0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація логістичного сервісу (ID:247813)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Логістика
Сторінок: 50
Рік виконання: 2018
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП......................................................................................................................3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ЛОГІСТИЧНОГО СЕРВІСУ 1.1 Значення і суть логістичного сервісу………………………………………..5 1.2 Основні підходи до організації логістичного сервісу ……………………...8 1.3 Методичні підходи до оцінки якості логістичного обслуговування……..11 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ЛОГІСТИЧНОГО СЕРВІСУ СПРАТ ІМ. ШЕВЧЕНКА 2.1 Загальна характеристика СПрАТ ім..Шевченка...........................................16 2.2 Аналіз результатів господарської діяльності підприємства........................21 2.3 Існуючий стан логістичного сервісу на СПрАТ ім..Шевченка...................28 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ЛОГІСТИЧНОГО СЕРВІСУ СПРАТ ІМ. ШЕВЧЕНКА 3.1 Основні напрямки удосконалення логістичного сервісу………………….32 3.2 Застосування програмного продукту „Парус” для покращення логістичного сервісу СПрАТ ім.Шевченка…………………………………….34 ВИСНОВКИ...........................................................................................................43 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ............................................................. ДОДАТКИ............................................................................................................
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Логістичний сервіс є невід’ємною складовою як виробничого процесу, так і власне постачання продукції кінцевому споживачеві. Для товарів промислового призначення процес поставки набуває особливого значення з огляду на безпосередній вплив на якість та експлуатаційні показники готової продукції. Успішність реалізації логістичного сервісу промислового підприємства вимагає значних витрат і складного планування, будучи багатогранним процесом, що залежить від великої кількості як зовнішніх, так і внутрішніх чинників. І саме тому формування системи логістичного сервісу, складовою якої є оптимізація його рівня та витрат, є одним із найскладніших та найважливіших елементів процесу поставки товару кінцевому споживачеві як в усьому світі, так і в Україні. У працях вітчизняних та зарубіжних учених глибоко опрацьовані питання сутності логістичного сервісу, діагностики та оцінювання його рівня, зокрема, таких як Д. Бауерсокс, А. В. Войчак, В. А. Герцик, Є. В. Голубін, Д. Клосс, Е. Кофлан, Ф. Котлер, О. М. Тридід, Л. Штерн, В. Г. Щербак та ін. Дослідження цих та інших науковців є вагомим підґрунтям для подальших досліджень. Природа логістичної діяльності передбачає можливість надання споживачеві матеріального потоку розмаїтних логістичних послуг. Логістичний сервіс нерозривно пов'язаний з процесом розподілу і представляє собою комплекс послуг, що надаються в процесі поставки товарів. Об'єктом логістичного сервісу є різні споживачі матеріального потоку. Здійснюється логістичний сервіс або самим постачальником, або зкспедіторской фірмою, що спеціалізується в області логістичного обслуговування. Метою курсової роботи є удосконалення організації логістичного сервісу аграрного підприємства СПрАТ ім..Шевченка Об’єктом дослідження є процес організації логістичного сервісу СПрАТ ім..Шевченка. Предмет дослідження – сукупність методів оцінювання рівня та організації логістичного сервісу. Виходячи з поставленої мети, завданнями курсової роботи є: - з’ясувати значення і суть логістичного сервісу; - охарактеризувати основні підходи до організації логістичного сервісу; - вивчити та проаналізувати методичні підходи до оцінки якості логістичного обслуговування; - надати загальну характеристику СПрАТ ім..Шевченка; - проаналізувати результати господарської діяльності досліджуваного підприємства; - дослідити існуючий стан логістичного сервісу на СПрАТ ім..Шевченка; - визначити основні напрямки удосконалення логістичного сервісу СПрАТ ім..Шевченка; - проаналізувати доцільність та переваги застосування програмного продукту „Парус” для покращення логістичного сервісу СПрАТ ім.Шевченка. При виконанні роботи були використані наступні методи дослідження: спостереження, порівняння, обробка відповідної літератури та документації, моделювання, інші описові та аналітико-розрахункові методи. Методи дослідження було підібрано відповідно до мети і завдань курсової роботи. РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ЛОГІСТИЧНОГО СЕРВІСУ 1.1 Значення і суть логістичного сервісу Одним із найважливіших завдань логістики є надання логістичних послуг. Це пов'язано з усвідомленням багатьма компаніями необхідності орієнтації на кінцевого споживача, що вимагає не лише точності та своєчасності, але й визначає асортимент і рівень якості послуг, які надаються йому в закупівельно- збутовому процесі. Загалом послугу визначають як певну дію, що приносить користь споживачеві [3, с. 12]. Послуга як продукт праці має споживчу вартість, що визначає її товарний характер, який виражається в спроможності бути реалізованою споживачеві як специфічний товар. При цьому вартість послуг іноді може перевищувати витрати на безпосереднє виробництво продукції. Робота з надання послуг, тобто із задоволення будь-чиїх потреб, називається сервісом. У сучасній практиці господарювання для визначення концепції обслуговування клієнтів використовують термін "логістичний сервіс". Логістичний сервіс – це сукупність послуг, які надаються в процесі поставки товарів споживачам з метою максимального задоволення їхнього попиту та які є завершальним етапом просування матеріального потоку логістичним ланцюгом [20, с. 118-122]. Логістичний сервіс характеризується низкою особливостей: – забезпечення умов дня здійснення виробничого процесу та іншої діяльності; – виробник послуги не може бути одночасно її споживачем; – створення корисного ефекту, невіддільного від виробництва та який споживається в процесі виробництва; – неможливість створення споживчої вартості в натурально-речовій формі; – неможливість накопичення та складування; – створення умов для життєдіяльності людини; – цільова спрямованість на об'єкт і суб'єкт господарювання [18, с. 99]. Головною метою логістичного сервісу є забезпечення необхідного рівня задоволення вимог клієнта за мінімальних сукупних витрат при умові гарантованого отримання ним товару відповідної якості, кількості й асортименту у визначеному місці, в певний час і за визначеною ціною. Надання якісних логістичних послуг зумовлює високу потенційну здатність логістичної системи максимально задовольняти потреби клієнта щодо часу, надійності, готовності, комунікативності, якості й еластичності поставки. Це, своєю чергою, сприяє підвищенню попиту на матеріальні ресурси та збільшує доходи та рентабельність підприємства. Логістичний сервіс повинен грунтуватися на шести основних принципах: - Обов’язковість пропозиції; - Зручність; - Необовязковість використання; - Раціональна ціна; - Еластичність; - Інформаційна віддача [22, с. 87]. Таким чином, концепція логістичного сервісу формується з об'єктивно заданих цілей і спрямована на продовження життєвого циклу товару та покращення віддачі його корисних властивостей. Об'єктом логістичного сервісу, з одного боку, є сам товар у власній фізичній формі, а з іншого – споживачі матеріального потоку. Логістичний сервіс може здійснюватися постачальником товару або експедиторською фірмою, що спеціалізується на наданні послуг. У таблиці 1.1 представлено види логістичного сервісу. Таблиця 1.1 Класифікація логістичного сервісу [складено на основі 3; 22; 24] Класифі-каційна ознака Вид сервісу Характеристика сервісу Сфера використання Споживчого попиту Включає до- та ісля продажні послуги, а також послуги, що надаються під час продажу і в комплексі визначають терміни, обсяг, якість, комплектність поставки, безвідмовність і своєчасність, спосіб замовлення тощо Виробничий Включає надання послуг, спрямованих на ефективне використання продукції та виявлення її можливостей (випробування, монтаж і наладка, організація експлуатації, навчання персоналу, доробка та модифікація) Виробничий Визначається обсягом і різноманіттям інформації, що надається потенційному покупцю про продукцію фірми та її сервісне обслуговування (реклама, лрайс-листи, технічна документація, правила гарантії, експлуатаційна документація) Інформаційний Визначається обсягом і різноманіттям інформації, що надається потенційному покупцю про продукцію фірми та її сервісне обслуговування (реклама, лрайс-листи, технічна документація, правила гарантії, експлуатаційна документація) Фінансово-кредитний Сукупність можливих варіантів оплати продукції, системи знижок і пільг, пропоновані споживачам, можливість надання різних форм кредиту Зміст робіт Жорсткий Включає послуги, що пов'язані із забезпеченням працездатності, безвідмовності та обумовлених параметрів експлуатації товару. М’який Послуги щодо розширення сфери його споживання, а також підвищення ефективності експлуатації товару в конкретних умовах роботи споживача Спрямованість на споживача Прямий Включає послуги, спрямовані на матеріальний продукт і конкретного споживача Непрямий Включає послуги, що не мають прямого стосунку до конкретного споживача Адаптивність до потреб споживача Стандартизований Включає комплекс послуг, яких найчастіше потребують клієнти Індивідуальний Включає послуги, які визначаються специфікою потреб конкретних клієнтів 1.2 Основні підходи до організації логістичного сервісу Організація логістичного сервісу – це комплекс організаційно-економічних заходів, які забезпечують надання логістичних послуг. Для його реалізації на практиці застосовують поняття "логістики сервісного відгуку" (service response logistic), яка означає процес координації логістичних операцій, необхідних для надання логістичних послуг найбільш ефективним способом з точки зору витрат і задоволення потреб споживачів. На Заході великої популярності набуває поняття "логістика сервісного відгуку" (service response logistic – SRL), що означає процес координації логістичних операцій, необхідних для надання