміщення, відділ забезпечений комп`ютерною технікою, засобами та каналами зв`язку. В місці доставки є можливість розташування представників державних органів, уповноважених на здійснення відповідних контрольних функцій за принципом «Єдиного вікна» Створення місця прибуття обумовлене наступними об'єктивними чинниками Логістичний. Вдале географічне розташування: - наближеність місця доставки до транзитних шляхів переміщення автомобільного транспорту (до 1,5 км); - наближеність до вузлових залізничних станцій (ст. Нижньодніпровськ-вузол - до 2,5 км., ст.. Дніпропетровськ вантажний – до 0,5 км); - наближеність місця доставки до річкових портів (до 0,1 км); - наближеність місця доставки до крупних імпортерів-переробних підприємств (ТОВ «Арт-Пром», виробник м’яких та офісних меблів; ПрАТ з ІІ «ДОЕЗ» – виробник соняшникової олії та продуктів переробки з неї; наближеність місця доставки до крупних вітчизняних виробників, металургійних підприємств - ПАТ «ІНТЕРПАЙП НТЗ», ПАТ «Дніпропетровський трубний завод», ПРАТ «Євраз ДМЗ», ТОВ «Металургійний завод Дніпросталь» тощо). Інфраструктурний. Місце доставки має розвинену інфраструктуру. Загальна площа території ЗМК, на якій розміщується адміністративні приміщення підрозділу митного оформлення – 4770 м², у тому числі місця доставки товарів транспортними засобами – 1300 м². Максимальна спроможність ЗМК для в'їзду та перебування автотранспортних засобів – до 70 транспортних засобів на добу. Середньоденне оформлення автотранспортних засобів у місці прибуття з початку 2016 року складає близько 30 а/м на добу. Також місце знаходження підрозділу митного оформлення знаходиться безпосередньо на березі ріки Дніпро, що дозволяє здійснювати змішанні перевезення автомобільним ,залізничним, річковим та морським транспортом. Економічний. За 2015 рік підрозділом митного оформлення у місці прибуття ДП «Дніпропетровський річковий порт АСК «Укррічфлот» оформлено 17172 митних декларацій, (середньодобове навантаження на підрозділ – 67 МД) з яких імпортні декларації – 6164 МД, експортні декларації – 10960 МД, транзитні декларації – 48 МД) (рисунок 2.2). Рисунок 2.2 – Розподіл кількості оформлених МД З початку 2016 року оформлено 13269 МД, з яких ІМ – 5025 МД, ЕК – 8244 МД. Середньодобове навантаження на підрозділ – 62 митних декларації (рисунок 2.3). Рисунок 2.3 – Середньодобове навантаження на підрозділ Таблиця 2.4 – Кількість оформлених митних декларацій Кількість МД за поточний місяць Кількість МД за попередній місяць ЕК ІМ ТР ЕК ІМ ТР 463 273 1 983 599 2 Таблиця 2.5 – Кількість припинених митних декларацій Відкликані митні декларації з початку року Відмовлені митні декларації з початку року Кількість, шт % від загальної кількості припинених Кількість, шт % від загальної кількості припинених 405 76% 100 24% Таблиця 2.6 – Середній час митного оформлення З початку року За поточний місяць ІМ ЕК ІМ ЕК 2год. 50хв. 2год.20хв. 1год. Рисунок 2.4 – Середній час митного оформлення Таблиця 2.7 – Кількість митних оглядів, сформованих АСАУР в місяць 2016 рік 2015 рік ЕК 0 0 ІМ 7 18 Таблиця 2.8 – Показник ефективності роботи поста за напрямком застосування АСАУР Показник результативності виконання митних формальностей визначених АСАУР, % Показник результативності проведення митних оглядів визначених АСАУР, % З початку року За поточний місяць З початку року За поточний місяць 6,59 8,65 5,98 8,23 Таблиця 2.9 – Електронне декларування Кількість ЕМД з початку року % Кількість ЕМД за поточний місяць % 99,7% 99,9% Протягом 2015 року підприємствами, що здійснюють митне оформлення на митному посту «Дніпропетровськ - річпорт» було перераховано до Держбюджету 886987,5 тис. грн. Щоденні перерахування складають в середньому 3695 тис грн. Протягом 2016 року було перераховано 707920,3 тис. грн. Щоденні перерахування - в середньому 3933 тис.грн. Рисунок 2.5 – Річні та щоденні перерахування до Держбюджету Таким чином, з проведеного аналізу можливо зробити висновок, що відкриття і робота місця прибуття ДП «Дніпропетровський річковий порт АСК «Укррічфлот», за адресою м. Дніпро, пл. Десантників, 5, є об'єктивно обґрунтованим, а наведені чинники підтверджують доцільність його подальшого функціонування.