0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Удосконалення транспортних процесів в порту Луанда (ID:275239)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Логістика
Сторінок: 101
Рік виконання: 2019
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 7 РОЗДІЛ 1 ОСНОВНІ АСПЕКТИ КОНТЕЙНЕРНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ В РЕСПУБЛІЦІ АНГОЛА 10 1.1 Транспортна інфраструктура Республіки Ангола та аналіз вантажних перевезень 10 1.2 Аналіз вантажних перевезень порту Луанда 17 1.3 Інфраструктура для контейнерних перевезень Луанди 19 РОЗДІЛ 2 МОРСЬКІ КОНТЕЙНЕРНІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ ЯК НЕВІД’ЄМНА ЧАСТИНА ДІЯЛЬНОСТІ КОНТЕЙНЕРНИХ ТЕРМІНАЛІВ 29 РОЗДІЛ 3 ПОБУДОВА СТРАТЕГІЇ ФУНКЦІОНУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ КОНТЕЙНЕРНОГО ТЕРМІНАЛУ ПОРТУ ЛУАНДА 39 3.1 Дослідження світових тенденцій провадження стратегії розвитку портів та контейнерних терміналів 39 3.2 Аналіз інвестиційної привабливості порту в теперішньому стані 49 3.3 Етапність розвитку контейнерних терміналів при зростаючих обсягах роботи 52 3.4 Дослідження можливих шляхів удосконалення та напрямів розвитку контейнерного терміналу порту Луанда 59 3.5 Оцінка ефективності запропонованого варіанту підвищення економічної доцільності роботи порту 65 3.6 Впровадження розкладу прийому контейнерів для обробки на контейнерному терміналі з подальшою їх відправкою 73 3.6.1. Визначення добового обсягу роботи контейнерного пункту 73 3.6.2. Визначення основних параметрів і встановлення спеціалізації контейнерного майданчика 74 3.6.3. Розробка календарного розкладу прийому контейнерів до відправлення 77 3.6.4. Організація завезення і вивезення контейнерів автотранспортом 78 3.6.5. Технологія роботи контейнерного терміналу в умовах АСУ КП 81 3.6.6. Нормування робочого парку місцевих контейнерів 85 РОЗДІЛ 4 ЗАСАДИ МИТНОГО ОФОРМЛЕННЯ КОНТЕЙНЕРНИХ ВАНТАЖІВ У ПОРТУ 87 4.1 Загальні відомості щодо митного оформлення товарів в рамках міжнародного законодавства 87 4.2 Міжнародні засади миитного оформлення товарів, що переміщуються у контейнерах 90 4.3 Аналіз інформації про переміщувані товари та використання його результатів 94 ВИСНОВОК 96 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ……………………………………....99 ДОДАТОК А 102
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Як відомо, перевезення вантажів у контейнерах дозволяє у 3 – 4 рази збільшити продуктивність праці на перевантажувальних роботах, на 50 – 70 % зменшити витрати підприємств на транспортну тару, у 8 – 10 разів прискорити простої транспортних засобів при застосуванні прогресивної технології, автоматизувати перевантажувальний процес і прискорити термін доставки вантажів. Отже удосконалення технології контейнерних перевезень і технічного оснащення терміналів є однією з актуальних проблем транспорту, які вимагають додаткових досліджень. При впровадженні на сьогодні нових інформаційних технологій і чіткого контролю за станом переміщення контейнерів, тривалість їх знаходження на початково – кінцевих пунктах не відповідає розрахунковим технологічним нормам, тому досить гостро постає проблема пошуку нових методів скорочення цієї тривалості за рахунок удосконалення технології обслуговування контейнерів. Саме цьому і присвячено дану наукову роботу, а в якості предмету дослідження було обрано контейнерний термінал порту Луанда, Республіка Ангола. Так, в першому розділі роботи було вивчено та розкрито питання розвитку економіки та торгівлі в країні, стан транспортної системи, доріг, які є транспортними артеріями та невід’ємною частиною торгівельних відносин. Міжнародна торгівля в Анголі цілком залежить від портів країни, на частку яких припадає 95% імпортованих товарів. Порти мають важливе значення для планів Анголи стати важливим регіональним постачальником імпортних товарів на території сусідніх країн, котрі не мають виходу до моря. Сьогодні в країні є чотири важливі торгівельні порти: Луанда, Кабінда, Лобіто і Намібе. Всі вони є глибоководними портами та відкриті для міжнародних перевезень. Окрім того, в роботі представлено загальні відомості щодо найбільшого порту країни – Луанда. Такод було встановлено, що контейнерний термінал не є об'єктом для зберігання контейнерів, а лише виконує навантажувально-розвантажувальні роботи з метою подальшого транспортування контейнерів до місця їх призначення. Порт Луанда, однак, використовується як склад для контейнерів, оскільки збір за зберігання протягом часу є порівняно низьким. Робота судноплавних ліній зазвичай побудована таким чином, що її судна заходять в кращий порт у регіоні. Тому необхідним є не тільки будівництво портової інфраструктури, але й підвищення її ефективності. Користувачі терміналів (судноплавні лінії) співпрацюють з термінальним оператором, що дає змогу забезпечити велику швидкість обробки судна та підтримку його графіка. Поліпшення програмного забезпечення є необхідним разом з модернізацією портового обладнання. Саме це питання і досліджувалося в третьому розділі наукової роботи. В результаті проведення ряду розрахунків, було отримано наступні висновки. Вдосконалення контейнерного терміналу порту забезпечує спрощення роботи для прийомоздавальника, а саме скорочує час на знаходження контейнера та його обробку. Допомагає товарному касиру швидко дізнатися найменування вантажу, одержувача, операції які відбувалися з даним контейнером та інше. Задана технологія значною мірою скорочує не тільки час роботи прийомоздавальника, але й впливає на швидкість та точність при навантаженні та розвантаженні контейнерів з платформ та машин. Що автоматично зменшує людський фактор і ряд інших чинників, які впливають на процес роботи. Також було встановлено, що за добу контейнерний термінал може переробити 39 контейнерів. Оскільки оборот одного контейнера на станції включає операції з прибуття і відправлення контейнерів, переробна спроможність забезпечує норму добової переробки контейнерів. З урахуванням розробленого календарного розкладу 762 контейнерів відправляються в складі збірних прямих вагонів, а 18 контейнерів – в складі збірних перевантажувальних вагонів. До того ж, за допомогою проведених розрахунків було встановлено, що при збільшенні відсотка перевантаження контейнерів до 50 відсотків, з'являється можливість залучення додаткового контейнеропотока в розмірі 11 контейнерів. Отже, з огляду на вищевикладене, можна сказати, що тему наукової роботи розкрито детально та в повному обсязі, поставлені завдання вирішено, а отримані результати можуть бути використані у практичній діяльності контейнерних терміналів.