0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розробка логістичної стратегії обслуговування клієнтів компанії (ID:368478)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Логістика
Сторінок: 33
Рік виконання: 2020
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1. Аналіз діяльності підприємства Розділ 2. Сегментація клієнтів компанії Розділ 3. Визначення існуючого рівня обслуговування Розділ 4. Аналіз процесу обслуговування клієнтів Розділ 5. Визначення оптимального рівня обслуговування Розділ 6. Розробка стратегій обслуговування клієнтів Висновки Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову